![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat is het verschil?
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Soit, dat je die persoon aanklaagt om de kosten van de droogkuis op haar of hem te verhalen, zou ik nog kunnen begrijpen (alhoewel het getuigt van kleingeestigheid). Maar het gaat hier over strafrechtelijke vervolging! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Beter een granaat laten gooien de volgende keer want men laat het eigen volk ook ontploffen en rotten in de cel voor een stukske taart zeg pffff balachelijken politiek erg sociaal waw amai .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Als iemand een taart naar mij gooit, klaag ik hem aan. Logisch, toch? ....zegt da niet tegen klowns hé zekers ni als ze Duncan heten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Het is spijtig maar het gooien van taarten is niet meer van deze tijd. En dat je dat niet begrijpt vind ik eigenlijk erger. Er zijn politici vermoord. Natuurlijk is Fortuyn gedood door een kogel en niet door een taart. Hij voelde zich wel behoorlijk bedreigd erdoor én het was geen 'onschuldige' taart. Blijf gewoon van iemand af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Als jij het verschil niet ziet tussen een taart en stront, dan stel ik voor dat je eens een brilletje koopt en je reuk- en smaakorganen laat controleren.
Los daarvan vind ik zelfs het gooien met stront niet iets wat strafrechtelijk vervolgd zou moeten worden. Alleen kan je zoiets bezwaarlijk nog "ludiek" noemen (ook al haat ik dat woord, maar ik vind niet direct iets beters). |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Van beide ben je vuil, van beide stink je en van beide gaan je kleren eraan. Ik zie weinig verschil.
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() En dan? Als iemand mij met voorwerpen bekogelt, of het nu taarten of stenen zijn, moet daar voor gestraft worden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dat komt nu eenmaal omdat een Vlaming doodstampen een incident is en een taart gooien is onverdraagzaam. U ziet toch zelf wel wat de grootste misdaad is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
![]() Citaat:
Ja, en misschien in de toekomst ook wel weer maar nu niet. Terrorismedreiging en politieke moorden van pakweg de afgelopen zes jaar. De tijden zijn veranderd. Vroeger kon je wekkers en poedersuiker per brief versturen. Nu ben je erg dom als je dat doet, of - als je het opzettelijk doet - crimineel. Stel je voor: Jij bent een politica die er geen populaire denkbeelden op nahoudt. Er zijn veel protesten tegen je standpunten en je familie en jijzelf worden bedreigd. Op het moment dat jij een speech geeft, en je verschrikkelijk kwetsbaar voelt, komt er iemand door de beveiliging die je besmeurt met ik-weet-niet-wat. Het gaat er dan niet meer om of de taart al dan niet onschuldig is. Het gaat erom dat je je bedreigd en vernederd voelt. Pas op: Iemand bedreigen met een speelgoedpistooltje is óók strafbaar. Citaat:
Citaat:
Blijf gewoon van iemand af. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Zo onschuldig is het niet. Men overschrijdt er de grens tussen verbaal en fysiek geweld mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat je net op weg bent naar een belangrijke afspraak of zo ... Hoe reageer jij daar dan op ???
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() oké oké oké genoeg gezevert ik wil nen food fight inlassen bij de huidige forum gebruikers op politics.be
Waarom ni bij de eerst volgende bijéénkomst is ni nen food fight organiseren mé veeeeel taarten . We weten alvast wie we kunnen uitnodigen om taarten te proeven....Edina misschien ?! Taart gooien een therapie als een ander & uiterst gezond voor sommigen onder ons ![]() die ei vitamientjes zen goe voor't haar en huid enzo verder humor kan kind vriendelijkere wonderen doen in een maatschapij . Mocht dit concept doorgaan mag ik dan iemand uitnodigen en taartje gooien...een mooie dame ofzo bvb miep vogels of zou ik haar jongste dochter ...ach neen ik ben wer duister stout bezig t t t Duncan toch heb beetje respect voor uw rijkere oversten...tjah zo oversten zen ze ni maarja . ![]() Zit er geenen klinie clown in de politiek ...ik zou da goe kunnen zenne ...moet ik wel elken dag den bakker omkopen moh da heb ik er voor over als het gaat over sociaal bewust zijn in onze samen leving . Neo nazistisch repressief optreden is inderdaad beneden alle pijl der mens waarde & even erg als een genocide en dergelijke brrr een echte rechts staat afgewisselt met streek gebonden politie staatjes pfff is belgisch zekerst ?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Buk maar al ... ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moogtge TROTS als een vlaamse leeuw uw wonden likken of zoete room in dit geval zodat je NOG trotser MOOGT genieten van media geile aandacht die plots een toename kent tijdens zo'n gebeurtenis . Ach ....afspraak afbellen of 45min. verleggen ...ik zou daar lachwekkend op reageren en mé camera's op ik dank u zeggen mé héééééél groten glimlach in mezelf geilend zo van waw me kijkt en filmt mij joepiii mensen leren men naam overal kennen ...zo zou ik als lobby achtigen politicus BLIJ zijn met die media geile aandacht . Gij ni ?! lol right ![]() ![]() ![]() Wie weet was het opgezet spel hmmm kan die taart gooier niet in beroep gaan ?! ![]() Gij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allemaal tegen de muur op 1 rij voor kogels uit te sparen in dit kapitaal land & PAF men schoot ... . Veel hebben we er niet van geleert zo te zien hé ![]() Misschien moeten we de naam belg aanpassen en politici die bekogelt worden door taarten ontslaan alez ik weet ni hé is maar een idee . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
En waarom denk je dat ze daar niet met stront gooiden? |
|
![]() |
![]() |