Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juni 2007, 17:12   #21
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik zit nu met zo'n beeld in mijn hoofd van een houten ledernicht op wieltjes met een touwtje aan...
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 17:15   #22
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Het artikel staat er bij. Mocht het nu nog maar enkel uit de mond van Wilders komen, ok... Maar de politie lijkt dit ernstig te nemen.
Ja, het klopt. In de jaren tachtig hebben sommige steden ook een tijdje last gehad van 'potenrammers'. Daar is toen effectief tegen opgetreden.

Het probleem was toen dat veel (getrouwde) homo's geen aangifte durfde doen en de daders dus een tijd lang (bijna) ongestoord hun gang konden gaan. Speciale politieteams die het vertrouwen wonnen van homo(organisatie)'s hebben dit nagenoeg kunnen stoppen.

Nu begint het weer opnieuw met allochtone (voornamelijk marokkaanse) potenrammers die nu ook allochtone homo's aanvallen. Hetzelfde probleem doet zich nu weer voor, ook zij durven geen aangifte te doen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 17:17   #23
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Wat bedoelen ze met voordoen als homo's? Zijn er bij de Nederlandse politie geen echte homo's misschien?
Jawel hoor, en ze heten 'Roze in Blauw'.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 17:19   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Tja, dan moeten we een communistisch paradijs stichten...
Inderdaad, daar zijn de flikken altijd met zijn drieën op pad.
Eén die kan lezen, één die kan schrijven, en één om die twee intellektuelen in 't oog te houden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 18:37   #25
sn00py
Banneling

Standaard

Aha!!! Eindelijk een punt van verrijking gevonden: die gasten kunnen geen homo's uitstaan!!! Dit is echt een pluspunt van multicul!!!
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 18:46   #26
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat een paar potige homo`s eens met mekaar afspreken, en een wat minder potige homo als lokeend gebruiken, ...

als de verrijkers dan boven water komen, vallen de potige homo`s hun aan, ...
De ene helft durft niet.
De andere helft is zoals Raf en ziet hen als wapen tegen extreem rechts.
Oud 15 juni 2007, 21:08   #27
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Aha!!! Eindelijk een punt van verrijking gevonden: die gasten kunnen geen homo's uitstaan!!! Dit is echt een pluspunt van multicul!!!
U bent dus tegen tolerantie als deugd?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2007, 21:20   #28
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Er is inderdaad een groeiend probleem met jongeren van allochtone afkomst die homo's lastigvallen, ook hier in Brussel. Alleen lijkt de politie het hier niet ernstig te nemen.
Och, gewoon een gevolg van de multiculturele verrijking voor ons land
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 09:52   #29
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U bent dus tegen tolerantie als deugd?
Nee, verre van dat, tolerantie (verdraagzaamheid) is een basis-deugd, als ik het zo mag noemen. Maar men mag daarin niet overdrijven. Als een groep mensen graag homo's molesteert, kan men dat - in het kader van tolerantie - proberen goedpraten (kansarmoede, racisme, geloofsredenen...). Maar zulke zaken dient men volgens mij niet te tolereren.
Ik ben zelf geen homo, maar ik heb toch geleerd respect te hebben voor andere meningen, geaardheden, culturen enz.
Mijn uitspraak hierboven is ironisch bedoeld naar diegenen die steeds blindelings tolerant zijn tegenover bepaalde groepen (vreemdelingen, moslims). Het blijkt nu dat hun knuffelbeertjes zélf niet altijd zo verdraagzaam zijn tgo andersdenkenden, -andersgekleurden,.... Dit moet toch een dilemma zijn? Of is dit toch "verrijking"?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2007, 10:00   #30
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Nee, verre van dat, tolerantie (verdraagzaamheid) is een basis-deugd, als ik het zo mag noemen. Maar men mag daarin niet overdrijven. Als een groep mensen graag homo's molesteert, kan men dat - in het kader van tolerantie - proberen goedpraten (kansarmoede, racisme, geloofsredenen...). Maar zulke zaken dient men volgens mij niet te tolereren.
Ik ben zelf geen homo, maar ik heb toch geleerd respect te hebben voor andere meningen, geaardheden, culturen enz.
Mijn uitspraak hierboven is ironisch bedoeld naar diegenen die steeds blindelings tolerant zijn tegenover bepaalde groepen (vreemdelingen, moslims). Het blijkt nu dat hun knuffelbeertjes zélf niet altijd zo verdraagzaam zijn tgo andersdenkenden, -andersgekleurden,.... Dit moet toch een dilemma zijn? Of is dit toch "verrijking"?
Okee, ik heb nogal moeite om ironie te ontdekken in teksten.

Ik ben, zoals je dat kan noemen, tegen alle tolerantie die geweld tolereert, evenals het schaden van anderen. Dat is voor mij fundamenteel.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be