![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Het probleem was toen dat veel (getrouwde) homo's geen aangifte durfde doen en de daders dus een tijd lang (bijna) ongestoord hun gang konden gaan. Speciale politieteams die het vertrouwen wonnen van homo(organisatie)'s hebben dit nagenoeg kunnen stoppen. Nu begint het weer opnieuw met allochtone (voornamelijk marokkaanse) potenrammers die nu ook allochtone homo's aanvallen. Hetzelfde probleem doet zich nu weer voor, ook zij durven geen aangifte te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén die kan lezen, één die kan schrijven, en één om die twee intellektuelen in 't oog te houden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Aha!!! Eindelijk een punt van verrijking gevonden: die gasten kunnen geen homo's uitstaan!!! Dit is echt een pluspunt van multicul!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
De andere helft is zoals Raf en ziet hen als wapen tegen extreem rechts.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Nee, verre van dat, tolerantie (verdraagzaamheid) is een basis-deugd, als ik het zo mag noemen. Maar men mag daarin niet overdrijven. Als een groep mensen graag homo's molesteert, kan men dat - in het kader van tolerantie - proberen goedpraten (kansarmoede, racisme, geloofsredenen...). Maar zulke zaken dient men volgens mij niet te tolereren.
Ik ben zelf geen homo, maar ik heb toch geleerd respect te hebben voor andere meningen, geaardheden, culturen enz. Mijn uitspraak hierboven is ironisch bedoeld naar diegenen die steeds blindelings tolerant zijn tegenover bepaalde groepen (vreemdelingen, moslims). Het blijkt nu dat hun knuffelbeertjes zélf niet altijd zo verdraagzaam zijn tgo andersdenkenden, -andersgekleurden,.... Dit moet toch een dilemma zijn? Of is dit toch "verrijking"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben, zoals je dat kan noemen, tegen alle tolerantie die geweld tolereert, evenals het schaden van anderen. Dat is voor mij fundamenteel. |
|
![]() |
![]() |