![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() laatste keer dat ik op de correctionele rechtbank was, was er voor mij een Algerijn, wiens vrouw hem na 30 jaar huwelijk verlaten had.Omdat ze er gedurig motten van kreeg.Als ze zo lang gewacht had, was het voor de kinderen.Haar eigen dochter, volwassen geworden, had haar aangemoedigd, en begeleidt tot bij de politie, voor klacht in te dienen.Straf voor al die jaren vrouwenmishandeling: 500 euros boete, en 3 maand met uitstel...En dan was hij nog boos ook, en legde uit dat hij verplicht was om zijn vrouw af en toe een mot te geven, om haar te kalmeren, omdat ze zot was...Die man vond oprecht dat hij onrechtvaardig behandeld werd door de justitie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien moet jij ons dan maar eens ontmoeten als hij vrij is ![]() (ps:dit is een grapje hé, de grootste crimineel die ik ken ben jij waarschijnlijk ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss zal het CGKR hier weer eens moeten tussen komen hé !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn dus redenen waarom we dat niet doen met mensachtigen die zich op identiek dezelfde razende en onvoorspelbare wijze gedragen. Ik zou graag vernemen welke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Rituele slachtingen met schroevendraaiers? Dan kan je de dader toch niet verwijten dat hij zijn ritueel niet aanpaste aan de 21ste eeuw he?
Laatst gewijzigd door Andy : 16 juni 2007 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() (Bij gebrek aan een prinses-smiley. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 16 juni 2007 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wou zeggen: er is in dit land onvoldoende beleid dat gebruik van geweld afkeurt. En wat ik ook wou zeggen: het is niet omdat de gevangenis niet werkt "als een wasmasjien" dat men dat spel moet afschaffen. Voorlopig is er geen echt alternatief. (voor het geheel, bedoel ik, er zijn natuurlijk wel dingen zoals die enkelband, taakstraffen enz. maar dat is marginaal. Vergeet trouwens niet dat de gewone ouderwetse geldboete nog het beste alternatief is voor de 'kleinere' kriminaliteit; dat is nog eens een idee: iemand die een gps uit een auto pikt, veroordelen tot het betalen van 50 €, ieder weekend, gedurende drie jaar aan een stuk; hij kan zelf een bij-jobke zoeken als taakstraf, om aan die centen te geraken)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan speel ik nog liever op de lotto.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gerecht is een grap, ik heb het al meerdere keren gezegt, echte gerechtigheid heeft gewoon een prijs en bestaat niet meer.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ik zen jaloes op julie ......alez op uwen regenboog vlinder hé ![]() pfff ik krijg der overal vlinder kriebels van lol on topiek : hoe beest achtig mag men zijn .....NIET want de MENS is ERGER dan de meeste beesten . IK zou beide partijen 3 jaar lang elke week brainwhashen door die nen relatie therapheut te laten ondersteunen op vrijwillige bassis . Zodoende LEREN ze met ELKAAR om te gaan en ZICHZELF ....& het is een betere optie dan ze in de cel te steken of beetje laten werken in nen socialen sector . MIJN oma werd er 94 ooit & gaf me ooit ZééR wijze woorden mee : " hoe groter de geest des te groter het beest " Ik vindt mezelf en men naasten bangelijk beestig VOORAL onze oversten !awoeeeeeeeee oeoe...zucht ik zen klaar gekomen ( mé schrijven hé ! ) lol ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 17 juni 2007 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Meestal is het niet zo, maar er zijn vrouwen (en mannen!) die je zover krijgen dat je buiten je zinnen gaat. Ik keur het niet goed, ga hier niet verklaren dat sommige mensen een pak rammel verdienen maar ik begrijp dat sommigen je zover krijgen dat je op een bepaald moment je controle verliest. Heb het trouwens zelf meegemaakt, had een ex die me zover kreeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo kreeg de vriend van Joe, die getuiige was toen Joe vermoord werd voor zijn MP3, slechts 40 seconden om iets te zeggen bij de jeugdrechter... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |