![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Blijven gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet nu niet afkomen met zo'n taalspelletje.
Taal gebruikt of ontwikkelt zich vaak niet zo logisch als een wiskundig model. (zeker juridische taal niet, er zijn maar weinig juristen die ook kunnen tellen, maar van de die heb ik echt grote schrik). Met de term "illegaal" in het Vlaams bedoelt men eigenlijk "iemand die illegaal verblijft in het land". Een "illegale verblijver" dus, afgekort tot "illegaal". Gene zever dus met zo'n slogan om naïeve studentjes te trachten te winnen voor de pvda ... "geen enkel mens kan illegaal zijn". Ja tarara, zelfs Berten Bleiter, mocht hij toch naar Sina gaan en er binnengeraken, hij zou er illegaal zijn. (en voor mijn part mogen ze hem er nog legaliseren ook, dat zou pas andere pis zijn).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij hebt bedankt gelijk elke keer met vol bevestigde mond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft nochtans jouw bewering over die 20 miljoen doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() hoe meer mensen eten van onze gezamelijke taart (sociale zekerhe�*d, hoe kleiner de stukjes worden voor één ieder. Dus gij, ik en uw bomma die waarschijnlijk pensioen trekt. We hebben het grote geluk geboren te zijn in een rijk land en no way dat ik mijn rijkdom en welvaart ga laten afpakken door wildvreemde tutsi's, ik leef immers maar één keer.
Wat niet wil zeggen dat ik mijn bijdrage lever aan de sociaal zwakkeren dit met van belastingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 18 juni 2007 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Belachelijk. Blijf jij bij je auto in de garage bij onderhoud misschien? En zeg nu niet vanwel é.
![]() |
![]() |