![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Vreemdeling
|
Ik hoop dat Morel niet weg gaat
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Vreemdeling
|
VB dat Morel aan de deur zou zetten, is voor haar een uitnodiging om Verstrepen te volgen. Dan zou het VB toch maar best even twee keer nadenken voor het zoiets doet of ze gaan stevast een tweede verkiezingsnederlaag tegemoet.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Partijlid
|
Schopstoel lijkt me wel overdreven, maar even geleidelijk aan naar de achtergrond schuiven lijkt me geen slecht idee, als dat mogelijk is op een waardige manier.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om eerlijk te zijn en dat kan dan misschien vreemd klinken uit de mond van een hard core Blokbuster. I don't give a fuck. Iedereen in zijn eigen kot. Ik krijg stilaan het schijt van the end is near berichtgeving over het VB die meer blijk geven van de wens van de auteurs dan van kennis van zaken. Men krijgt echt de indruk dat er in Vlaanderen maar 20 mensen zijn die aan politiek doen en dat er 100 mensen zijn die hun brood verdienen met daarover te schrijven.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat kan alleen maar positief zijn voor het VB, dan hebben ze toch de kanker van hun partij verwijderd.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 juni 2007 om 00:23. |
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Het was te peizen dat na de verkiezingen de mondjes weer gingen opengaan.
Eerlijk gezegd hé beste mensen ik ben dat kotsbeu. Als ik zo doe tegen mijn baas is dat C4 dus voor mij is het heel simpel. Wie interne keuken bij de pers bespreekt of het VB beschadigt moet er uit. Van Hecke moet wat consequenter handelen ook, als je ziet wat die Verstrepen allemaal mogen zeggen heeft tjonge jonge. Wat Morel betreft hoop ik niet dat zij een verborgen agenda heeft, het lijkt wel of deze dame een putsch wenst te doen binnen het Belang. Morel is iemand die volgens mij over lijken gaat om haar doel te bereiken, desnoods zelfs met de voorzitter in bed kruipen. |
|
|
|
|
|
#33 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dit hier? http://forum.politics.be/showthread....67#post2733967 ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juni 2007 om 04:28. |
||
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot Uw dienst http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=87 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N-VA zal ook niet tot in der eeuwigheid samen met CD&V een kartel vormen. We zullen samen een eind "dezelfde" weg volgen en dan ieder onze eigen weg gaan.
|
|
|
#36 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nederlaag??? Als eens het totaal aantal stemmen van het Vlaams Belang van 2003 met dat van 2007 vergeleken?
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mijn weten heeft LdD nooit aan de deur geklopt van het Vlaams Belang. Van meet af aan heeft hij immers duidelijk gemaakt dat hij niet in zee wenste te gaan met het Vlaams Belang en er ook nooit tot zou toetreden.
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Europees Commissaris
|
Bon, dan maar eens gaan zoeken naar een schoonmoeder.... toch geen op overschot op zolder?
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu, van mij hoefde en hoeft er geen samenwerking te komen. Ik denk niet dat we enerzijds over normen en waarden en het herstel van respect binnen de samenleving kunnen koppelen aan het libertaire gedachtengoed van LDD. |
|
|
|
|