![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() De vraag is: wat heeft de schrijver op het oog met dat "...interculturele huwelijksbed"? Ik begrijp dit zo (maar ik ben van die interpretatie lang niet zeker) dat BDW hoopt op 'interculturele' huwelijken om zijn 'inclusieve gemeenschap' te realiseren. Hetzelfde idee dus van het Grootoosten, die bij monde van hun grootmeester de métissage van Europa wensen. Indien dit effectief de bedoeling is, vind ik de uitspraak bepaald onthutsend, want dat zou erop neerkomen dat BDW staatsinterventie ('beleid') nastreeft op het vlak van de huwelijkskeuze. Helemaal onlogisch is dat natuurlijk niet, want zo'n partnerkeuze is in principe een daad van 'discriminatie' en volgens de politiek-correcte geloofsleer is 'discriminatie' slecht. Evengoed zou dit een ongehoorde stap zijn in de richting van het pc-totalitarisme.
WIJ LEVEN NIET IN EEN DEMOCRATIE, WIJ LEVEN IN EEN PARTICRATIE Laatst gewijzigd door Jos Verhulst : 22 juni 2007 om 21:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degenen die hier geen vrouwtje meer vinden importeren er eentje. En degenen die géén moslim zijn moeten maar op hun kin kloppen dan. Binnen één generatie is het gefikst. Bart content, iedereen content? En alle kinderkes zingen dan in koor: asailem aleikum!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Je hebt verschillende soorten nationalisme. Op youtube is er een ellenlange video discussie dat luidt "nationalism vs white nationalism" en hier bij ons valt dat allemaal nog goed mee. Wij maken geen onderscheid tussen ras of huidskleur maar tussen nationaliteit. Je hebt nationalisten die zich inzetten voor het behoud van hun blanke cultuur of die daar voor één of andere reden blij en trots mee zijn. Ik heb me altijd afgevraagd wat dat laatste met nationalisme te maken heeft maar kom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat eerder vlaamse mannen (en jongens eigenlijk ook) op hun kin mogen kloppen.
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die man is inderdaad ziek. Ik heb niets tegen het vermengen van huidkleurtjes, maar als BDW denkt daarmee de lont uit het kruitvat te kunnen trekken, heeft hij er geen bal van begrepen. Ik lees: het interculturele huwelijksbed als één van de voornaamste wegbereiders. Alleszins moeten we een beleid durven voeren dat dit bewerkstelligt Jammer dat de zaak te ernstig is, anders zou ik graag de adviseur van BDW zijn: Waarom het het 'centrum voor ongelijkheid een haatzaaiing' geen bonnen laten uitdelen aan blanke mannen. Elke bon is goed voor een gratis neukbeurt bij een kleurlinge. Wedden dat vele blanke mannen hun vooroordelen t.o.v. gekleurde prostituees laten varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(rap ingetypt; hoop dat het leesbaar is).
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
white nationalism en behoud van hun blanke cultuur is slecht. black nationalism wordt niet vermeld, want daar is niets verkeerd mee. Ik geef graag toe dat naar mijn gevoel een kreet als 'black is beautiful' positief overkomt omdat zwarten meer zelfbewustzijn dringend nodig hebben. Daarom zie ik graag dat Serena Williams wint van de gevierde blanke ster. Omdat ze zwart is. Dus gaan beweren dat kleur geen rol speelt is manifest onjuist. Maar velen moeten inderdaad steeds maar doen alsof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik snap de kritiek hierop niet. Zeker niet van de Vlaams-nationalisten hier. Dit is net de beste manier. Misschien kunnen sommigen hier niet lezen, dat kan ook. Maar ik gok op niet willen begrijpen, de analyse is nu eenmaal beter en redelijker dan die van bepaalde andere partijen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Maar zoals het wel meer gebeurt op dit forum heeft de andere (BDW of FDW)steeds ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest totaal onuitvoerbaar...onaanpasbaren buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Seg het VB heeft toch ook al allochtonen op de lijst gezet?
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Als men vrijwilligers zoekt om aan zaadvermenging te doen wil ik mij piet piraat stellen....
Het huwelijkse bed zal ik wel aan mij voorbij laten gaan....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik nu eens later trouw met iemand van Spaansen bloede? Oooh schande...
Sorry, allemaal dat gezwets over bloedzuiverheid...seg den Dolf is allang dood hoor.
![]() |
#38 |
|
![]() Het is natuurlijk een verschrikkelijk en onontwarbaar en onoplosbaar probleem dat mensen van zeer vele landen via een bloedband met mekaar verbonden zijn. Maar ja, wat doe je eraan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() In het programma staan? Ik heb het nog niet gevonden, je mag me altijd de passage tonen. Maar goed, ik beweer niet dat ze er tegen zijn, enkel zullen ze het niet openlijk zeggen, uit vrees kiezers te verliezen Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Dat is toch wat BDW ook zegt. Zeggen dat een politieke partij gemengde huwelijken moet aanmoedigen is onzin. Iedereen is daar persoonlijk volledig vrij in. |
|
![]() |
![]() |