![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat doe je indien hij/zij op het duveltje382 lijkt | |||
Ik hang mij op |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Ik slaag dat duveltje382 eens goed af |
![]() ![]() ![]() |
9 | 32,14% |
Ik wel hem er veel geluk mee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 35,71% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou alvast een praatgroep regelen voor 'm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik koop hem voor z'n verjaardag een family-pack aan partijlidkaarten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
hehe doet me aan deze denken (goh tis mijnen dag... ![]() nen type me zijnen porsch op d'autosnelweg wil eens goed gas geven. Hup drukt op de pedaal 140 in duur twee minuten later de flikken achter hem... "maar" denkt de chauffeur" met zo een prutskarreke gaan ze mij niet hebben" ==> gas: 160...180...200 hij merkt toch dat die flikken niet lossen en geeft uiteindelijk op en zet zich aan de kant... de flik komt naast zijn auto staan daarop volgt de usual "klopje op het raam; papieren vragen;..." en dan gebeurt iets heel speciaal de agent zegt "awel ge ziet er mij nen braven type uit en ik heb vandaag eigenlijk toch geen goesting om boetes uit te delen dus als gij mij een excuus kunt voorleggen dat ik nog nooit hoorde awel dan moogde gij voort zonder boete of niks..." man:"awel meneer den agent tzit zo; mijn vrouw is het vorige week afgetrapt bij mij thuis" flik: "das geen excuus" man:" ma nee ge snaptet niet zist afgetrapt bij mij om bij nen flik te gaan inwonen." flik: "dat voldoet nog altijd niet" man: "maar ale meneer den agent ik dacht alleen da gij dienen flik waart en dagge ze mij probeerde terug te brengen" ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duveltje382 kan een goeie gast zijn hoor. Maar als mijn kind van hem blijkt te zijn kan hij maar beter een leger van zijn gepensioneerden klaarzetten
![]() ![]() Dus duveltje382, niet aan mijn vriendin komen he... (zeker niet als het je bedoeling is om koekoek te spelen... jij het plezier en ik de last. Helfigger is right on this... je kan mijn overspelige vriendin en de baby krijgen en trek er je plan mee.)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 juni 2007 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Je kind lijkt op het duveltje382,wat doe je?
Ik weet niet...is dit het begin van The Exorcist deel IV ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Agressieveling !!! ![]() Duveltje meppen = mij meppen = big problem ![]() Dat moddercatch in de ring met mij dus ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge dan genoeg meebrengt, dat ik toch iets heb om mijn overwinning mee te vieren ist goed ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Postnatale abortus lijkt mij in dergelijk geval het meest aangewezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Meteen in de microgolfoven steken.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op sommige vragen blijft men beter het antwoord schuldig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst verplichten een cursus Nederlands te volgen, en dan kan hij zien dat hij maar rap een fatsoenlijke liberaal wordt, of hij kan in een kraakpand gaan wonen!
![]() |
![]() |
![]() |