![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef ze dan maar een plannetje met de routebschrijving naar mijn huis. Spinnen zijn tof: die eten nu eenmaal insecten op.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Akkoord, maar daar zijn grenzen aan, namelijk niet in de buurt van mijn bed!
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 1 juli 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En schieten op diertjes doe ik niet graag. Ik ben het soort mens dat een vliegje uit een emmer water vist om dan (buiten uiteraard) te laten drogen, en bezorgd is straatkatten te lang blijven rondhangen in het midden van een drukke straat. ![]() Behalve natuurlijk met spinnen, want daar heb ik schrik van. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost je. Ik ook.
Net nog in mijn keldertje geweest om de droogkast leeg te halen. Zit daar even te wachten tot die gedaan heeft tot ik net naast me op de muur weer zo'n joekel zie: ![]() Ik dus 4 verdiepingen naar boven crossen achter mijn bus ![]() Ze was zo lief om op me te wachten. Bye bye griezel... PS: Titox Total is echt goed spul...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 juli 2007 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() Dit vind ik toch een beetje overkill, ik prefereer een diervriendelijke manier (het beestje gewoon ergens anders zetten.)
Lord Vader op theekransje bij de Queen "To all you Vader-haters out there, we'll blow your planet up!" - Darth Sidious Laatst gewijzigd door Lord Vader : 1 juli 2007 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had vroeger geen schrik van spinnen totdat ik vorige zomer op reis ben geweest in Midden-Amerika. Daar stikte het werkelijk van de spinnen. Veel groter ook als de spinnen van hier.
Sinsdien heb ik er een (lichte) angst voor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Rond de kanten van Tongeren is er één ontsnapt, maar 's niet erg zenne, 't is maar ne brachy -----> http://forum.dierenparadijs.be/index...howtopic=17133
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet eerder iets voor dit topic?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=92047
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik hier nu een spin zie denk ik telkens terug aan die spinnen van in Midden-Amerika. Ik heb toen op reis verschillende keren voorgehad dat er zo'n spin vlak in mijn buurt was. Hun grootte kan je ongeveer vergelijken met een hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://images.google.be/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DN
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Trouwens je kan zeggen van spinnen wat je wil, maar respect voor het mannetjesexemplaar van de 'zwarte weduwe spin'....
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is veel kleiner dan het vrouwtje en eerder bruin dan zwart. Mijn man is trouwens ooit eens gebeten geweest door een aanverwante van de zwarte weduwe, die hier sinds 1978 gevestigd is, vanuit Canada, genaamd de grote steatoda. Dat was een letterlijk adembenemende ervaring. Hij heeft zijn arm 2 dagen bijna niet kunnen gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() De mens is gevaarlijk voor ringslangen...
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat die zelfs niet door spleetjes je huis binnenkomt maar gewoon de deur inbeukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://home.tiscali.nl/ldvdberg/nede..._vogelspin.htm
![]() |
![]() |
#40 | |