![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een grappige quote van Descartes niet misbruiken, beste neuzelaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou dit wel even on topic willen houden, het ging hier over het feit of wij al dan niet fascisten waren en niet over die toevallige uitspraak over Vlaanderen. Is idd een onderdeel maar ontwijk de andere dingen niet Jo!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 5 juli 2007 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik nodig je uit waar jou vijanden van belgique met zijn lieflijke veroveringstocht op de randgemeenten zoveel zoeter en liever is. Ik nodig je uit om me te vertellen waar jouw belgique met zijn nood aan 12 miljard euros per jaar voor Wallonië zo solidair is in beider richtingen. Ik nodig je uit om gewoon Vlaanderen eens in je geest en onbevangen van Wallonië los te koppelen. We hebben meteen een hoop geld voor de vergrijzing en daar houdt het geld stuk mee op want dat is ongeveer exact de som die we nodig gaan hebben voor de vergrijzing... idd... heel veel. En verder. We willen die ijzeren rein... maar dat mag niet van de walen want dat komt Vlaanderen ten goede, dus dat mag niet. (en die is DRINGEND nodig willen we niet dat er nog meer vrachtwagens door ons verzadigde wegennetwerk scheuren. maar ik neem aan dat je met de walen ben op dat punt). Non a Ijzeren Rheyin parce que c'est pour le flamands. En zo gaat dat voort gast... elk voorstel voor economische verbetering dat geen jobs kost maar integendeel jobs gaat maken dat wordt door wallonie afgewezen. Vredevol samenleven. Kijk gastje... Ik ben een beetje ouder dan jij. Ik ben mijn spaarpot aan het volpompen want als Vlaanderen niet snel vrij komt dan kan je binnenkort nog enkel eten als je goed kan vissen. En dan nog heb je geen kleren. En de vissen in de noordzee zijn extreem giftig. geniet van je droom in het vredevolle vlaamse blog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Sorry, kon het niet laten...
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ofwel ben jij kwaadwillig, ofwel is deze site voor jou te hoog gegrepen. Ik heb zopas alles gelezen wat op deze topic geschreven staat. Joke, joke, toch! Twee zaken zijn duidelijk: je bent jezelf belachelijk aan het maken, en je onwetendheid over politiek is torenhoog. Als ik in jou plaats was zou ik dringend wat boeken gaan lezen zoals hier voorgesteld is, of me met wat anders dan politiek bezig houden. Laatst gewijzigd door Duym : 6 juli 2007 om 05:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind vrij vlaanderen maar een zielige poging om de Forza Flandria-gedachte te realiseren buiten de bestaande partijen om. Iedereen weet dat die partij geen enkele lang-overdachte stem krijgt. Als ge een onafhankelijk Vlaanderen wil, heeft ge keus tussen CD&V/N-VA (langzaam), LDD (afhangend van Wallonie) en VB (zo snel mogelijk) om op te stemmen.
Maar het principe is niet slecht. Het oprichten van een partij was verkeerd; de partijen zijn er immers al. Het had een Comitee moeten worden (zoals HaViKo bijvoorbeeld) die met alle partijen in discussie gaat. Dat zou misschien iets opleveren, maar een partij enkel voor onafhankelijkheid is gewoon dom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() De persoon die nu nog altijd denkt dat Vrij Vlaanderen alleen voor een Vlaamse Onafhankelijkheid staat is toch een beetje fout. Als je de link niet zou vinden in mijn handtekening is hij hier nog een keer. ![]() Vrij Vlaanderen ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Mss nuttig. Mss bestaat er in Vlaanderen behoefte aan een soort van sp a la Marijnissen.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() In termen van links en rechts denken zal de samenleving hoogst waarschijnlijk geen goed doen. Een maatschappij evolueert en zou niet in verschrikkelijke nauwe hokjes mogen denken die meer dan 200 jaar geleden zijn uitgevonden.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 15 juli 2007 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Er moet een links nationalistische partij komen, die dan samen met elke andere separatistische partij een referendum in het Vlaams Gewest wil helpen verwezenlijken. Van zodra die partij een zetel in het Vlaams Parlement weet weg te kapen, zullen ze hun mening over Vlaanderen en een dergelijk referendum wel herzien. Ik zou een linkse separatistische partij wel van handtekeningen en zo voorzien hoor. ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() BTW: Het is de bedoeling om links Vlaanderen te overtuigen niet het Linkse deel van ons forum en die enkele kleine groeperingen. Ik wens ze het beste maar ik zie hun project weinig kans op slagen. Allé als ik zo hun standpunten eens heb bekeken op de site, geschreven door een universitair eh. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 15 juli 2007 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, ik bekijk het wiskundig (daar heb ik iets meer kaas van gegeten ![]() Met ons ingewikkeld systeem van een d'Hondt verdeling per kieskring hebben kleine partijtjes weinig kans van slagen. Als je daar zowel een linksnationalistische partij hebt, als een Vrij Vlaanderen, dan happen die uiteindelijk alleen separatistische stemmen weg (vergelijk met dat PVDA versus CAP gedoe van deze verkiezingen) Ik ben eigenlijk behoorlijk boos dat al dit geknoei met aparte partijen nodig is, ze moeten maar een referendum organiseren (Quebec heeft er al twee gehad!) ![]() Vandaar dat ik meerdere politici lastig heb gevallen hiermee: http://forum.politics.be/showthread.php?t=89429 http://forum.politics.be/showthread.php?t=80835 http://forum.politics.be/showthread.php?t=80200
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Kijk ik ben ook niet tevreden over die verdeeldheid maar met het huidige vb en het aan de cdv hangende nva geraken we er niet dat is duidelijk.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang mag dan wel beweren de grootste Vlaamse partij te zijn, dat is ook niet van de ene dag op de andere gebeurd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind trouwens VSB een slecht gekozen afkorting. Wie weet lag dat niet in de schuif bij VB, voor moesten ze nog een keer van naam moeten veranderen. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door evilbu : 16 juli 2007 om 00:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (ik wil nu wel niet persoonlijk gaan dus... ![]() ps: doe mee aan de grap, it's a joke(volgens jou)? Eens je mee bent zul je wel beseffen dat er veel meer mogelijkheden zijn. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 16 juli 2007 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben immer en altijd bloedernstig. ![]()
![]() |