![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelangkamerfractie....emans%20gerolf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik het helemaal eens met de kritiek op het werk van Marc Spruyt 'Grove Borstels'. Het is duidelijk leesbaar en de vele paginaverwijzingen, maken dat je als lezer heel goed kan meevolgen over welk gedeelte het nu juist gaat dat bekritiseerd wordt. Geen tierelantijnjes maar rechtstreekse verwijzingen, maken de kritiek als spijkers met grote koppen. "Grove borstels" blijft voor de verstandige lezer een allesbehalve 'goed' werk. Het is zeer subjectief, staat vol met verdraaiingen en misinterpretaties. Bepaalde dingen worden bewust verzwegen en soms gaat het ronduit om frappante leugens. Dit boek illustreert veel meer en veel beter, de wijze en de methode waarop links aan politiek doet, dan dat het dienst zou doen als informatiebron over de politieke standpunten van het Vlaams Belang. En dat is jammer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht nog altijd op het boek 'grove hamer en beitel' over de sp.a. ^^
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |