![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Administratieve rompslompdingskes in orde maken (op echt papier), telefoneren, mails beantwoorden, nieuws lezen, online bankieren, chatten, werkjes maken, ... al het papierwerk en virtueel papierwerk enzo waar te weinig concentratie voor vereist is om alleen te doen, doe ik vanachter de computer eigenlijk.
Of beter ... mmmz, ik doe eigenlijk altijd minstens vijf dingen tegelijk. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 juli 2007 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() 1. Esperanto (tijsdschriften Kancerkliniko, La Ondo de Esperanto, Horizontaal)
Websites Yahoo : Over de EU grondwet.., E-o en politiek.. SAT.. Naar kongressen gaan .. 2. Wolfgang Amadeus Mozart .. Muziek beluitsteren, artikels lezen, opzoekingen doen 3. Kleinkinderen (genepoj) in blijde verwachting van numer 7 vanuit China (dat gaat minder vlot dan voorheen, nu weer uitgesteld tot ongeveer volgende jaar deze tijd) - ermee gaan zwemmen, wandelen, treinuitstapjes maken.. 4.Fotograferen van mooie gebouwen in diverse steden oa. wandeling van Nazareth naar Moscou, Lokeren, Brussel (wandeling vanaf de ULB tot het palies van laken is zeer aanbevelenswaardig). Charleroi, Tilburg, Rotterdam (om slechts enkele recente te noemen) Kortelings : Maribor (Slovenië) 5. Nieuw Hobby : Bollywood films (kosten € 2,50 in de niet-afgebrande winkels van de Carnotstraat) Aanbevelenswaard die films met Nederlandstalige onderteksten (zoek de Anglicismen en taalfouten). 6. Koken, oa. nieuwere recepten uitvinden , laatste vondst koude rijst met tandoori en appeltjes. 7. het nuttige : ik werk als vrijwillige co-begleider bij autisten - chauffeer een minibus en ga ermee zwemmen, fungeer als "beloning" ie. een autist die een beloning verdient mag met mij alleen op stap (sinkenfoor e.d.)
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 7 juli 2007 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beetje naar muziek luisteren en surfen op het net.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Join the club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Verder: ik luister graag naar muziek en ik heb mijn huisdieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 'Mughal-E-Azam' (naar de gekleurde versie vragen hé): heeft misschien niet zoveel Aziatisch naakt maar is een echte klassieker, heel goed qua inhoud en verhaal. ![]() Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 7 juli 2007 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ik kan maar één ding tegelijk doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() 1. Forummen
2. Vervelend zijn. 3. Forummen. 4. Bekrompen doen. 5. Forummen. 6. Asociaal zijn. 7. Forummen. 8. Gaan slapen. 9. Forummen. 10. Enzovoort...
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opstaan, forummen, uitgaan/pinten pakken, soms eens huishoudelijke klusjes en op't werk hebben we geen internetverbinding.
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn welgemeende dank voor de suggestie ! Ik had met mijn kinderen veel plezier met "Asoka" het verhaal van de eerst Indische Keizer, die het land Bhoeddistisch maakte. Beginnen we een sub-forum ?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn die Bollywood films ook gewoon te huur in de videotheek? Ik ben op internet eens op zoek gegaan om er wat te downloaden, zonder enig succes ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |