Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2007, 10:09   #21
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Niet zolang geleden is er een sekskliniek ontdekt in België waar men operatief vagina's dichtnaait of een testikel verwijderd voor seksueel plezier.

Eveneens is men een schandaal op het spoor gekomen waarbij homo's, op seksfeestjes, elkaar inspuiten met HIV-besmet bloed.

En dan gaat er een Belg het seksuele verval van de Amerikanen aanklagen? Even opmerkelijk als een of andere hoer die haar bordeel uitloopt en predikt voor de waarden van het huwelijk.
Idd, heel het westen is trouwens in een seksueel verval.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2007, 16:59   #22
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Idd, heel het westen is trouwens in een seksueel verval.
Dat is toch wel waar zeker. Geërd van de Grieken gvd !!

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2007, 19:27   #23
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
Uit hetgeen ik vernomen heb van mijn voorouders en van mijn grootouders die nog in leven zijn is dat de Duitse bezettingstroepen tegenover de burgerbevolking over het algemeen goed reageerde. Enkel bij spanningsmomenten zoals na een aanslag van het verzet of zo was de toestand gespannen.
Mijn moeder was een opgroeiend meisje in haar tienerjaren in die tijd en zij heeft heel de oorlogsjaren onbezorgd en onbevrees door het leven kunnen gaan (behalve bij luchtaanvallen van de geallieerden.... Mortsel-Oude God he.....)
Bij de bevrijding was het binnenblijven... en dan niet uit angst voor de Duitsers hoor.....
Mijn ouders van mijn moeder waren totaal neutraal tijdens de oorlog en hielden zich ver van alle politiek trouwens.
De vader van mijn vrouw heeft ook als opgroeiende tiener slechts eenmaal geweten dat een duitse soldaat een geweer richtte op een burger. Dat was toen een "held" vanachter een haag een steen gooide naar die soldaat en hem raakte. Daarop nam die zijn geweer en zocht naar de aanvaller. Mijn schoonvader was daar in die straat. Hij denkt dat die soldaat misschien zou geschoten hebben als hij zijn aanvaller zou gezien hebben. De heldhaftige verzetstrijder was echter dadelijk achter de haag gaan lopen na zijn worp.
En in de stad van mijn schoonvader waren de Duitsers niet echt geliefd na hetgeen gebeurd was in WO1 in Ieper.
Die nazi's zijn schatjes, Breendonk en de andere kampen was eigenlijk een vakantiekamp voor joden, verzetslieden, homo's en zigeuners om ze te verwennen na hun drukke werkweek. We moesten Hitler een standbeeld geven...

Tuurlijk waren de nazisoldaten niet allemaal rotzakken. Toen mijn grootvader in een krijgsgevangenkamp zat en mijn grootmoeder er alleen voor stond om haar kleine kinderen (waaronder mijn ma) eten te geven en dan nog eens een Duitse soldaat ingekwartierd kreeg was ze daar dolgelukkig mee. Die soldaat had eigenlijk ook veel liever thuis gebleven (het was inderdaad eigenlijk een goede kerel die de bezetting en het naziregime af keurde). De soldaten zelf waren misschien niet allemaal sadisten (al zaten er zeker tussen), maar om de bezetters af te schilderen als de goeien en de verzetslieden als de veroorzakers van alle onlusten is ook niet helemaal correct, me dunkt...
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 20 juli 2007 om 19:29.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2007, 19:35   #24
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Niet zolang geleden is er een sekskliniek ontdekt in België waar men operatief vagina's dichtnaait of een testikel verwijderd voor seksueel plezier.

Eveneens is men een schandaal op het spoor gekomen waarbij homo's, op seksfeestjes, elkaar inspuiten met HIV-besmet bloed.

En dan gaat er een Belg het seksuele verval van de Amerikanen aanklagen? Even opmerkelijk als een of andere hoer die haar bordeel uitloopt en predikt voor de waarden van het huwelijk.
Da tweede was in Groningen (niet echt in België)... Er zal in Amerika wel evenveel seksueel verval zijn als in Europa. Natuurlijk is dat afhankelijk wat je bedoelt met seksueel verval... Ik ben daar redelijk vrij in, zolang alle partners seksueel meerderjarig zijn, in stemmen met wat er gebeurt en anderen geen schade berokkenen kan het (en hebben buitenstaanders daar eigenlijk geen commentaar op te geven, tenzij ze er tegen hun wil in bij betrokken worden of door beschadigd worden).

Verkrachters vind je in alle geledingen van de samenleving, dus zullen ze ook wel bij het leger zitten. Een spijtige zaak en zoiets moet had aangepakt worden.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2007, 21:30   #25
duncan
Banneling

Standaard

Een spijtige zaak en zoiets moet had aangepakt worden.

The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision.

inderdaad mor men probeert .
Algoe :-/

Laatst gewijzigd door duncan : 25 juli 2007 om 21:31.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2007, 22:25   #26
duncan
Banneling

Standaard

+ kerken
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be