Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2007, 15:53   #21
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Zou jij de kans krijgen om een 9 jarige bij de beentjes te grijpen dan denk ik dat je ook geen "neen" zult zeggen.
Goor.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 15:54   #22
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Je bent écht een slecht vel! Gesluierde moslima's zo uit hun schulp lokken...
Die hoofddoeken hebben dus echt géén nut meer. Tijd om ze af te schaffen
nooit gehad, bedoel je uiteraard
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 15:56   #23
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

ja, tis waar, vroeger vochten de kinderen niet met elkaar, laat staan dat ze oorlog voerden, dat is allemaal met de moslims gekomen...
Oud 16 juli 2007, 15:57   #24
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nooit gehad, bedoel je uiteraard
De muselman echtgenoot van een collega heeft me daarnet gezegd dat ik binnen de 5 jaar zelf gesluierd rondloop, uit eigen beweging, omdat ik ga ontdekken dat islam zo mooi is, jammer dat moslims niet mogen wedden
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 15:59   #25
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
De muselman echtgenoot van een collega heeft me daarnet gezegd dat ik binnen de 5 jaar zelf gesluierd rondloop, uit eigen beweging, omdat ik ga ontdekken dat islam zo mooi is, jammer dat moslims niet mogen wedden
niet om je te kwetsen of zo hoor, en ik hoop dat je t me niet kwalijk neemt, maar ik denk dat ik op hem zou inzetten ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 16:21   #26
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie je wel, zo begint die indoctrinatie. De volgende stap is dat ze je echtgenoot benaderen en hem onder druk zetten om je met een hoofddoek te laten lopen, anders is HIJ een "slechte moslim", wat nog erger is dan een ongelovige. Vergeet niet dat de islam gestructureerd is als een secte: de groepsgeest gaat voor op het individueel belang.
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 16:37   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou jij de kans krijgen om een 9 jarige bij de beentjes te grijpen dan denk ik dat je ook geen "neen" zult zeggen.
even je laagje vernis kwijtgespeeld Lincoln? Dat krijg je natuurlijk als pedofielenvolgeling: ik geloof dat men dit hier "normvervaging" noemt.

Ik neem aan dat je negenjarig zusje het ook leuk zou gevonden hebben indien ze Said al Whatever had tegengekomen? (of zou dit enkel gelden als het over Dutroux ging?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 16:41   #28
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Zie je wel, zo begint die indoctrinatie. De volgende stap is dat ze je echtgenoot benaderen en hem onder druk zetten om je met een hoofddoek te laten lopen, anders is HIJ een "slechte moslim", wat nog erger is dan een ongelovige. Vergeet niet dat de islam gestructureerd is als een secte: de groepsgeest gaat voor op het individueel belang.
Briljant.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 18:00   #29
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
je moet de titel veranderen in "De verrijking werkt": het gaat hier om een assertiviteitstraining voor dat nederlandse meisje. En ik vind dat ze het goed doet hoor. Echte verrijking...
Alle gekheid op een stokje, dit is daar dagelijkse kost. Ik denk dat we er mee zullen moeten leren leven . De linkse knuffelaars hebben het zodanig verknoeid dat een hardere aanpak (of meer repressie of hoe je het ook wil noemen...) gewoon niet meer zal helpen, als het al niet volledig taboe geworden is.

Een aap leer je toch ook niet met vork en mes eten?
Als je die aap niet meer met vork en mes kan laten eten, stuur je hem toch gewoon terug naar de jungle.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 07:02   #30
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
niet om je te kwetsen of zo hoor, en ik hoop dat je t me niet kwalijk neemt, maar ik denk dat ik op hem zou inzetten ...
Ik neem je dat niet kwalijk hoor, je kent me dan ook niet he
Oud 17 juli 2007, 07:07   #31
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Diegene die dat tegen me zei is een Noordafrikaan, als er een volk is dat totaal geen invloed heeft op mijn man zijn zij het.
Hij was nog maar net in België als zijn vrouw geen varkensvlees meer mocht eten, in zijn thuisland praktiseerde hij niet maar eens hier heeft hij plots het licht gezien en gaat hij 5x/dag door de knieën met alles wat daarbij hoort.
Heel interessante discussie die we gisteren hadden.
Ik vind het jammer voor mijn collega.

Laatst gewijzigd door Laya : 17 juli 2007 om 07:08.
Oud 17 juli 2007, 07:50   #32
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sukkelaar...laat je behandelen.
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 10:17   #33
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Sukkelaar...laat je behandelen.
Slobodan kan de islamieten doen zeggen wat ze ECHT denken....
Oud 17 juli 2007, 10:19   #34
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Diegene die dat tegen me zei is een Noordafrikaan, als er een volk is dat totaal geen invloed heeft op mijn man zijn zij het.

Ik vind het jammer voor mijn collega.
1. Voor een moslim is de ethnische afkomst irrelevant. Wat je daar zegt is typisch, in het thuisland zijn ze moslim-light, hier ineens is het met hoofddoeken en alles erop en eraan.

2. Da's zeker jammer, maar ze heeft dat zelf in de hand nietwaar.
Oud 17 juli 2007, 10:21   #35
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Briljant.
t Is de waarheid. Zo worden ook moslim restaurantuitbaters benaderd door hun geloofsvastere broeders om geen alcohol meer te verkopen, dan alleen nog maar halal stuff etc.,, dat gaat heel geleidelijk hoor.
Oud 17 juli 2007, 11:45   #36
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
1. Voor een moslim is de ethnische afkomst irrelevant. Wat je daar zegt is typisch, in het thuisland zijn ze moslim-light, hier ineens is het met hoofddoeken en alles erop en eraan.

2. Da's zeker jammer, maar ze heeft dat zelf in de hand nietwaar.
Slobodan je weet echt niet veel over moslims. Je denkt dat ze één pot nat zijn maar dat is verre van waar. Mijn man wil niet naar Brussel omdat daar te veel 'vreemdelingen' (lees:Marokkanen) zijn, lig plat van't lachen als hij dat zegt.

Wat mijn collega betreft: haar fout is geweest dat ze hieraan begonnen is zonder enige voorbereiding, had ik het geweten ik had haar tips kunnen geven, haar gewaarschuwd maar omdat ze wist dat ze tegenwind ging krijgen is ze zelfs in het geniep met hem getrouwd. Die man is gewoon zichzelf en nu zit ze ermee, ik verwijt hem niets.
Oud 17 juli 2007, 12:37   #37
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor zover ik zie staan er enkel autochtone Nederlanders rond diegene die filmt en is die vreemdeling er eentje die wil opvallen. Ik vermoed dat de filmer zelfs een blanke is. Dit is geen typische bende 'hangjongeren' want dan was het er helemaal anders aan toe gegaan, als die zagen dat hun 'makker' klop kreeg van een meisje waren die er ook op gevlogen. Op een bepaald moment is er zelfs een donkere jongen die hen uit elkaar haalt. Geen van de blanke jonges die hem stopt, zijn die dan zo bang van dat kereltje?

Ik verdedig niemand, moet zelf niet weten van die bendes maar dit filmpje toont geen 'hangjongeren' en wordt hier misbruikt.
Mens, jij ziet gewoon nergens problemen met allochtonen. Open je ogen.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 12:44   #38
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Slobodan je weet echt niet veel over moslims. Je denkt dat ze één pot nat zijn maar dat is verre van waar. Mijn man wil niet naar Brussel omdat daar te veel 'vreemdelingen' (lees:Marokkanen) zijn, lig plat van't lachen als hij dat zegt.

Wat mijn collega betreft: haar fout is geweest dat ze hieraan begonnen is zonder enige voorbereiding, had ik het geweten ik had haar tips kunnen geven, haar gewaarschuwd maar omdat ze wist dat ze tegenwind ging krijgen is ze zelfs in het geniep met hem getrouwd. Die man is gewoon zichzelf en nu zit ze ermee, ik verwijt hem niets.
Ze zijn niet één pot nat. Maar jij ziet nergens problemen met dit addergebroed. Ik zie wel degelijk dat er ook betere moslims zijn. Kijk, het zit zo: als we over 'moslims' spreken - zoals jij en ik dat doen - dan spreken we over een groep mensen. Het is immers onmogelijk om iedere moslim individueel te benaderen en dat heeft ook totaal geen zin. Het gaat dus om de moslims als groep. Enkele uitzonderingen daargelaten kan men deze groep kwalificeren als een storende factor in onze samenleving. Een religie waar wij Europeanen totaal geen behoefte aan hebben en ons niet mee kunnen associëren, hoe hard we ook geprobeerd hebben. We dachten bijna verlost te zijn van de kerk en nu dit.
Oud 17 juli 2007, 12:46   #39
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
U lacht. Ik vind het triestig.
Ik werk in Brussel en ken ook een aantal Marokkanen. Ze beseffen het inderdaad zelf dat ze enkel voor ellende zorgen. Maar het kan hen bitter weinig schelen. Ze vinden het grappig.
Oud 17 juli 2007, 12:49   #40
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Mens, jij ziet gewoon nergens problemen met allochtonen. Open je ogen.
Ah nee? Duidelijk nog niet veel van mijn posts gelezen

Laatst gewijzigd door Laya : 17 juli 2007 om 12:49.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be