![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Circe kent er idd wat van om ons met de neus op absurditeiten te drukken.
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Unizo tegen racismespionnen
19.07.2007 10.00u - Unizo, de organisatie van Vlaamse ondernemers, reageert verbolgen op de plannen van KifKif en de zogenaamde Liga voor de Mensenrechten om racismespionnen te gaan inzetten. Die moeten bewijzen verzamelen tegen werkgevers, discotheekuitbaters en verhuurders van woningen die zich zouden schuldig maken aan ‘racisme’ of ‘discriminatie’. De praktijktest kan aangevoerd worden in een rechtszaak. Het is dan aan de rechter om er over te oordelen. En de ‘verdachte’ moet dan maar zijn onschuld bewijzen. Straffe kost en Unizo is er helemaal niet voor te vinden. Hun reactie liegt er niet om: “Hoe zou gereageerd worden als de werkgeversorganisaties nep-arbeidsmarktconsulenten laten aanbellen bij werkloze allochtonen of 50-plussers om na te gaan of ze wel werkwillig zijn…” Goeie vraag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Politiestaat = één inbreuk op de (straf)wet en er volgen onmiddellijk represailles daar de straten vollopen met autoritaire politiemensen
Politiek correcte lekenstaat = één inbreuk op de op dat ogenblik geldende politieke correctheid en er volgen onmiddellijk represailles daar de straten vollopen met allerhande vertegenwoordiges van 'organisaties' die al uw handelingen volgen om deze vervolgens te gaan klikken bij het autoritaire machtsregime Zoek de 7 verschillen Laatst gewijzigd door Wimpeus : 19 juli 2007 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou nooit mijn auto uitlenen aan een macho, van wie ik weet dat hij er als een gek op twee wielen mee door de bochten zal scheuren. Naar analogie zal ik nooit een appartement verhuren aan lui, die de indruk wekken dat ze het niet als 'een goed huisvader' zullen bewonen en onderhouden. De verhuur van onroerend goed is een onderdeel van de 'derde inkomenspoot' waar onze beleidsvoerders zo graag mee schermen. Ik vraag dus referenties van de vorige verhuurder, check de kredietwaardigheid van de potentiële huurder en vraag ruime waarborgen. Als aan die voorwaarden niet voldaan is, zal geen enkele wet er mij dan van weerhouden de verhuring te weigeren. Alle spionnen, landverraders en onderkruipers ten spijt.
Try al little tenderness (Otis Redding zaliger) Laatst gewijzigd door Jukes : 19 juli 2007 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook het kijken in je hoofd komt dichterbij. Mischien komt er een tijd dat men aan blanke hetero's hun kop electroden vastmaakt en hen vervolgens foto's van naakte niet blanke vrouwen toont. Als zijn hersenen dan niet op de juiste manier reageren, ziet het er slecht uit voor deze man. Sciencefiction? Wat er nu aan de gang is, had ik twintig jaar geleden ook niet voor mogelijk geacht. Laatst gewijzigd door Duym : 19 juli 2007 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb de journalistiek vaarwel moeten zeggen omdat ik de realiteit niet meer mocht weergeven zoals ze zich - in steden als Antwerpen - voordoet. De repressie is dus al volop aan de gang, en dit nieuwe plan is er maar één uitwas van.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
djeezes..... zo iets maakt mij woest dus.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Waar kinderen aangemoedigd werden om hun ouders aan te geven als die iets "verkeerds zegden"...... Kots kots kots.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
We donderen ondertussen met een rotvaart af op een dictatuur van de poco's en de poco's juichen het toe..... Maar owee als het vlak eens de andere kant op zou hellen... dan zouden die poco's de eerste zijn om te jammeren en te klagen... nochtans zijn zij het die de beweging in gang hebben gezet....
|
![]() |
![]() |