![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Voor welke staatsvorm kiest u? | |||
huidige situatie handhaven |
![]() ![]() ![]() |
6 | 18,75% |
conferatie Vl/Ne/Wa/Lux |
![]() ![]() ![]() |
2 | 6,25% |
confederatie Vl/Ne |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,00% |
federatie Vl/Ne |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,38% |
eenheidsstaat VL/NE |
![]() ![]() ![]() |
4 | 12,50% |
andere mogelijkheid |
![]() ![]() ![]() |
9 | 28,13% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() confederatie Vl/Ne
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Federatie Vlaanderen en Nederland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Eenheidsstaat Vlaanderen-Nederland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dan bent U geen Belgicist...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Onafhankelijk Brabant
Onafhankelijk Brussel Onafhankelijk "Mijn voortuin-huis-achtertuin-buitenverblijf" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij eigenlijk wel buiten vooroordelen denken?
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Het is nu eenmaal zo dat België gelijk is aan Frans-imperialisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Vlaams-nationalisme staat gelijk aan Nederlands imperialisme?
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Het enige wat U kan zeggen is dat enkele Vlaams-nationalisten gebied willen dat slachtoffer is aan dat Frans-imperialisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee. Wij willen ons taalgebied immers niet uitbreiden ten koste van dat van een ander.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitbreiding van Brussel is voor ons iets wat absoluut niet kan, en daar zijn we heel duidelijk in. Wie daar wél voor pleit, hoort m.i. niet thuis in de Belgische Beweging.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 22 juli 2007 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu ja de B-Plus is dan toch iets meer Vlaamsgezind ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 22 juli 2007 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg essevee, ik begrijp dat het voor jou heel moeilijk is om objectief tegenover andersdenkenden te staan.
Ik hoop dat je ook beseft dat je jezelf bij tijden daarmee oeverloos belachelijk maakt. Jij bent van mening dat Vlamingen geen Belgen kunnen zijn. Foute conclusie. Ik ben een rasechte Antwerpenaar, Vlaming én Belgicist. Ik weet dat dat in jouw ogen niet kan. Het zij zo. Dat is jouw probleem, niet het mijne. Ik zou het echter appreciëren als je mijn woorden niet zou vervormen tot een zelfverzonnen mening.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben eigenlijk voor een "Belgian Empire" van de straat van Gibraltar tot aan de Oeral - met aan beide zijden van de grens grote protectoraten zoals het Mahgrebijnse Protectoraat in Noord-Afrika, Het Israëlo-Palestijnse Protectoraat aan de Oostelijke Middelandse zee, Het Perzische Protectoraat aan de Perzische golf enz... Uiteraard moet dit "Groot-België" goede betrekkingen onderhouden met de andere 4 �* 5 overblijvende "Supermachten" zoals groot-Texas en groot-China.. maar we moeten op onze tellen letten als het er op aan komt de bodemschatten van Luna en Mars te verdelen...
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat er over de uitbreiding van Broekzele gepraat moet kunnen worden - een District of the Empire (een rijksgebied) bv. moet kunnen : een district dat onder het rechtstreeks bestuur van een federatie, of rijk zou vallen naast een stadstaad met een verplicht meertalige status (liefst met verplicht onderwijs van Esperanto als 2de taal vanzelfsprekend !) -kompreneble- Ik zie bv. niet in waarom de aanwezigheid van meer nederlandstaligen dan nu het geval is in een brussels stadsgewest nadelig zou zijn voor Vlaanderen ... Wie wil er nu in ééntalige franstalige /nederlandstalige ghetto's wonen ? De "joodse buurt" in Antwerpen ligt er door de Centraal stationswerken nu wat slordigjes bij.. ik hoop dat dit in een zeer nabije toekomst wat betert ik heb nl. nog altijd geen gefillte fisch gegeten & dat moet ik nu kortelings toch eens gaan doen...
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 22 juli 2007 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |