![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je Bruhhe, eigenlijk maakt het geen zak uit wanneer jij 'vertrokken' bent...
Net zo goed als Verstrepen voor hij 'opstapte' en Morel die van de N-VA overstapte. Jij maakte deel uit van die partij. En om het met de woorden van thePiano te zeggen: eens een blokker, altijd een blokker.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 juli 2007 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() In 2001 liep die poen al héél aardig binnen. En jij ondertussen al zes jaar een zetel had in de gemeenteraad van Brugge. Maar goe, toen waren de neo's waar jij tegen je zin voor moest draaien toch ook al weg, niet? ' 't Vlaams Zonnewiel' was toen toch al weg hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar het mij om gaat is dit: iedereen ziet toch dat Bruhhe geen haar beter is dan de partijverlaters waar hij vandaag op zit te zeiken?
![]() |
#25 |
Schepen
|
![]() het gespuis zat er al wel voor 2004 hoor. een gokje: sinds 1979?
jurgen verstrepen is natuurlijk een oetlul, maar vergeleken met de bandieten john spinnewyn, bert eriksson, karel dillen en al die andere bandieten is jurgen een bleek koorknaapje hoor (verder ben �*k van mening, lieve anna/Cato, dat de resten van karel dillen moeten worden opgegraven en tot pulp worden vermalen. dan kunnen ze tussen de pedigree-pal worden gemengd en hebben de honden er tenminste nog wat aan!)
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een beetje fout ! ![]() ![]() Het probleem werd genegeerd omwille van het feit dat er driemaal zoveel nieuwen binnen kwamen, op zoek naar buit en gemakkelijke poen. Platte demagogie en racisme waren profijtelijker geworden. Ik was trouwens in 2000 al vertrokken (aan het adres van Garde ) ! Beter liegen jongen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() man man, las jij dan in de jaren tachtig en negentig de blaadjes van je eigen partij niet?
wat anders dan krapuul en bandieten maakte daar toen al de dienst uit?
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() anderzijds kan ik wel begrijpen dat ze jouw soort zwakzinnigen bij het VB liever kwijt dan rijk zijn
![]() ![]()
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() en het zeventig punten plan was wellicht ook een uiting van 'echt' en democratisch vlaams-nationalisme
![]() pas toen ze dat plan eindelijk een beetje naar de achtergrond schoven vertrok meneer BruggeVeiligenLeefbaar uit de partij... om later te vertellen dat die club pas vanaf 2000 vol stroomde met foute lieden...How silly c
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() ... How Silly Can You Get
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Koekoe?
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brugge liegt trouwens ook over FDW die de enige was die zich zorgen maakte over het feit dat échte flaminganten met bosjes de partij verlieten. Het naar voorschuiven van FDW door karel Dillen was daar immers de oorzaak van.
Als FDW zich daar zoveel zorgen over had gemaakt was hij wel zelf opgestapt.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je toen vertrokken of kreeg je toen geen goede plaats op de lijst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juli 2007 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je was me voor. Ik heb het enkel uitgebreid naar de piano.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af waar zulke figuren die energie blijven halen. Is het dementie en vergeten ze steeds dat ze die onzin al hebben geschreven of is het een vorm van autisme waarin datzelfde leugentje elke dag uiten hen een vorm van warme isolatie geeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vat jouw bijdragen tot deze draad ongeveer samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag is FDW rustiger. Soms zie je nog eens zijn agressie sluimeren maar de man wordt ouder. Hij heeft ook veel geleerd. Enorm veel eigenlijk. Vandaag zie ik FDW vooral als een goed debater die ongeveer op de hoogte staat van FDG (ons Guchtje, zou zijn Mireille zeggen) en enkel Bart De Wever moet laten voorgaan. Ik ben het VB zowat beginnen volgen (en daarmee bedoel ik dat ik hun in het oog hield) in de negentiger jaren, deels nog in de periode dat ik jeugdpuistjes had moeten hebben (maar die zijn er nooit gekomen) en toen was die harde taal er van de FDW vleugel. FDW heeft het Vlaams Blok groot gemaakt op ruige taal, daar bestaat geen twijfel over. De FDW van vandaag is me de laatste jaren gaan verbazen en in positieve zin. Het tierend ventje dat wordt weggesleept door agenten is weg. De tacticus is er. Liever laat dan nooit. Hij geeft gesmaakte interviews weg op zowat alle televisie zenders behalve de 'belgische'... hij is graag gezien gast in de studios in Nederland als men even een taartje in het gezicht of vernielde wagen buiten beschouwing laat. Ik geloof dan ook in zijn visie van verruiming van de partij gepaard gaande met een beetje meer real-politik zoals hij die voor 2004 begon uit te rollen en wat hen verdomd geen windeieren heeft gelegd. De strubbelingen (want die zijn er wel) in de partij, die kan ik nu niet analyseren want er zijn geen goede getuigen. Knack dat een heel goed blad is voor allerhande achtergrondinformatie heeft nooit een geheim gemaakt van het feit dat ze net als De Morgen en Bart Brinckman van De Standaard enkel over het VB zullen berichten als "ze erop kunnen kloppen". Prima, zo vergooi je meteen ook je geloofwaardigheid en vertel je je lezer dat wat ze gaan lezen geselecteerd is om het onderwerp af te maken. Het wordt de komende maanden afwachten wat er echt is gebeurd of aan het gebeuren is binnen het Vlaams Belang. Ik vond de reactie van Morel op het artikel in elk geval erg geloofwaardig. Haar opmerking daarin dat ze naar het Vlaams Belang ging toen de CD&V de N-VA oplegde om het cordon te respecteren snijdt in elk geval hout. Haar bewering dat Bart De Wever er toen ook serieus over nadacht om die overstap te doen is door die laatste niet ontkend geweest. Hij spreekt het niet tegen, er is geen klacht er is niets. Bart zwijgt hier. There's more than meets the eye...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juli 2007 om 00:37. |
||
![]() |
![]() |