![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mijn poort-tijd had ik een vriendinnetje in de Jordaan. http://www.youtube.com/watch?v=U1-OCC6Yqh4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
![]() Daar kun je vrijwel niet over oordelen. Ik heb zelf een enorme hekel aan de zangkunsten van Frans Bauer en Gerard Joling. Er zijn echter heel veel mensen die daar anders over denken. Citaat:
Zo, nu snel weer een CD opzetten van Normaal! ![]() Ik zeg oeh (oeh) Ik zeg aah (aah) Ik zeg oeh (oeh) Oeh (oeh) Oehoe oehoerend hard Kwamen zie daor aangescheurd Oehoe oehoerend hard Want zie hadden van de motorcross geheurd Langzaam rijden dat deeien zie nooit Dat vonden zie toch maar tied verknooid Bertus op zien Norton En Tinus op de BSA Naar de motorcross op het Hengelse Zand De hoender en de vrouw Die stoven aan de kant Bertus op zien Norton En Tinus op de BSA refr.: Zie gingen oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard Zie gingen oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard Oehoe oehoerend hard Scheurden zie na de cross naar huus Oehoe oehoerend hard Want dan waren zie eerder thuus Zie hadden ellerbarstend gein gehad Zie waren allebei een heel klein beetjen zat Bertus op zien Norton en Tinus op de BSA Aan 't gevaor hadden zie nog nooit gedacht Zie waren koning op de weg en dachten "alles mag" Bertus op zien Norton en Tinus op de BSA refr. Maar zoals altied kom an dat gejakker een end Deur 'n zatte kerel die de snelheid van een motor niet kent Bertus ree d'r op en Tinus kwam d'r vlak achteran Iedereen die zei van die lui heur-ie nooit meer wat van Zie gingen nooit, nee nee nooit Nooit meer oerend hard Zie gingen nooit, nee nee nooit Nooit meer oerend hard Maar wie gaot oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard Maar wie gaot oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard En wie gaot oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard En wie gaot oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard En wie gaot oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard En wie gaot oeh, oehoe oehoe Oehoe oehoe oehoerend hard
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo! Hoe minder van die Vlaamsche pulp we te verduren krijgen, hoe meer ik dat zal appreciëren... De Vlaamsche muziek die het waard is om de radio te halen, heeft de inspanningen van Johan Verstreken (who the fuck is Johan Verstreken?) en Margriet Hermans niet nodig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, de openbare omroep mag gerust blijven en gefinancierd worden met belastingsgeld. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Nog al een geluk dat we onze openbare omroep hebben om een klein beetje cultuur en goede smaak te bewaren in onze tien-om-te-zien-maar-geen-een-om-aan-te-horen-cultuur.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=U1-OCC6Yqh4
dat is echt een afgrijselijk accent. Dan hoor ik veel liever dat dialect uit die soap uit Twente, ook al begrijp ik dat niet zo goed. Citaat:
Wie is dat in je avatar!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Auj4D...related&search=
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier is de tekst in het Fries http://www.waltertje.com/artist.php?...c&lyric_id=443 Dan nog had ik vertaling nodig ![]() http://www.lyrics007.com/De%20Kast,%...%20Lyrics.html
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juli 2007 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoor nog regelmatig Vlaams gejank op de radio.
Ze draaien ook zo weinig blues (behalve het programma Pili Pili, waarvoor dank) ![]() Het is nu eenmaal onmogelijk iedereen tevreden te stellen. |
![]() |
![]() |