![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, de gemiddelde verre-Oosten Aziaat is dan ook intelligenter dan de gemiddelde blanke. Studies tonen dit aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar creationisme is wel al gefalisifieerd. Evolutie niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ze zijn blijkbaar alle vier te stom om er iets aan te doen.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2007 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Serieus als ze zo iets achterlijks van zin zijn hier in België, dan richt ik m'n eigen partij op.
Dankzij ChristenUnie blijft deze idiotie waarschijnlijk buiten schot.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 29 juli 2007 om 12:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dat iemand niet gelooft in de evolutietheorie kan ik best aannemen. Maar als omroep moet je die gewoon uitzenden. Je kunt er altijd een kritisch commentaar op geven. Maar gewoon schrappen? Als André Rouvoet ooit aan de macht komt in Nederland, dan gaan we nog wat meemaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zulk een theorie valt niet te ontkrachten, door het eenvoudige feit dat er noch bewijzen voor, noch bewijzen tegen zijn.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waar hebben we dat eerder gehoord...
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 29 juli 2007 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Denkt u dat u de evolutietheorie kan bewijzen?
![]() ![]() Enneuh, ik heb nergens gezegd dat ze niet klopt. Ik hecht er gewoon persoonlijk geen enkele waarde aan. En evenmin aan het creationisme.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In katholieke landen is dit helemaal niet aan de orde, vermits zij de Bijbel minder centraal stellen dan de protestanten (Sola Scriptura)
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is de SGP die vrij extreem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Wat er NIET bewezen is, is wat er voorafging aan de zogenaamde "big bang". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Je hebt het over Aziaten in ontwikkelingslanden (migraten). Het gemiddeld IQ in bijvoorbeeld Zuid-Oost Azie zelf ligt echter tussen de 80 en 95, wat normaal is voor landen met een dergelijke ontwikkelingsgraad (niet pejoratief bedoeld). Het gemiddelde IQ in Japan of Zuid-Korea is wel vergelijkbaar met dat van West-Europese landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat je nergens waarde aan hangt was me al duidelijk, dat je geen flauw benul hebt van het verschil in wetenschappelijke waarde tussen de evolutietheorie en het creationisme is me ook duidelijk.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 29 juli 2007 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of met andere woorden: niets nieuws onder de zon. Niet te vertrouwen deze dogmatische godsdiensten. Noch het christendom, noch de islam, noch het jodendom. Gevaarlijke godsdiensten. Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2007 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
http://evolution.berkeley.edu/evolib...hp?topic_id=41 De thread ging hier wel over de EO die bepaalde zaken niet wenst uit te zenden... enne pfffffffffffff voor mij is daar niets mis mee... gewoon niet naar kijken... ik zal ook nooit naar die "piep" kerkdiensten kijken, maar als sommigen daar wel van kunnen genieten dan heb ik daar echt niets op tegen... Shrek, Ice Age, de smurfen en dergelijke zijn in mijn mening even geloofwaardig... iets meer amusementswaarde maar dit ter zijde... je weet wat je er aan hebt hé ![]() De overheid zou eventueel kunnen ingrijpen (als dit al mogelijk zou zijn) zodat ze documentaire in fictie moeten veranderen... maar welke politieke partij heeft daar het lef voor?? ![]() Laatst gewijzigd door nero1 : 29 juli 2007 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de evolutietheorie betreft. Afgezien van het feit of die nu al dan niet juist is, maar laat ons nu veronderstellen dat die juist zou zijn. Een behoorlijk aantal mensen weigert te geloven dat wij zouden afstammen van aapachtigen. Dat kwetst hen in hun eigenliefde, in hun 'mens zijn'. Zij hebben een beeld van de mens, 'ver verheven boven het dier'. Zij weigeren een dierlijke afstamming te aanvaarden ook al zou men een overduidelijk bewijs kunnen leveren dat dit effectief zo is. Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2007 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Euh, dat zijn geen bewijzen... Dat is gewoon een uiteenzetting ![]()
||
![]() |
![]() |