![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probeer wat info over te vergaren, en je zou die onzin van oorlog, bloedvergieten wel achterwege laten! Even avv intikken op internet en.... Maar breek je hoofd er niet over, ik weet na 2 posts van uzelf, heel wat meer over 'lulligheid' van deze of gene
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Nog even en je bent hélemaal op dreef ! Ik kan me al volledig inleven in wat komen gaat... Keep up the good spirit!
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Alvast ten laatste sinds de flaminganten werden aangevallen door de belgische tak van de Action Française.
Mij moet je niet geloven, ik raad volgend boek aan: "Charles Maurras en de Action Française in België" van Dr. E. Defoort. Uitgegeven bij Uitgeverij B. Gottmer in Nijmegem in 1978. ISBN: 90 264 3453 7
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 31 juli 2007 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, de tegenstanders van het VB zijn hypocrieter dan de glimlach van de duivel. En wat AVV zegt is niet eens zo gek. Het is voor Leterme misschien een buitenkans om zijn vel te redden en het cordon te doorbreken zonder al te veel gezichtsverlies. Als hij de kiezer voorhoudt dat er moet gekozen worden tussen hangen of wurgen (toegeven aan de Franstaligen of het cordon te doorbreken) dan denk ik dat er in zijn partij een (nipte) meerderheid is voor dat laatste (volgens mij). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
maar Duym : toch niet met het vlaams Belang praten zeker. Dat krijgen ze niet over hun lippen! Zich groot wegsteken achter het cordon en voor de rest niks . Liever toegeven aan de Walen dan ook nog maar één keer de naam van het VB durven te laten vallen. Maar tijd brengt raad: eens komt er een einde aan dit zottekesspel, eens.........
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() denk eens twee keer na, zo ne grote zever is dat niet, Leterme moet zelfs zover niet gaan ... het volstaat te stellen dat met inachtname van het cordon sanitair er geen federale regering met meerderheid in Vlaanderen mogelijk is zonder de CD&V ... dat lijkt mij hetzelfde dreigement te zijn hoor ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 1 augustus 2007 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Fantasmen Hanske, ga jij nog graag buiten de politiek zoeken, tenminste als je niet snel die Bub verhaaltjes in een oude koekendoos van Saksen Coburg wegstopt!
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het feit dat zonder de CD&V geen meerderheid mogelijk is in Vlaanderen is een andere zaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vandaar mijn stelling dat Leterme de volgende premier wordt!!! Indien hij aan de andere kant de moed had om het VB (al was het maar even) in de discussie te betrekken, teneinde te laten voelen wat tot de mogelijkheden behoort, wel dan zou men nog al ogen trekken beneden de talgrens. Maar het is omdat er juist het ACW/ACV, het CS, het hof en unitaristen als Martens en Eyskens zijn , dat Leteme premier gaat worden. Ten koste van Vlaanderen en de verweesde kartelkiezers!!
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens: het behoort niet tot de mogelijkheden. Niet allen voor CDH of ACV of CS maar evenmin voor VLD of MR. Helemaal niet, tenzij in uw gedraineerde hersenen.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 2 augustus 2007 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Best Cap vriend het einde van Belgiekse gaat er sowieso komen : en laat dat nu net het belangrijkste zijn voor mijn "gedraineerde hersenen' Voor de rest laten jouw koosnaampjes me werkelijk ijskoud beste minister van agitatie.
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Door koosnaampjes te gebruiken hoopt hij wat agitatie te bekomen he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |