![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook djimi hier: 'Ik ben met één miljoe-hoe-hoen, en gij zijt maar alleen, en daarom kan ik lachen ![]() en klaagt gij steen en been ![]() ![]() Je moet zo zuur niet kijken, daarbuiten schijnt de zon, pak gewoon de fiets, of spring van het balkon. Tralala, tralalalaliere, tralala, tralalalalom, blablabla, blablablablabliere, bababa, bombebombebom." Ge bedoelt a zoe iet ? Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2007 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb dan ook niet gezegd dat ze allemaal moeten afgeschaft worden. Wel dat de afschaffing van het federalisme kan toelaten ze met 5 tot 10% te verminderen. Een bijkomende rationalisering kan er nog wat percenten afdoen. Dat is al gauw een besparing van enkele miljarden euro's op jaarbasis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Let op Hans: het is aan het korten, het einde van België is nabij... Leterme heeft namelijk géén toverstok, en als de Franstaligen NON blijven zeggen, zullen ze géén regering hebben, dus géén nationale centen, dus crisis, dus toegeven of... BARSTEN! België BARST zéér binnenkort! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze ECHT nuttig werk verrichten: neen. Anders...
![]() ![]()
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hoef er u ook niet bij te vertellen dat overheidspersoneel bijzonder duur is bij pensionering. Zoals u weet wordt de federale kas vooral door Vlaanderen gespeisd. De Lambermontakkoorden voorzagen vanuit de federale kas steeds meer middelen voor de gewesten. Deze federale , vooral vlaams opgebrachte, middelen worden in francophoon België vooral gebruikt voor overheidspersoneel. Dus 2X gefopt, zowel tijdens de actieve (?) als de passieve fase van dit overheidspersoneel is het vooral Vlaanderen (via federale belastingen) dat betaalt en Wallo/Brux dat uitgeeft. In plaats van geld uit te geven aan innovatie,onderzoek, incentives,....geeft Wallo/Brux dit uit aan overheidspersoneel met nog wat dienstbetoon om zo'n baan te bekomen, de lasten voor dit feestje zijn voor....... Misschien moet men in Hertoginnendal eens stellen dat wie overheidspersoneel gewestelijk aanneemt, ook het pensioen betaalt. Je zult nogal een NOOOOOON horen Laatst gewijzigd door boerenverstand : 1 augustus 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Belziekske is niet echt een bloem. Eerder onkruid of een parasiet, dat andere échte bloemen het leven belet door er de levenskracht uit te zuigen... De maretak zou het teken van België moeten zijn!
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat wordt een klaaglied...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Wallonië is bijna 40 % ambtenaar ergens in een bureau...
![]() In Vlaanderen amper 25 % ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n Renault Espace kost gemakkelijk wel een 35.000 euro !
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Et alors, is nog altijd goedkoper dan een mercedes met chauffeur.......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Als Milquet haar vervoerskosten zou downscalen proportioneel met het economisch gewicht dat ze vertegenwoordigt, dan zou ze te voet komen. Of zelf chauffeur spelen
Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 augustus 2007 om 02:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Betrap ik U hier ook niet op een leugen ? Bart De Wever komt ook zelf met zijn eigen wagen heb ik al meermaals gezien op TV....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |