![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ach, zo zou ik het nu ook weer niet stellen. We hebben in die eeuwenoude Vlaamse kultuur al wel goede Vlaamse muziek voortgebracht. Je hebt bvb Wannes Van de Velde, Willem Vermandere en nog wel enkelen. Het gaat em om de mainstream hé, waar beschetenheid en oppervlakkigheid echt wel de norm is in onze, op dit forum, zo opgehemelde ''''Vlaamse kultuur''''' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor, maar eerlijk gezegd vind ik het ook strafpunten waard als mensen constant topics zitten te openen die in de verste verte niet in het subforum tussen horen waar ze geplaatst worden. Het begint echt vervelend te worden om deze dingen telkens te lezen in subfora waarvoor ze niet geschikt zijn.
Plaats dit toch eens in K&K, dan kunnen we er eens smakelijk om lachen, maar stop met dit in maatschappelijke te plaatsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien C2c eens wat Engelse, Franse en Duitse les geven dan kan hij horen dat ook in die talen hetzelfde bezongen wordt....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prachtig stukje C2C ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hey, C2C, wanneer is je burleske zaalshow eindelijk klaar om in de parochiezalen te lopen.
Je blijft hier maar de ene trial na de andere op dit forum lanceren...
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar om te stellen dat Silly Wommers de oorzaak zou zijn van gezinsdrama's ? Rare kronkel ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 1 augustus 2007 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omg. Tijd voor een dwangbuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Allez ik vind dit prachtige humor.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Abba is toch ook niet slecht, zulle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over welke Nancy gaat dat hier die rode rozen heeft gekregen?????Ik voel hier een gezinsdrama aankomen, als ik weet dat ze rozen krijgt van de een of andere kwispel.......ge zult wat zien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, helemaal niet. Maar ik vind het wel frappant dat het altijd de blokkers zijn die zich geroepen voelen om de regelrechte pulp die door de crème van de Vlaemsche showbizz uitgebraakt wordt op te hemelen als Vlaemsche "Cultuur" (mèt een hoofdletter alstublieft). Smakeloosheid troef in Vlaanderenland (kijk maar naar hun zogenaamde "volkslied"), tot meerdere eer en glorie van les petits flamins. Triest...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Nochtans schat ik dat 90% van de Vlaamse showbizz flikker is. En de blokkers hemelen die Jimmie B's op?
Er zitten een paar kortsluitingen in die redeneringen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 augustus 2007 om 09:40. |
![]() |
![]() |