![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dominee, een pastoor en een rabbijn bespreken hoe een ieder het geld van de wekelijkse collecte verdeeld.
De dominee: "Ik gooi het geld op een stuk touw, wat links valt is voor God en wat rechts valt is voor de kerk. De pastoor: "Ik gooi het geld op een ronde tafel, wat er op blijft liggen is voor God en wat eraf valt is voor de kerk". De rabbijn: "Ik gooi het geld in de lucht, wat God vangt mag hij houden, wat naar beneden komt is voor de synagoge".
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goor.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tiens, al die gore moppen slagen er nauwelijks in mijn mondhoeken naar omhoog te doen krullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Kom kom, geef gewoon toe, 'hoerenkast' is toch wel enorm grappig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Comedie hangt af van het publiek, bij de vlamingen is het niet meer dan taboe's breken maar voor een echte comedie zou je bij de britten de deur gaan aankloppen !
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Er liggen twee homo's in bed. Zegt de een: Oh, ik moet een scheet laten. Zegt de ander: Wacht even, dan neem ik hem over de longen!!
Lieve An, Ik ben Eefje, 9 jaar en nog steeds maagd. Is er iets mis met mijn vader? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
1944, Hitler staat aan de rand van een ravijn. Achter hem een ellenlange rij Joden. Adolf roept de eerste tot bij hem en zegt hem dat hij met gespreide armen naar benee moet springen. Veel keuze heeft de Jood niet dus hij springt armen gespreid naar benee. Adolf roept de volgende Jood en gebiedt hem met gespreide benen te springen. Ook deze volgt gedwee de orders op. Zo gaat het een half uurtje verder. Joden springen en vallen in allerlei mogelijke combinaties de afgrond in. Plots komt Eva Braun naast Adolf staan en bekijkt met een verdwaasde blik alles aan. Na een tijdje durft ze toch te vragen wat Adolf nou aan het doen is. Waarop Adolf snauwt: "Laat me met rust kutwijf, ik ben tetris aan het spelen."
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() Een klein jongetje met een dode kikker op zijn arm komt in een hoerekot binnen. Meteen stapt hij op de eigenaresse af en vraagt of zij ook hoertjes met een geslachtsziekte heeft. De jongen zwaait met 200 euro en meteen wordt de eigenaresse behulpzaam. 'Natuurlijk, jongen. Ga maar tot de tweede trap, en dan de derde deur links, daar zult ge een hoertje vinden met een SOA. De jongen holt naar boven, verdwijnt de kamer in en heeft wilde sex met de prostituee. Nadat hij klaargekomen is kleedt hij zicht terug aan en loopt de trap naar benee af. Net voor hij buiten wil gaan, hoort hij de eigenaresse vragen: "Nu ben ik toch wel wat benieuwd, dat je graag sex wil kan ik begrijpen, maar waarom juist met iemand met een SOA en waarom heb je die dode kikker daar?". "Wel," zegt het jongetje, "Als alles goed zit, heb ik nu ook een SOA, als ik straks thuiskom, kruip ik snel even over de oppas, dan heeft zij het ook, als Vader na zijn werk thuis komt, betaalt hij de oppas in natura, dan heeft Pa het ook. Als me vader deze nacht nog snel een vluggertje doet met mijn Ma, heeft zij het ook. En als morgenochtend de postbode even binnenspringt bij mijn moeder dan heeft hij het ook, en de postbode, dat is die klootzak die me kikker heeft doodgereden."
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() "Congratulations to Al Gore. His movie won an Oscar. Today it got reversed by the Supreme Court. ... Al Gore announced last night that for the first time, the Academy Awards had a green theme. Which is not really true. It's always had a green theme -- money and envy." --Jay Leno
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de ochtendkoffie had de man net het café verlaten toen hij een wat
ongebruikelijke begrafenisstoet het kerkhof zag naderen. Voorop reed een zwarte lijkkoets die op een meter of tien werd gevolgd door een identieke koets. Achter de tweede koets liep een treurige man, het hoofd gebogen, met een pitt bull aan de lijn. Hij werd op de voet gevolgd door wel 200 mannen die in een lange rij achter hem aan liepen. De toeschouwer deed geen moeite zijn nieuwsgierigheid te bedwingen. Hij liep naar de man met de hond en zei met zachte, eerbiedige stem: "Ik wil u graag mijn medeleven betuigen met uw verlies. Ik ben me ervan bewust dat dit een slecht moment is om u te storen. Maar ik heb nog nooit een begrafenisstoet zoals deze gezien. Mag ik vragen wie er ten grave wordt gedragen?" "Jawel," antwoordde de man. "De eerste koets is voor mijn echtgenote." "Wat is er met haar gebeurd?" De man ntwaoordde: "Mijn hond viel haar aan en heeft haar doodgebeten." De man antwoorde: "Mijn hond viel haar aan en heeft haar doodgebeten." afchuwelijk. En voor wie is de tweede koets?" "Daarin ligt mijn schoonmoeder," antwoordde de weduwnaar. "Zij probeerde mijn vrouw te hulp te komen toen de pitbull ook haar aanviel." Er volgde een gedragen, bijna ontroerend moment van stilte tussen beide mannen. Toen vroeg de toeschouwer: "Zou ik de hond misschien kunnen lenen?" "Jawel," zei de man. "Sluit maar aan."
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oma is honderd jaar geworden.
Voor die gelegenheid komt de burgemeester bij haar op bezoek. ´U leeft nu honderd jaar,´zegt de burgemeester. Wat is in al die honderd jaar nu de grootste verandering in Uw leven geweest? Zonder een seconde na te denken zegt oma:´De dokter. ´De dokter´ vraagt de burgemeester verbaasd. ´Ja´, zegt oma. ´Toen ik twintig was zei de dokter: ´helemaal uitkleden en ga maar liggen.´ Toen ik veertig was, zei de dokter: ´bloesje uit en ga maar zitten.´ En toen ik tachtig was zei de dokter:´steek je tong maar uit en blijf maar staan.´
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee mannen zitten op de oever van een meer te vissen. Er vaart echter constant een boot langs met daarachter een waterskiër, die kort langs hen afscheert om hen te pesten. Op een gegeven moment roept één van de vissers: "Ik ben het beu! Ik wou dat die klojo in het water viel en verzoop!" Zijn woorden waren nog niet koud of de waterskiër valt en verdwijnt onder de golven. Het geweten van de visser begint te knagen en hij duikt erachter. Even later komt terug boven met de drenkeling en begint hem te reanimeren. Nog geen halve minuut later stopt hij: "Bah man, die kerel heeft een stinkende adem." Plichtsbewust doet hij echter verder met de mond-op-mondbeademing maar weer houdt hij het maar een halve minuut uit. "Die vent zijn adem is gewoon niet te harden!" "Ik weet het" zegt zijn vriend. "Onze waterskiër droeg skies en deze heeft schaatsen aan."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 augustus 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een man maakt er een potje van in bed. Zegt zijn vrouw: "Ik voel mij niet ernstig genomen."
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Weet je hoe ze in Afrika een kind verwekken?
De vent rukt zich af tegen ne boom en de vliegen doen de rest... |
![]() |
![]() |