![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit ogenblik is mijn motivatie...... welterusten.
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is niet afbrekend bedoeld, zeg ik er maar voor alle duidelijkheid bij, aangezien je geneigd bent mij als een chronische negativist te zien.
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Indien je een vrouwelijk meisje bent wil ik met jou wel eens heupwiegen op een bossake. Licht in de wind van de caipirinha liefst. En dan samen op Copacabana de zon zien ondergaan hé. En dan het zand uit elkaars tenen pulken.
![]() Maar wel eerst de kapitalist vernietigen. Die date zal dus voor later zijn, eh. Laatst gewijzigd door C2C : 7 augustus 2007 om 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik nog moet werken dan liefst ergens een grootstad in de States. Als ik morgen de lotto zou winnen, dan liefst naar Australië of Tasmanië, of beiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() En als bijverdienste busken op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Latijns-amerika. Cultuur, klimaat, etc boeit mij. Pre- en post-colombiaans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Griekenland, één van die vele eilandjes. Zon, zee, goedkoper dan België, geen stookkosten, alleen een T-shirt, short en sandalen.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Tschijt is dat ge hiermee meestal moet wachten tot uw pensioen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() rentenieren en consumeren is dat ook, da's juist.
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Dus ge gaat daar dan ook belastingen betalen en zo, dat heb ik al wel door, maar hoe ga je je integreren? Het is toch de bedoeling dat je daar hetzelfde gaat doen als wat je van de immigranten hier verwacht?
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het eigenlijk meer over consumptie daar, als je al genoeg geld hebt verdiend. Als ik naar een ander land integreer dan is het eerste wat ik doe zorgen dat ik de taal machtig ben en mij aanpassen aan de gewoontes en gebruiken van dat land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan het Vlaams archetype ook bezwaarlijk een gebrek aan zin voor integratie verwijten, het eerste dat we in "het buitenland" doen is proberen de taal te spreken en de plaatselijke normen en waarden respecteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kan ik heen, ik kan niet naar Duitsland
Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng Waar kan ik heen, ik kan niet naar Chili Ik wil niet naar Chili, daar doen ze zo eng Ik wil niet wonen in Koeweit Want Koeweit dat is me te heet En wat Amerika betreft Dat land bestaat niet echt Waar kan ik heen, ik kan niet naar Noord-Ierland Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk Waar kan ik heen, ik kan niet naar China Ik ga niet naar China, dat wordt me te druk Ik wil niet wonen in Schotland Want Schotland dat is me te nat En de U.S.S.S.R. Dat gaat me net te ver refr.: Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan Waar kan ik heen, ik kan niet naar Cuba Ik wil niet naar Cuba, dat is me te zoet Waar kan ik heen, ik kan niet naar Polen Ik ga niet naar Polen, daar gaat het te goed Ik wil niet wonen in Lapland Want Lapland dat is me te koud En ik wil weg uit Nederland Want hier krijg ik het benauwd refr. Ik heb getwijfeld over Belgie Omdat iedereen daar lacht Ik heb getwijfeld over Belgie Want dat taaltje is zo zacht Ik stond zelfs in dubio Maar ik nam geen enkel risico Ik heb getwijfeld over Belgie Belgie, Belgie, Belgie, Belgie refr.
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In 1982 misschien nog wel....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
En je hoeft niet per se kerosine te verbruiken om daar te geraken. ![]()
![]() |
![]() |