![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 9 augustus 2007 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() godsdienstvrijheid is heilig, geloof opdringen en geweld is dat niet !
neen, tegen de fanatiekelingen, zij die geweld prediken, de extremistische islamisering.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() breng uw honden maar mee...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar neen, waals haantje...
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF09082007_084 Een Engelse televisieploeg van Channel 4, die in het geheim verschillende Britse moskeeën bezocht, is met schokkende video's teruggekeerd. Op de beelden is te zien hoe bezoekers de hele tijd ingepeperd wordt dat het Westen niet deugt en vernietigd moet worden. Een regelrechte haatcampagne is het, waarin de centrale boodschap luidt dat moslims andersgelovigen niet mogen helpen. In het andere geval worden ze vervloekt. Homo's Nog meer stellingen: homo's moeten van de berg worden gegooid en vrouwen zonder hoofddoek mogen geslagen worden. In de Markazi-moskee van Birmingham wordt zelfs openlijk verklaard dat de tijd van de jihad is aangebroken. Voorzichtig Toch moet enige voorzichtigheid aan de dag gelegd worden, want intussen is ook de tv-zender zelf onder vuur komen te liggen. De beelden lijken verdacht scherp en de teksten zouden uit hun context gehaald zijn. Bittere realiteit of een poging van Channel 4 om Islamieten zwart te maken? Oordeel zelf.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 9 augustus 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag mij af waarom sommigen zich nog afvragen waarom er betoogd dient te worden tegen de islamisatie. Voorbeelden te over, me dunkt en dit in mijn (en allicht ook van vele anderen) nabije omgeving:
- Steeds meer winkelopschriften in buurten met veel islamieten die exclusief in het Arabisch zijn opgesteld. - Jonge meisjes die onder druk worden gezet om hoofddoeken te gaan dragen, ondanks het feit dat ze zelf het tegendeel trachten te beweren. - Homokoppels die in elkaar worden geslagen (vooral mannen dan) door allochtone jongerengroepjes, wanneer deze iets te nadrukkelijk kenbaar maken homo te zijn (achter de rug kan dit minder kwaad, zolang het maar verdoken blijft, zoals verschillende zaken in de islam). - Meisjes / vrouwen krijgen in bijvoorbeeld Antwerpen aparte zwemuurtjes in de stedelijke zwembaden toegewezen, omdat ze niet zo schaars gekleed mogen gezien worden of in de nabijheid zijn van jongens / mannen. De Stad Antwerpen maskeert deze praktijk - na luid en terecht protest - mooi onder de noemer 'dameszwemmen. - Ook autochtone kinderen worden op bos- en zeeklassen verplicht om onder druk van een islamitische 'massa' halal-voedsel tot zich te nemen. - In o.a. Nederland komen er leningen en kredieten op basis van de islamitische religieuze leer. - Gerechten met alcohol of sterke drank (zoals bijvoorbeeld tiramisu) mogen in bepaalde (concentratie)scholen tijdens de kooklessen niet meer bereid worden. - Vrouwelijke leerkrachten en andere gezagsdragers worden door moslimmannen beledigd, geprovoceerd, vernederd en bedreigd, want 'men kan toch niet de autoriteit van een vrouw aanvaarden'. Ik kan nog wel eventjes verder gaan met voorbeelden van islamisering aan te halen die (ook) een invloed hebben op het dagelijks leven van anderen. Als er hier zijn die in een chique villa wonen in een groene buitenwijk van een grote stad in een zogenaamde MVZ (Marokkanen Vrije Zone), alleen in het weekend naar het stad komen voor 't plezier en de (probleem)randwijken mijden als de pest, dan heb je inderdaad niet door dat er een proces van algehele islamisering aan de hand is. De anderen moeten reeds stekeblind zijn om niet te zien wat er aan de hand is. Decennialang - zo niet eeuwenlang - hebben we hier in West-Europa geprobeerd om onder het juk van het katholicisme uit te komen, met zijn bijbehorende belachelijke zedelijke regeltjes, hypocrisie en achterklap. Nu we er eindelijk in slagen deze episode langzaam maar zeker achter ons te laten, gaan we ons toch niet laten meedrijven door een nieuwe vorm van religieus fanatisme? Volgens sommige politiek correcten mag het echter zo ver komen, onder het mom van godsdienstvrijheid en/of vrije meningsuiting. dit zijn ook voor mij nobele begrippen, maar dat ze hiermee bedoelen dat bijvoorbeeld de islam het leven van niet-islamieten mag gaan beïnvloeden gaat mij een paar stappen te ver. Ik zeg dus volmondig ja voor zulke betoging als gepland is. Hopelijk zullen er geen extreem-rechtse lieden, xenofobe groeperingen of overijverige Vlaams Belangers misbruik van maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() De betoging werd verboden door de brusselse burgemeester, die vreest voor rellen tussen de betogers en de allochtone bevolking.
Allez laat u maar ne keer gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker en vast: godsdienstvrijheid !!
Maar even zeker en vast: dat werkt in twee richtingen. Imams moeten openbaar achter deze stelling staan. Hoe gaat het ondertussen in Holland? Zo: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...oor_Ehsan_Jami Stroom telefonische doodsbedreigingen voor Ehsan Jami’ ANP VOORBURG - Ehsan Jami, voorzitter van het comité voor ex-moslims, heeft woensdag tientallen doodsbedreigingen gekregen. Dat zei zijn adviseur, wetenschapper en publicist Afshin Ellian. ‘De telefoon stond roodgloeiend’, aldus Ellian donderdag. ami is zaterdag in zijn woonplaats Voorburg mishandeld door drie mannen van allochtone afkomst. Het was al de derde keer in korte tijd dat het 22-jarige raadslid van de PvdA in Leidschendam-Voorburg werd belaagd. Jami kwam enkele maanden geleden in het nieuws omdat hij een comité wil oprichten voor afvallige moslims. De jonge PvdA'er wordt inmiddels extra beveiligd. GeenStijl Zijn adres en telefoonnummer zijn onlangs op internet gepubliceerd. ‘In een reactie op de website van GeenStijl is een link naar een islamitische site geplaatst, met daarop Jami's gegevens. Dat heeft geleid tot een stroom aan bedreigingen’, aldus Ellian. Behalve doodsbedreigingen zijn volgens de Iraniër ook Arabische gebeden door de telefoon geschreeuwd. ‘En soms hoorde Jami alleen ‘Allah Akbar’. ‘s Ochtends had hij mijn voicemail ingesproken, helemaal in paniek. De politie heeft hem gevraagd aangifte te doen, zodat ze strafrechtelijke middelen hebben om de bedreigingen te onderzoeken’, volgens Ellian. Het telefoonnummer van Jami is inmiddels afgesloten. Waar het PvdA-raadslid momenteel verblijft, mag Ellian niet zeggen. ‘Dat is levensgevaarlijk. Maar hij is in ieder geval veilig.’ De politie Haaglanden, dat een speciaal team heeft voor bedreigingen aan het adres van politici, houdt zich volgens een woordvoerster momenteel met de zaak-Jami bezig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat we stilaan naar een Europa gaan waar de Islamieten hun wetten willen doordrukken is wel héél overduidelijk. Zij die dat niet zien zullen de eersten zijn die binnen 20 jaar zullen komen bleiten dat hun multiculturele, of liever, multicriminele ideeën gefaald hebben. Ik stel me de vraag of die mensen een donkerrose bril op hebben. ALs je nog maar eens gewoon rond kijkt in de grootsteden, zie je toch genoeg ? Een krant kan ook helpen, als je te tam bent om eens rond te wandelen. Maar dan niet ' De Morgen' want die verdraaien nog liever de waarheid dan te moeten toegeven dat het flink achteruit gaat in deze contreien. UITERAARD zijn er andersgetinte broeders die wél willen integreren maar dat zijn, sorry voor mijn uitlating, witte raven. En neen, er mag geen tweede holocaust volgen. Maar ga in Godsnaam niet overcompenseren. Want dan ontploft dit zonder meer in je gezicht. Als er in de krant staat dat één of andere gefrustreerde neger een album van Kuifje uit de rekken wil, vindt iedereen dat maar normaal. Kunnen we dan monumenten als 'Daens' ook ineens mee verbieden ? Want in deze prent wordt er ook spottend over (werk)mensen gedaan. Dit alles heeft niets meer met raccisme te maken. Gewoon bang om vroeg of laat een fatwa over de hoofden te krigen. Vraag maar eens aan de Joden tot wat dit leidt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een verstandige burgemeester heeft zopas deze fascistische idioten de mond gesnoerd, volledig terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hahahahahahahaha We hebben net nog eens de cijfers kunnen zien en daaruit blijkt dat bovenstaande onzin is. We zouden ons beter hoeden voor een terucg verchristelijken van belgie met al die polen ![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
C2C, Dank voor deze genuanceerde opmerking op het thema / de situatie. Je kan er immers ook niet aan doen dat je hersens net iets te klein zijn om de betekenis van het woord fascisme ten volle te vatten en hier een genuanceerde en zinvolle post te poneren. Maar ik vergeef het je, vergeet af en toe niet de glazen van je blinderende zonnenbril te kuisen, want anders kan je nog ergens tegenaan lopen. Veel medeleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die burgemeester handelt als een ware fascist : hij maakt brandhout van het recht op betogen en veegt het principe van de vrije meningsuiting onder de mat. Die burgemeester is een ware islamofoob : als geen andere schijten de linkse poco's in hun broek voor de reactie van de islamitische verrijkers. Ze zijn zich dermate bewust van de agressieve aard en heetgebakersheid van de moslimpopulatie, dat ze hun angsten laten zegevieren en als volleerde dhimmies plooien om hun verrijkers toch maar niet voor de borst te stoten en ter wille te zijn. Dergelijke reactie alleen al wijst op de vergevorderde islamisering van Europa en van de angstige linkse geesten. Merk ook de verregaande graad van neerbuigenheid op vanwege de burgemeester en zijn poco-klonen : zij gaan ervan uit dat moslims niet op beschaafde manier om kunnen gaan met het principe van vrije meningsuiting en met betogingen. De 'wilden' dienen tegen zichzelf beschermd te worden en in hun staat van barbaarsheid geconserveerd te worden (je weet wel, het gekende recht op achterlijkheid, waar links zo trots op is) en de beste manier is dus maar de anderen het zwijgen op te leggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En net nu op channel4 de ware haatpreken in de moskeeën worden openbaar gemaakt!
Blijkbaar is de "onderwerping" in het Brusselse reeds een feit! Enorme rel om islam-programma Britse tv-zender De Britse televisiezender Channel 4 ontkent te hebben geknipt in preken van extremistische imams en het materiaal zo te hebben gemonteerd dat er een vertekend en onecht beeld is ontstaan. In het programma 'Dispatches: Undercover Mosque', dat in januari van dit jaar werd uitgezonden, werden beelden getoond van moskeeën in Groot-Brittannië waar extremistische imams homoseksuelen bespotten en de Taliban prijzen voor het vermoorden van Britse militairen. Woedend Britse moslims reageerden woedend op de opnamen, die in het geheim werden gemaakt door een undercover-verslaggever. De politie West Midlands beschuldigt Channel 4 er nu van de beelden op misleidende wijze te hebben gemonteerd om haat te zaaien tegen moslims. Het korps is een onderzoek gestart om te kijken of de tv-zender hiervoor strafrechtelijk kan worden vervolgd en heeft een klacht ingediend bij de Britse televisiewaakhond Ofcom. 'Oneerlijk' In een krachtige verklaring verdedigt Channel 4 de documentaire en zegt dat de politie geen enkel bewijs heeft om deze 'oneerlijke' beschuldigingen te staven. Ook mochten alle sprekers voorafgaand aan de uitzending reageren, en geen van de imams heeft ontkend de uitspraken te hebben gedaan. Ook hebben zij geen klacht ingediend bij Ofcom, aldus Channel 4. 'De film is door velen erkend als een belangrijk stuk onderzoeksjournalistiek over een zaak die van groot nationaal belang is. Channel 4 was zich ten zeerste bewust van de gevoeligheden die het onderwerp met zich meebrengt, in het speciaal het effect op relaties tussen verschillende bevolkingsgroepen. Maar desondanks geloven wij dat het van groter belang was om het publiek te laten zien wat er in mainstream-moskeeën wordt gepredikt in de naam van de islam,' aldus Channel 4. Ondertussen onderzoekt de Britse politie ook een uitzending van Dispatches van maandagavond, Dispatches: Britain Under Attack, die ging over de wortels van islamitisch extremisme in Groot-Brittannië. Door Claudia van Zanten http://www.elsevier.nl/nieuws/cultuu...155/index.html _________________ BEKIJK DE VIDEO's (1 van 6)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 augustus 2007 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1) betoging aflassen 2) ze elders organiseren (Madagaskar lijkt me leuk) 3) wèl betogen en goed op hun b*kkes krijgen van de polies 4) wèl betogen en flink getrakteerd worden door een moslim zelfmoordcommando Ik twijfel tussen punt 3 en 4. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Optie 3 klopt niet, klop krijgen van de police??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel dat is nu eens een goede en zinvolle betoging zie.
Ik denk dat ik misschien maar eens ga meelopen. Voor uw en mijn goed.
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom eens geen ouderwetse processie organiseren in de Brabantstraat ? Als agnost zou ik nog eens meedoen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |