![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit blijkt ook een van de "fantasiën" van de heer Ertan te zijn (van zijn website http://ertan.blogspot.com/2004_02_01...15973802975665)
Citaat:
Zolang de VLAMINGEN maar als racistisch kunnen beschouwd worden is alles in orde zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote="ErTaN"]
Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we hebben met Ertan een forum variante van Abou JahJah.
Een wandelende VB reclamefolder. Maar blijkbaar zijn alle vermeende allochtonen op fora zulke typetjes . Lees ook de postings van de Milder gestemde Mustapha, en de Pro Turkse Computeringenieur. In beide gevallen belooft het niet veel goeds. In geval 1 bewijst het dat de moslimmetjes geen computer kunnen gebruiken, en zo de agigators aan de kaak kunnen stellen, of ze beamen stilzwijgende de aannames en stellingen die meestal afgewimpelde worden als vooroordelen. Stelling 2 zet mij in verlegenheid, omdat het effectief Moslim gehersenspoelde idioten zijn die de huidige afkeer van moslims ,en islam bestendigen. In alle geval, have Fun "Erthan", in geen van beide gevallen is een discusie een optie
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dit eigenlijk een zeer leuke topic!
![]() Hij werkt zo stereotyperend voor de moslim. Je zou haast kunnen zeggen dat deze 'moslim' weggelopen is uit een boekje van het Vlaams Blok. Ertan, jij wil blijkbaar ervoor zorgen dat de moslims met harde hand uit onze maatschappij worden verwijderd. Moest je echter hier oprecht al deze onzin neerschrijven, weet dan wel dat je enorm dom en extremistisch overkomt! Net dat soort idioten die het Vlaams Blok en het Liberaal Appel aan strenge voorwaarden wil vastleggen. Met jouw zienswijzen moet afgerekend worden. En dat zal vrij eenvoudig zijn: Of je aanvaardt en leeft volgens onze westerse wetten, normen en waarden of je gaat terug naar afzender! En wat politieke islam betreft: dat is gelukkig een marginaal verschijnsel. Moest het zich echter verspreiden, zoals een kanker, dan snijden we dat er wel uit zoals een goede chirurg. Denk er aan, lieve moslims, je kan beter met ons zijn dan tegen ons! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ijzersterk argument! Goe bezig! ![]() Je hebt niets begrepen van de westerse beschaving, dat is wel duidelijk. Ten eerste beschouwen wij de grote denkers vanaf de oudheid tot heden niet als profeten , laat staan als goden. Bepaalde stellingen van die denkers worden overgnomen door anderen en verder verfijnt en uitgewerkt, andere stellingen worden weerlegt. Geen van die denkers heeft de absolute waarheid inpacht en staan voortdurend bloot aan kritiek. Alleen door zelfkritiek evolueerd een beschaving mijn beste, zoniet vervalt ze in achterlijkheid. De Islam zelf bewijst deze steling: Na de grote bloei en periode van verlichting in de eerste eeuwen na zijn onstaan is de Islam ten ondergegaan aan het vasthouden van dogma's uit een boek dat voor een groot stuk een samenraapsel is van verzen uit de Tora zij het wat anders ingekleurd en aangepast aan de persoonlijke belangen van jullie profeet. En dan heb ik het nog niet eens over de dogma's die ondertussen al eeuwen zijn weerlegt door de westerse wetenschap! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Mohammedanen op het Iberisch schiereiland werden 800 jaar na hun invasie weer per boot gedeporteerd naar de overkant van de Middellandse Zee. Dat jij hier geboren zou zijn betekent niets als de meerderheid van de bevolking beslist dat jij moet ophoepelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() [quote="ErTaN"]
Wij zijn niet massaal naar hier afgezakt, de meeste van ons is gewoon hier geboren, ik ook, dus dat betekent dat ik ook gewoon een Nederlander (=Nederlands staatsburger) ben met evenveel rechten en plichten als elke andere kaaskop. Ik mag dus meebepalen over ONZE Nederlandse waarden en normen.[quote] Moslims hebben NIETS mee te bepalen over Nederlandse waarden en normen. Er is geen enkele reden om de islamitische achterlijkheid maar 1 mm ruimte te geven in het Westen. Moslims zijn totaal veridiote kuddebeesten die te dom en te angstig zijn om voor zichzelf te denken : het enige dat ze kunnen zijn achterlijke versjes van een pedofiele kamelendrijver afkwekken en elkaar door een vergedreven sociale controle idioot houden. Moslims zijn dermate oenig dat ze niet eens doorhebben hoe belachelijk en primitief ze wel overkomen in het Westen. De Westerse waarden en normen mogen geenszins gecontamineerd worden met de islam. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat de "openheid" nu eens van de andere kant mag komen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() ik mis onze moslimminnende "filosoof".
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou een ernstige misrekening zijn om 'open van geest' te zijn tegenover de meest verderfelijke der religieuse en politieke ideologiën op deze aardbol. Trouwens, werp uw p.c. oogkleppen af en heb de moed om eens de openheid van geest van moslims uit te testen bij voorbeeld inzake homo's. Wedden dat u liever het politiek correct mietje blijft spelen ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die man (Erdlan) meent toch niet wat hij zegt???? Want dan moet hij hier zo rap mogelijk buitengetrapt worden met zijn achterlijke en gevaarlijke redeneringen. Ongeveer 1000 jaar geleden was het hier in het christelijke Westen feest omdat men erin geslaagd was de Islam en de moslims op de houden aan de grens tussen Frankrijk en Spanje: nu lopen ze hier zomaar binnen en zetten nog een grote bek op ook!
Deze lieden zijn het grootste gevaar dat we in de komende jaren zullen kennen in onze westerse samenleving: doen we verder zoals we bezig zijn zie ik de toekomst van onze kinderen en kleinkinderen zeer zwart in! En dan moet je eens weten hoe men in bvb Saoudi-Arabië omspringt met "vreemdelingen" die bij hen komen!Ze hebben een komplete minachting voor armere vreemdelingen die bij hen als slaven worden behandeld in de mindere jobs: gewoon misselijk. Probeer daar maar eens binnen te komen en te blijven om op de kosten van de plaatselijke bevolking te leven! Van zodra je hen van geen nut meer bent kun je gaan. Hebben onze ouders, grootouders en voorouders daarvoor gevochten? Om het cadeau te geven aan dat soort lieden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben jij per toeval geen VB-militant die hier de pseudomoslim komt spelen om wat te stoken?? ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hanne wil helemaal geen vliegen vangen! Hij wil enkel haat stoken: lees zijn andere posts maar eens: bijna enkel haatproza |
||
![]() |
![]() |