![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve mij niet verkeerd te citeren.
|
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() ja natuurlijk.
Als de bevraging gebeurd is op een manier zoals het topic in de link van zwartengeel is ze niet representatief. Als 60 procent van de ondervraagden in wallonië wonen kan men eventueel tot zulk een uitslag komen. Wat betreft de uitslag in bijvoorbeeld limburg. Als bijvoorbeeld (ik weet niet of dit hier het geval was) iemand mij opbelt en zou vragen of ik Frans spreek, dan zeg ik 'waarvoor is het juist aub'. Als het ik zou vernemen dat het is voor zo'n enquète dan zeg ik vriendelijk 'nee bedankt' en leg mijn telefoon neer. Enkel mensen die eventueel belgicist zijn, en frans voldoende beheersen zullen blijven luisteren naar wat de Franstalige dame te zeggen heeft. Zo'n enquête is waardeloos. Verder geloof ik nooit dat onder de huidige omstandigheden het vlaams belang vierde partij zou worden in België. Zogezegd zou cd&v de grootste blijven gevolgd door vld en spa. grappig ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Meneer Patriot lijkt mij Belgicist, maar het is toch de VLD die dreigde stoppen met de transfers?
|
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En rara hoe dat toch zou komen...
#30 |
Burger
|
![]() De Vlamingen hebben GEEN federale regering nodig!
We hebben al een Vlaamse regering, dat is toch genoeg?!?! |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in wiens naam denk jij te spreken? In naam van ALLE Vlamingen? Ik ben Vlaming en wil wél een federale regering!
Citaat:
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() maar waarom is die federale regering zo nodig, welk nut heeft ze?
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
2/ ik ben niet bang voor een "belgische" crisis, 3/ hoe langer een eventuele crisis duurt hoe beter , hoe meer ik in mijn vuistje lach 4/ ik heb geen schrik van een waalse NON , hoe meer waalse NON's , hoe meer ik HEN bemin 5/ Kim is Belg : Wat is uw moedertaal? Belgisch ? |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederlands.
En dan?
#36 |
Burgemeester
|
![]() België is nooit 1 land geweest.
Moest België echt 1 land zijn dan werd er niet gesproken over Vlamingen en Walen, maar enkel over België. Dan zou er solidariteit zijn vanuit iedereen naar iedereen, en niet enkel van Vlaanderen naar Wallonië. Dan zou eenieder individu bereid zijn om de talen te leren die in alle delen van het land worden gesproken. Dan zouden walen die in een gebied wonen waar meer nederlandstaligen zijn, gewoon de Nederlandse taal leren, ipv faciliteiten te vragen. |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() Kim, reageer ook eens waarom je die federale regering zo nodig hebt, en welk nut ze voor jou heeft.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burger
|
![]() Dat is dan fantastisch voor U. Proficiat Kim. Maar U bent niet rechtlijnig in uw denken. Ik ben Vlaming en heb de B naast mijn autonummerplaat en al lang verwijdert. Ik durf er wel geen leeuwke ophangen uit schrik voor die linkse ,gevaarlijke, agressieve belgisisten. |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze is anti Vlaams, dat is de bestaansreden van de federale regering.
|
![]() |