Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2007, 22:42   #21
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
correctie: om de stijging van de verhouding winst/jobs te garanderen. Snapt ge het verschil?
breidt de haven niet uit, verdiep de schelde niet en binnen 10 jaar is het gedaan met de haven, wil je dat?
Oud 16 augustus 2007, 22:43   #22
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
om de groei van de haven te garanderen alsook het jobbehoud is het nodig dat de haven uitbreidt op linkeroever
TOTAAL niet akkoord ....

politiekers MOETEN ( niet mogen hé ! ) MEER prestigieuzer zijn met hun management DAT zei de € gemeenschap .

Oprotten die vuil profiteurs aan den top !

Duizenden buitenlanders ston ier in den hangar aan te schuiven aan de haven ; alsge foto's wilt GEEN probleem .....werkvolk in overvloed dus maar GEEN job .

Uitbreidingen zijn ZOGEZEGD altijd nodig geweest iets waar ik ERG TEGEN ben .

Er is immers al GENOEG duur uitschot boven mijn statuut dat NIET flexibel is in sociale omgang + ZEKERS ni prestigieus eigenlijk zen die politiekers hier PRUTSERS !

& leugenaars omdat ze dit rijker maakt ipv gelijker en armer ....Economie ???? das iets dat gij alléén moogt besturen binnekort

Laatst gewijzigd door duncan : 16 augustus 2007 om 22:43.
duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 22:44   #23
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
breidt de haven niet uit, verdiep de schelde niet en binnen 10 jaar is het gedaan met de haven, wil je dat?
JA ...blijkbaar bent u goed voorbereid als ik het zo hoor en lees .
hééééééééél prestigieus amai .
Oud 16 augustus 2007, 22:45   #24
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
JA ...blijkbaar bent u goed voorbereid als ik het zo hoor en lees .
hééééééééél prestigieus amai .
met als gevolg dat de antwerpse economie stil valt, enkele jaren later de vlaamse...
Oud 16 augustus 2007, 22:46   #25
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
schelde wel verdiepen. Ik ben daar vorig jaar geweest, heb daar rondleiding gehad enz. Dus denk niet dat ik er niks van ken omdat ik geen antwerpenaar ben ofzo.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 22:48   #26
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Uw manier van schrijven is het geraaskal van een persoon die, in willekeurige volgorde, een bak Duvel en twee flessen jenever soldaat heeft gemaakt. Een hoop onsamenhanged geraaskal waarin de beschonken persoon in kwestie denkt dat hij de hele wereld geanalyseerd heeft en ineens de oplossingen ervoor gegeven heeft.

Ik zal niet ontkennen dat ik ook spelfouten en fouten in zinsbouw maak, maar het komt toch ook nooit in de buurt van dit...gebrabbel.

Bedankt voor de uitleg wat 'personificerend gedrag' inhoudt iets waar ze hier in ASSOCIAAL politics last van hebben zo blijkt

Goed dat jij het wel lezen en begrijpen kan en inderdaad ik ben ook voorstander van het behoud van ....haven uitbreiding is SLECHTS een LIBERAAL excuus om CORRUPT Antwerpen geld toe te stoppen = ECHTE WAARHEID .

Grote kinderen opvoeden doe ik graag ja ZEKERS hier op politics het is hier immers dat men zo leert schrijven en spellen ...erg hé .
Oud 16 augustus 2007, 22:48   #27
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
schelde wel verdiepen. Ik ben daar vorig jaar geweest, heb daar rondleiding gehad enz. Dus denk niet dat ik er niks van ken omdat ik geen antwerpenaar ben ofzo.
met een verdieping alleen ben je niets, de bestaande containerterminals beginnen stillaan uit hun voegen te barsten, er is dringend nood aan nieuwe terminals
Oud 16 augustus 2007, 22:52   #28
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
met een verdieping alleen ben je niets, de bestaande containerterminals beginnen stillaan uit hun voegen te barsten, er is dringend nood aan nieuwe terminals
Wanneer ben jij voor de laatste keer eens in de haven geweest? Er is nog meer dan plaats genoeg in de laatst gegraven dokken...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 22:53   #29
Ambiorix

Standaard

Citaat:
gewoon een vernieuwing van verouderde terminals, containerkraanwagens, etc. Er moet gewerkt worden aan het updaten van de standaarden (meer containers per tijds- en opp.eenheid, grotere schepen dus).
Maar het uitbreiden van de haven op nieuw terrein is onzin, dat is niet "noodzakelijk" om Antwerpen en Vlaanderen in de toekomst veilig te stellen. Bovendien moet de economie wijken voor een aantal zaken die nu éenmaal ook belangrijk zijn.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 22:53   #30
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Wanneer ben jij voor de laatste keer eens in de haven geweest? Er is nog meer dan plaats genoeg in de laatst gegraven dokken...
toevallig werk ik voor de grootste rederij in de Antwerpse haven, en het is nu al zo dat schepen regelmatig naar andere havens worden geleid of naar andere terminals omdat de vaste terminal overvol zit (en die heeft een kade van 1,2 km!)
Oud 16 augustus 2007, 22:54   #31
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gewoon een vernieuwing van verouderde terminals, containerkraanwagens, etc. Er moet gewerkt worden aan het updaten van de standaarden (meer containers per tijds- en opp.eenheid, grotere schepen dus).
Maar het uitbreiden van de haven op nieuw terrein is onzin, dat is niet "noodzakelijk" om Antwerpen en Vlaanderen in de toekomst veilig te stellen. Bovendien moet de economie wijken voor een aantal zaken die nu éenmaal ook belangrijk zijn.
schepen worden altijd groter, in kleine dokken kunnen deze niet aanmeren dus zijn er grotere nodig
Oud 16 augustus 2007, 22:55   #32
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
met als gevolg dat de antwerpse economie stil valt, enkele jaren later de vlaamse...
DAN ligt het NIET aan de plannen en AL DAN NIET de uitbreiding wedden .....

eerder zal het liggen aan de ONWAARDIGE en ondergewaardeerde omgang naar het volk toe in en rond de haven

Geen kloten prestigieus is den politiek want als ze dat WEL was dan hadden ze al MEER slib verwijdert + MEER schepen laten varen ........kortom niks economisch aan eerder monopoliseerende mafia spelletjes ZONDER na te denken eerder wa economie reken kunde ZONDER prestigieus te zijn zodat IEDEREEN mee geniet = WELVAART .

* HINT

ZELFS al zou je ALLES uitbreiden en vernieuwen voorspel ik faillisement BINNEN uw AANGEGEVEN 10 jaartjes....rekent ZELF mor is goe uit .

Politiekers en managers zen ook totaal NIET vindingrijk LIEVER 1 dorp en MENSEN buiten pesten dan SLIMMER om te gaan met infrastructuur dat staat te rotten .

MINSTENS 50 hanghars staan hier te stinken mé roest op & rond dan gaatge Doel ook nog is vervuilen en ons ALLEN armer maken jaja niks van .

GEEN uitbreiding of weetge kom doe het is zien WAT er gebeurt NA 10 jaar wedden da ik u uit kan lachen dan ....zekers van !
Oud 16 augustus 2007, 22:57   #33
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DAN ligt het NIET aan de plannen en AL DAN NIET de uitbreiding wedden .....

eerder zal het liggen aan de ONWAARDIGE en ondergewaardeerde omgang naar het volk toe in en rond de haven

Geen kloten prestigieus is den politiek want als ze dat WEL was dan hadden ze al MEER slib verwijdert + MEER schepen laten varen ........kortom niks economisch aan eerder monopoliseerende mafia spelletjes ZONDER na te denken eerder wa economie reken kunde ZONDER prestigieus te zijn zodat IEDEREEN mee geniet = WELVAART .

* HINT

ZELFS al zou je ALLES uitbreiden en vernieuwen voorspel ik faillisement BINNEN uw AANGEGEVEN 10 jaartjes....rekent ZELF mor is goe uit .

Politiekers en managers zen ook totaal NIET vindingrijk LIEVER 1 dorp en MENSEN buiten pesten dan SLIMMER om te gaan met infrastructuur dat staat te rotten .

MINSTENS 50 hanghars staan hier te stinken mé roest op & rond dan gaatge Doel ook nog is vervuilen en ons ALLEN armer maken jaja niks van .

GEEN uitbreiding of weetge kom doe het is zien WAT er gebeurt NA 10 jaar wedden da ik u uit kan lachen dan ....zekers van !
nu in het verstaanbaar nederlands aub?
Oud 16 augustus 2007, 23:02   #34
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
schepen worden altijd groter, in kleine dokken kunnen deze niet aanmeren dus zijn er grotere nodig
WEERAL

FOUT

GROTE schepen worden RIJKE bootjes mee bedoelt ge weet wel hé gelijk nen flandria ni veel economisch aan & gelijk die 123easy hollander boot en zo zijn der nog vele ah ja hé men heeft hier prijzen opgevoerd en loft's bijgezet met een reden hé dermee wordt het eigen volk zo goed opgevangen op het ocmw rva en vdab enzovoort dermee heeft elks van ons zo'n goei contact met onze werkgevers jaja.

Ladings schepen MOCHTEN vroeger niet met 2 aan elkaar het albert kanaal over nu tegenwoordig zietge ze mé hopen .

10 Tot 15 meter en langer VOL mé 2 mega vrachtschepen om snel zo veel mogenlijke duizenden tonnen over te schepen .

Het EIGEN belang reikt verder dan we vermoeden en heeft NIETS inbreng noch een waarde in een economisch stelsel .
Oud 16 augustus 2007, 23:04   #35
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
nu in het verstaanbaar nederlands aub?
Zeg kiek ge denkt of hoopt toch ni da ik veur a en a hollandse vriendjes is moeite gon doen hé hahahaha leert zelf wa moeite doen nor a eigen volk komt dan kafferen over mijn nederlands .

Trouwens LEER is schrijven en dialoogvoering plegen aub - thnx & hoepelt nu mor op
Oud 16 augustus 2007, 23:04   #36
duncan
Banneling

Standaard

Next !

Laatst gewijzigd door duncan : 16 augustus 2007 om 23:04.
Oud 16 augustus 2007, 23:05   #37
duncan
Banneling

Standaard

Quote :nu in het verstaanbaar nederlands aub?

VERSTAANBAAR GENOEG ?
Ga wa Bruce W. filmpjes zien want das blijkbaar uwen schat .

Laatst gewijzigd door duncan : 16 augustus 2007 om 23:06.
Oud 16 augustus 2007, 23:11   #38
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Zeg kiek ge denkt of hoopt toch ni da ik veur a en a hollandse vriendjes is moeite gon doen hé hahahaha leert zelf wa moeite doen nor a eigen volk komt dan kafferen over mijn nederlands .

Trouwens LEER is schrijven en dialoogvoering plegen aub - thnx & hoepelt nu mor op
Proleet. Slechte wil of gewoon een gebrek aan hersenen?

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 23:12   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
toevallig werk ik voor de grootste rederij in de Antwerpse haven, en het is nu al zo dat schepen regelmatig naar andere havens worden geleid of naar andere terminals omdat de vaste terminal overvol zit (en die heeft een kade van 1,2 km!)

MSC is de grootste rederij in Antwerpen en volgens mij is hun home terminal heel wat langer dan 1,2 km hoor, plus dat er tegen het einde van jaar nog een stuk bijkomt van P&O aan de overkant van het Delwaidedok.

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 augustus 2007 om 23:14.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2007, 23:14   #40
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
MSC is de grootste rederij in Antwerpen en volgens mij is hun home terminal heel wat langer dan 1,2 km hoor, plus dat er tegen het einde van jaar nog een stuk bijkomt van P&O aan de overkant van het Delwaidedok.
inderdaad het is 2,1 km , goed geinformeerd trouwens

Laatst gewijzigd door deryz : 16 augustus 2007 om 23:15.
deryz is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be