![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mochten er morgen opnieuw verkiezingen zijn, op welke partij stemt u dan? | |||
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,38% |
CD&V-NVA |
![]() ![]() ![]() |
32 | 21,48% |
SP.a-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,71% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,38% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
72 | 48,32% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
13 | 8,72% |
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf op het VB stemmen. Ideologisch sta ik wel dichter bij LDD, maar owv het cordon sanitaire e.d. stem ik op het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik het hier zo hoor moeten de partijen eens snel het cordon afschaffen en als ze dan nog eens vlaanderen onafhankelijk maken moeten ze nooit meer vrezen voor het vb!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() They like it, they love it!
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al de rest hangt af van wat er allemaal zal gebeuren en gezegd worden, beloofd worden en wat we zullen meemaken... Een stem geef je toch niet zomaar?
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat men niet meer kan stemmen op de poll:
"Deze wedstrijd is afgelopen. De winnaars zijn geselecteerd en worden zo spoedig mogelijk persoonlijk op de hoogte gebracht." ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Het is niet kwaad bedoeld, maar behalve VLD en Groen! heb je nu ongeveer alle partijen gehad zeker?
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Morgen zullen we de resultaten krijgen. In de krant (papieren versie) stond de peilingsvraag gewoon in het poll-gedeelte. Die "wedstrijd" is dus gewoon om de resultaten objectiever te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() CD&V-NVA
Bij de VLD hebde nog de idiote kans da Verhofstad terug eerste minister wilt worden. VB ni gezien die daar toch niemand mee zou samenwerken als waren de grootste partij en zeker de Walen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Daar wij ons hier in Vlaanderen gefrustreerd zitten op te winden over de vlaamshatende linkse pers zit ik nu al en paar dagen likkebaardend de waalse pers af te scannen.
In het zuiden van België is het namelijk zo dat de journalistieke desinformatie nog erger is dan bij ons met een hemeltergende doch evidente onwetendheid annex vlamingenhaat van hun krantenlezerskorps als gevolg. Ik moet toegeven dat de commentaren van het waalse journaille mij als vlaams nationalist als muziek in de oren klinkt want het is nu net hun blinde starheid, het gevolg van enerzijds intellectuele luiheid en anderzijds dezelfde ideologische redaktiefiltering als in Vlaanderen, die nu tot deze communautaire impasse heeft bijgedragen. Daar ik nogal veel met toffe en lieve walen in contact kom val ik dus al lang niet meer achterover van de massale onwetendheid van hun kant als het gaat over de communautaire misgroei in het federale België. Daarom ook verwondert mij de uitslag van de peiling dit weekend in "Le Soir" op dit ogenblik ook totaal niet. Wat mij ook totaal niet verwondert is de totale stilte in de vlaamse media over deze poll terwijl er over de zogenaamde poll van La Dernière Heure met alle toeters en bellen wél werd uitgeweid... Ziehier de poll.... • Pour vous, l'issue de la crise gouvernementale actuelle sera 2210 votes Le séparatisme 29.2% / 645 Un Etat confédéral 29% / 641 Un statu quo 36.7% / 811 Sans opinion 5.1% / 113
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat houdt in dat ze niet met een dode mus zouden zijn afgekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() Vlaams Belang
zoals altijd ![]()
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaams Belang. Eén zwaluw maakt voor mij de lente niet en zolang de regering er niet is, is er geen reden tot enthousiasme over eender wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vlaams Belang , het cordon en belgie staan nog overeind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Open VLD.
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Ik stemde bij de verkiezingen op CD&V/NVA en zou het nu weer doen.
Ze hebben mij (nog) niet teleurgesteld. Integendeel. |
![]() |
![]() |