![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Gezien de overgrote meerderheid van Vlamingen bij de federale verkiezingen gaat stemmen, betekent dat toch dat de Belgische staat erkend wordt door de overgrote meerderheid. Ik zie niet echt in waarom Belgische nationalisten zich zouden organiseren , gezien ze zouden strijden voor iets dat ze al hebben. België is nu eenmaal. So what's the point?
Laatst gewijzigd door Starkan : 21 augustus 2007 om 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat volgens mij veel invloed zal hebben is het al dan niet verplicht zijn van deelname aan een referendum over de opsplitsing.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Gucht kreeg als minister van Buitenlandse Zaken (als opvolger van Louis Michel) veel lof, én in de media én van politici, en dat zowel binnen als buiten zijn partij. Zelfs Pieter De Crem -toch niet bepaald de gemakkelijkste- noemde hem een goede minister. Zijn straffe uitspraken over Congo en over Balkenende zijn hem al lang vergeven. Niet dat ik de grootste fan ben van De Gucht, maar je mag de dingen echt wel een beetje in perspectief zien. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 21 augustus 2007 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat zijn zeker separatistische partijen. Maar bijlange niet alle stemmers van het VB zijn separatist. Die 10 �* 13 % procent zijn gewoon de cijfers die ik opvang van peilingen in de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Allemaal omdat ie gezegd heeft dat CD&V en VLD niet Vlaams-nationalistisch zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 21 augustus 2007 om 00:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Ach. Zoveel 'gezichtsverlies' komt daar niet bij kijken. Zijn uitspraken over de situatie in Congo waren niet subtiel maar ten gronde wel terecht, en Balkenende lijkt nu eenmaal op Harry Potter. Weinig verheffend, maar uiteindelijk ook niet meer dan een storm in een glas water.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() 24%
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 21 augustus 2007 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() 'Vlaamse eenheid'? Hoe wat waar?
![]() 'Vlaanderen' en 'Vlaams' is op zich al een kunstmatige entiteit, hoe kan je dan iets 'doorbreken' wat maar enkel bestaat in de hoofden van een handvol dwazen? Het is allemaal om de poen te doen. Om geld dat versast wordt. Ik hoor 'Vlamingen' enkel sakkeren over geld. Ze hebben te weinig geld, ze betalen teveel geld, Walen krijgen geld dat van ons zou zijn, onze buurman krijgt geld waar hij niks voor doet, vreemdelingen krijgen ook geld, geld geld... Die zgn 'Vlaams eenheid' reikt net zo ver van uw portemonnee tot de mijne. Als de ene Vlaming denkt dat ik een halve euro meer krijgt dan waar hij denkt dat ik recht op heb, zal hij alles doen om die af te pakken om wat te doen? Om hem op zijn spaarrekening te zetten natuurlijk. Niet om ander mensen die weinig of niks hebben, wat toe te stoppen. Nee, zo zijn 'Vlamingen' niet. Eigen Geld Eerst, beter IKKE meer geld en een ander minder, zelfs geen geld voor een ander is nog beter. ![]() Nee, ik ben ook niet zoals Bart de Opgeblazen Kikker. Dat is geen Vlaming maar een kortzichtige arrogante opblaaspop, ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Au contraire... De Gucht wordt samen met Dewael juist als een certitude beschouwd als VLD minister in een volgende regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben wel akkoord met het feit dat ongeveer 30 procent van de Vlamingen voor Vlaamse onafhankelijkheid te vinden is. |
|
![]() |
![]() |