![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() en dag Tomm,
we doen ons best.. met je vraaag naar Lotje maak je natuurlijk mijn hart warm: zij is ondertussen moeder van mijn kleindochter Engelien, en woont in Leuven; werkend als kinesiste onder www.vaginisme.be; ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Beste Mhr. Loones,
Veel succes met de verkiezngen. Ik had gehoopt dat je nog in het Vlaams Parlement bleef, want hoe meer staatsgevaarlijken daar hoe beter! ![]() Doe de groeten aan Sander met wie ik in Leuven staatsgevaarlijk was (zeker na een avondje stappen ![]() met vriendelijke groeten, Philips
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Veel succes met de verkiezngen. Ik had gehoopt dat je nog in het Vlaams Parlement bleef, want hoe meer staatsgevaarlijken daar hoe beter!
Doe de groeten aan Sander met wie ik in Leuven staatsgevaarlijk was (zeker na een avondje stappen ) , en je familie antwoord: bedankt voor de groeten, en leve de republiek! en: wablief?? mijn zoon sander stappen? kan ik echt niet geloven... ![]() |
![]() |