Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2007, 23:03   #21
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Niet iedereen is een islam-aanhanger of anti-islam.
Ik denk dat het grootste gedeelte van de Belgische bevolking bij geen van de 2 hoort.
Graag had ik dat gij gelijk had.Maar mijn idee is dat al die "gematigde" moslims minder en minder gematigd gaan worden naargelang de radikale moslims meer macht verkrijgen, en dat we uiteindelijk opgescheept gaan zitten met een miljoen radikale moslims, en dit enkel in België al...In buurland Frankrijk zitten er nog zes miljoen, zoveel mensen als in heel Vlaanderen...Alles bijéén een goede zestig miljoen in Europa.Vand�*�*g...Want elke dag komen er en paar bij: sneeuwbal-effekt.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2007, 23:08   #22
koewachtenaar
Provinciaal Gedeputeerde

koewachtenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hoe uitnodigend naar de gematigde moslims...
Die gaan daar echt samen betogen met Wilders, die de Koran gelijkstelt aan Merin Kampf. Echt een tof iemand voor moslim om daarmee samen te betogen.
En met Filip Dewinter uiteraard, die stelt dat iedereen met een hoofddoek automatisch een terugkeercontract tekent. De doorsnee moslima zal zich hierdoor zeker op haar gemak voelen, als ze hoofdoekgewijs FDW ziet opdoemen.
Komt Filip Deman naar de betoging? Hopelijk wel. Dat zal dé publiekstrekker bij uitstek zijn, hij die beweert dat een moslim onmogelijk een democraat kan zijn.
Uiteraard moet het voor de doorsnee moslim ook een geruststellende gedachte zijn dat On line er zal zijn. Kan hij onmiddellijk door de alwetende On line laten uitmaken -once and for all- of hij een goede moslim is. Als ze On line niet treffen dan zal smiley wel even de oordeelkudige van dienst zijn. Echt uitnodigend om te horen dat je onmogelijk een goede mens en een goede moslim tegelijkertijd kan zijn. Dat zet echt aan om mee op te stappen op 11-09.

Nog iemand die zo uitnodigend is: Collargo. Die systematische het woord islam laat volgen met het predikaat fascisme.

En wil iemand als eddy B wel dat de gematigde moslim mee komt betogen, moslim die door eddy B reeds als bezettings macht, groter dan de Duiste bezetter tijdens WO II wordt genoemd?

etc etc, ik zou hier het quasi volledige Politics-bestiarium kunnen opnoemen, maar mijn punt is duidelijk.
Idd u pleit voor een islamitisch europa!
koewachtenaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be