![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beschouw het als kunst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christi...ouck_HurgronjeSnouck Hurgronje gebruikte ook zijn goede kennis van het mohammedaanse "denken" om de opstand in Atjeh te helpen onderdrukken.
Le drame de notre temps, c'est que les gens bêtes pensent. Laatst gewijzigd door Basy Lys : 2 september 2007 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, gestorven in 1936.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Er is helemaal geen Ka3ba op het Sint-jansplein ,er is wel een grote podium waarop musical in de loop van de dagen zal tentoongesteld wordt !
De topic starter was of is (volgens mij) gedesinformeerd), als dat zo echt zou zijn zou ik liever een bewijs hebben of en bron waar dat aangekondigd wordt !
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Is sterven een menselijke eigenschap, of sterven ze gewoon tijdig om overbevolking tegen te gaan?
Terloops: vandaag nog levende niet-mohammedaanse bezoekers van Mekka hoefden die pijnlijke ingreep niet meer te ondergaan op latere leeftijd.
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]()
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Maar alle gekheid op een stokje:
http://www.antwerpen.be/docs/Stad/Be...ltan%20DEF.pdf 19.50 - 22 uur Workshops, infostanden en eetkraampjes met Turks, Pakistaans en Marokkaans eten en drank [tegen betaling] en tentoonstelling over de islam met replica van de Ka’aba van mekka.
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 2 september 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik hoop niet dat er nog veel aboriginals zijn die zich laten vangen met wat 'Pakistaans eten'. Wacht maar tot de eerste verkeerde Imam hier de gematigde Moslims wat komt opzwepen (want die zijn er toch veel?). Hoewel ik er van overtuigd ben dat er her en der al wat verkeerden rondlopen. Het Nazisme verbleekt bij het Islamisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Vanzelfsprekend! Ik kom met mijn wessex saddleback!
![]() |
#33 |
|
![]() Wedde dat je dat niet zult durven !
![]()
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Waarom? Zullen uw broeders agressief zijn tegenover mij?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enfin, lijkt me allemaal interessant. Ik neem aan dat DE STAD iets gelijkaardigs gaat organizeren met Kerstmis en dan met het joodse pesach, en een of ander hindoe festival bijvoorbeeld? Of moet ik ervan uitgaan dat we enkel moeten opgevoed worden over islam?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Bendeoorlogen tussen fa, antifa en antiantifa zijn frequent. Het gaat niet langer goed met Zweden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Islam is vrede
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Daar heb je weer die christelijke nutters, maar toegegeven, voorlopig minder gevaarlijk.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 4 september 2007 om 14:32. |
![]() |
![]() |