![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete |
Bekijk resultaten enquête: Doet die het of doe die het niet ? (forum) | |||
Yep |
![]() ![]() ![]() |
18 | 51,43% |
Nope |
![]() ![]() ![]() |
11 | 31,43% |
Who cares.. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,14% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U bent het levende bewijs dat er met sommige tegenstanders geen beschaafd debat te voeren valt. NOCHMAALS, zeg ik u dat het niet opportuun is vanwege de grote vijandigheid ten overstaan van het blok. Er is nog een hele weg af te leggen op dat gebied. Zolang het "not done" is om uit de kast te komen als VB aanhanger zal die vijandigheid voortduren, en de media spelen hiering een zeer belangrijke rol. Een tiental jaar geleden werden leerkrachten nog ontslagen als ze openlijk voor hun homosexualiteit uitkwamen. Daarentegen is he nu bijna een garantie om de populairste leerkracht te zijn, en persoonlijk vind ik dat ook geen probleem. Van zodra de discriminatie en agressie tegenover VBers ophoudt ben ik de eerste om voor een partijgebonden forum te keizen. Momenteel blijft de vijandigheid te groot. In plaats van de acceptatie te vergroten zal de enorme toevloed van haatmail een averechts effect hebben op de "twijfelende" bezoeker. PS: vermits u het schelden en het naast de kwestie doorbomen echt niet kunt laten is deze discussie wat mij betreft afgelopen, en beweer nu niet dat ik het debat niet aandurf wat u bent zelfs geen partij voor mij.
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
mijn punt: je kan het alvast proberen, indien zou blijken dat het niet werkt kan je het project afblazen. Dit is iets dat je zelf in de hand hebt, zeggen dat het niet opportuun is omwille van externe factoren is zever in pakeskes
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Het recht op vrije meningsuiting is in dit land helaas al te zeer afgezwakt; er is een Centrum dat honderden miljoenen belastinggeld krijgt om politiek niet-correcte meningen voor de rechtbank te slepen. Een Vlaams Blok-forum zou dan ook door tegenstanders meteen misbruikt worden, waarna het Centrum het VB kan vervolgen wegens 'het toelaten van politiek niet-correcte uitingen via internet'.
Daarom dus geen VB-forum, maar zoals u merkt zijn we des te actiever in publieke fora. Filip Dewinter |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag ik vragen wat u verstaat onder de term "niet politiek correcte uitingen"?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om even de (katholiek-conservatief-rechtse) Gazet van Antwerpen van 28/6/00 te citeren (als ik De Morgen vernoem is het weer linkse multicul):
Wim Elbers 'amuseerde' zich ook met woord- en begrips verwarringen. Zo hield hij er een tijdje een website op na die hij "Semira-B" noemde, naar Sémira Adamu, de uitgeprocedeerde asielzoekster die bij haar uitwijzing op het vliegtuig door enkele rijkswachters *onvrijwillig* verstikt werd. De woordspeling naar "Zyklon-B" (gifgas waarmee de joden vergast werden) is zo'n luguber 'grapje' van hem. Of bv de uitdrukking "Endlösung van de Fins-Zweedse kwestie" De 'Endlösung' verwijst dan weer naar de eindbeslissing door de nazikopstukken om de joden definitief uit te roeien tijdens WOII. Wim Elbers hield er wel een erg apart soort macabere humor op na. Toen hij zijn website Semira-B opdoekte formuleerde hij dat zo: "SEMIRA-B werd afgevoerd". Maar soms wond hij er echt geen doekjes om zoals bv: -"20.000 frank voor sympathieke asielzoekers, dieven en bandieten" -"'Racist' ? Daar ben ik trots op !" -"Op het einde van de ramadan mogen de Belgen een enveloppe afhalen in de moskee. Waarschijnlijk zit daarin de portefeuille (met enkel nog de papieren) die Ali en zijn vriendjes Youssef , Kemal & Mehmet recentelijk van deze Belgen gejat heeft." -"'neo-belgen', 'nep-asylanten' & 'pseudo-gastarbeiders'" -"enige culturele / wetenschappelijke / filosofische bijdrage van zwart Afrika aan onze Westerse beschaving is mij vooralsnog onbekend (tamtamgeroffel daargelaten)" -" Volksvreemde (criminele)elementen in ons land" - vreemdelingen noemde hij ook steevast: "makaken, tapijtenmarchanten, kamelendrijvers, tchoek-tchoeken, bashi-boezoeken, bamboela's en rijstkakkers" - Of postings zoals deze bv van 16/12/98: "Inderdaad, ondergetekende was ooit in een vorig leven zelf "vertrouwenspersoon-brievenbesteller" in Brussel 3 (PYL daar kijk je van op hé!) Het stoorde mij toen ook al geweldig (als vlaamse jood) dat ik 's zaterdags 'KERK & LEVEN' moest ronddragen. Maar ik deed het (met tegenzin). Geen haar op mijn hoofd zou eraan gedacht hebben deze post NIET te bedelen. Dat was mijn taak. Daarvoor werd ik betaald. En ik voerde deze taak naar best behoren uit. Nu is het de omgekeerde wereld: melkchokolatte krollekoppen, volksvreemde makaken, boegnoels, tchoek-tchoeken , Zweedse tapijtenmarchanten en Finse kamelendrijvers, vreemd gespuis, vallen in ONS EIGEN LAND onderbetaalde brievenbestellers aan die gewoon hun werk doen, gewoon omdat die BETAALDE pamfletten van het VLAAMS BLOK bedelen. Censuur zei U ?" - "Een levende mens (van welke kleur ook) of een levende makaak, baviaan enz (schrappen wat niet past) kost alleszins minder dan een dode mens (wit, groen, zwart, geel) of een dode makaak, baviaan enz. naar zijn/haar biotoop terug te zenden" - "Dag negrofiele vriend"
![]() |
#27 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
2) Dat u mijn stelling zever in pakskes vindt dat is uw goed recht. Daarom is het nog niet onjuist wat ik zeg. 3) Dit forum is vrij voor iedereen die zich aan de regels kan houden. Ik heb evenveel recht om hiet te posten als u. U bent zelf een propagandamachine voor de CD&V dus hoeft u een ander niets te verwijten 4) Als mijn "plotse" aanwezigheid sommigen (waaronder u blijkbaar) stoort, dan kan ik daar alleen maar blij mee zijn, een goede reden zelfs om ook in de toekomst hier te blijven posten.
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De politieke correctheid van “links” heeft zijn wortels in het collectieve trauma van de Holocaust. Met een oproep om nooit te vergeten (wat op zich een goede zaak is) werden rechtse en racistische geluiden effectief uit het politieke debat gehouden. Rechtse populisten worden in het voetspoor van Goebbels gebrandmerkt als gevaarlijk, (en de kiezer als een hulpeloos slachtoffer) terwijl dit eigenlijk zou moeten gelden voor een politiek en economisch systeem dat hun een voedingsbodem geeft. Deze voedingsbodem is echter nooit een onderwerp van discussie geweest, aangezien dat niet politiek correct was. Nog steeds doen linkse groepen het thema identiteit en moraliteit af als een rechts thema. Daar heb je het niet over.
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom heeft niet iedereen dezelfde rechten en mag niet iedereen een eigen mening hebben? Waarom kan daar niet op een normale manier over gediscussieerd worden? Links is altijd en overal in hetzelfde bedje ziek. Wat zij zeggen is evangelie, ben je het er niet mee eens, dan ben je een nazi...voila einde debat!!! Voor zover ik weet leven we nog niet in een communistische staat, hé!
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Alleen hebben wij 2 castros en cuba maar 1 ![]()
![]() |
#31 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Op den duur wekt dit wel een zekere vorm van wrevel op.
![]() |
#33 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |