![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ik heb rammstein nog niet in real life bezig gezien waar wel op dvd en tv en is gewoon machtig hun optreden,zie je toch maar zeer zelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar er zit geen creativiteit in. het is een show waar ze al jaren mee touren. Ik heb ze 4 of 5 keer gezien en het is iedere keer hetzelfde, natuurlijk introduceren ze wel nieuwe nummers in hun show. Niet dat er een verschil te horen is tussen de nieuwe en de oude.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er één AC/DC fan-die vraagt dat die groep zou veranderen? The Ramones brachten in hun loopbaan ook ieder jaar dezelfde plaat opnieuw uit. Rammstein is net zo'n groep, vind ik. Ze hebben hun specifieke stijl en concept en dat juist maakt hen aantrekkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na de tweede keer. Maar als je dan toch ergens bent waar ze optreden kun je evengoed een pint drinken in hun omgeving eh. Om het na een tijdje maar voor gezien te houden
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang het massa's geld opbrengt, bedoel je?
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rammstein sucks, behalve op de soundtrack van Lost Highway.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu doe je er me weer aan herinneren dat ik de soundtrack van lost highway kwijt ben
![]()
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ------------
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 26 augustus 2007 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vandaag in de hitparades staat, klinkt allemaal als hetzelfde kabaal. Het ergste is dan nog dat het vaak niet eens origineel is, maar gepikt van anderen en schaamteloos verkracht met een of andere halve gare "technobeat". Om van te kotsen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor baarlijke nonsens kraam jij hier nu weer uit? Ken jij de Ramones eigenlijk wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Euhmmmm... Is Raf weer offtopic bezig?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
k had het kunnen denken dat ne stoeren bink als gij volledig zou vallen voor de teutonen-rock voor mietjes van RAMmstein.... vuurwerk en gitaren uit een blikken doos.... het klootjesvolk is sooooo easy to pleazzze
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 augustus 2007 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() lap, nog zone stoeren bink....
ikke nu naar de nieuwe liars luisteren... das pas muziek "plaster casts on everything".... hell yeah!! ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 augustus 2007 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Problemen mee? Lazer dan op naar betere oorden.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Ben je nu ook al van het principe "aanpassen of opkrassen"?
Laatst gewijzigd door DaBlacky : 26 augustus 2007 om 13:57. |
![]() |
![]() |