![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wettelijk gezien moeten rechters er trouwens nooit rekening mee houden hier, zelfs al zijn ze 16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() interessant om te weten dat u kinderontvoering niet de moeite vindt om over te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oeps!
Ik ga het zeggen born2bewild, .......en heb je iets gehoord ?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zeg gewoon dat ik geen zin had om dat hier wat te nuanceren. Ik ben niet verplicht om uitgebreide posts over kinderontvoering te typen hoor.
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk datte. als jij er zoveel levensvreugde haalt uit het 'vaststellen' van dingen die er niet zijn, is dat iets dat je zeker niet moet laten.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() dat dachten wij ook.
hoe is het overigens met uw levensvreugde ? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=113 Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 augustus 2007 om 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() als jij gelukkig bent ik ook dan
handig zo'n schriftelijke cursus psychologie overigens. Laatst gewijzigd door born2bewild : 28 augustus 2007 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Eind goed al goed
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Idd... had het al enkele dagen geleden gelezen op de homepage van Pilitics maar er hier verder niets over gezien. Waarschijnlijk omdat de 'ontvoeder' een gewone Belg is en niet uit een gemengd (arabier/westerse) gezin? Is maar een veronderstelling he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vaak is het deze die de beste advocaat heeft en het beste kan liegen die zijn gelijk haald. Want echte rechtvaardigheid bestaat in Belgie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Hoewel deze vader fout zit, kan ik mij er wel iets bij voorstellen.
Een scheiding is al pijnlijk genoeg, maar het moet voor een vader heel erg pijnlijk en frustrerend zijn om zijn eigen kind maar 1 weekend per twee weken te mogen zien (want zo gaat het vaak in de praktijk). Aan het kind wordt vaak niets gevraagd, en in meer dan 90% van de gevallen krijgt de moeder de voogdij. Overal heb je toestemming voor nodig, je kunt niet eens lekker naar disneyland of een weekje naar Spanje. Ik kan mij heel goed voorstellen dat gevoel dan soms zwaarder kan wegen dan al die regeltjes. Wanneer iemand 'zijn eigen kind ontvoerd' denk ik eerder aan een vader die zijn kind meeneemt naar Turkije om het daar te laten opgroeien zonder de moeder nog te kunnen zien. Of een vader die alle ouderlijke rechten heeft verspilt wegens mishandeling of misbruik, en het kind alsnog meeneemt naar zijn huis. Bij een liefdevolle vader die zijn kind gewoon ontzettend mist, vind ik ontvoering een zeer slecht gekozen woord. Zijn huurschuld en diefstal bij het tankstation staan volgens mij los van zijn vaderliefde.
Read the Bible, Mein Kampf, The Koran, Satanic verses, Loesje texts, and think yourself Laatst gewijzigd door Evil : 17 september 2007 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Het meisje was fel vermagerd en ze hadden wekenlang op de achterbank van de auto geleefd. Erg liefhebbende vader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral, het kind was vermagerd, maar wie zegt er dat het niet zoals 90% van de Vlaamse kinderen aan overgewicht leed? En dat op de achterbank van een auto leven gedurende een paar weken, wel ik ben er zeker van dat dit een lot is dat vele kinderen met haar delen tijdens vakanties. Maar ze heeft wel een enorme ervaring opgedaan en al nu mss veel meer respect hebben voor de luxe en weelde waar ze thuis in leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |