![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Overweegt u om te emigreren naar Afrika, het continent van de toekomst? | |||
Yes! En ik maak zelfs al concrete plannen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Ja, maar daar is het nog te vroeg voor; binnen een decennium of zo |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Misschien, wanneer ik merk dat het seniele Europa me toch te beklemmend wordt: afwachten dus |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,14% |
Nee, ik ben daar niet avontuurlijk genoeg voor, maar ik begrijp zij die dit doen wel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,71% |
Nee, ik ben angstig, niet creatief, en ik vertoef graag tussen oud, conservatief en geriatrisch volk |
![]() ![]() ![]() |
16 | 57,14% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Alsof wij blanken in Afrika welkom zijn. In de meeste van die landen mag je als vreemdeling geen eigendom bezitten of eigen zaak beginnen (of je moet een lokale partner in huis nemen die dan ook minstens 51% van de zaak bezit).
Misschien zijn een aantal van die landen wel ideaal om op pensioen te gaan. Goedkoop leven en goedkope arbeidskracht die je pamper kan vervangen. Op voorwaarde dat ze dan wel iets doen aan de persoonlijke veiligheid. En aan het strand een leuke macho voor al die oudere weduwen ![]()
Kritiek op politieke correctheid is vandaag politiek correct. Laatst gewijzigd door uwagan : 28 augustus 2007 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
goedkope palmolie in overvloed voor hun uitgedroogde kutten te smeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil wel emigreren, maar nu niet meteen naar Afrika.
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cash: Palmolie, beleggen en wegleggen http://www.cash.be/articles/index.js...=983&siteID=73 Nu nog de kutten, maar da's een commercieel makkie zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Hebt gij daar iets tegen ofzo? Racist.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() naar Afrika emigreren zie ik niet bepaald zitten, ......
ze zijn daar toch zo vredevol e. er word daar niemand vermoord, iedereen is kerngezond,etc. ![]() ![]() neen, merci, geef mij mr europa ( west-europa). en trouwens, alsof blanken in afrika welkom zijn, als toerist wel misschien, mr om naar daar te eimigreren ? ik denk het niet. het anderzijds hun economie wel ten goede komen, wat meer europeanen in afrika, mr nogmaals, welkom zullen we niet zijn. je hebt daar misschien wel mogeljikheden, mr wat ben je ermee als de zaak die je hebt opgebouwd je word afgenomen of als je simpelweg vermoord word in de een of andere oorlog. mr. Cassiman vergeet te vermelden dat de politieke situatie allesbehalve gerschikt is om ginder te gaan leven. tenzij je over een privé-leger beschikt, natuurlijk. puur economisch gezien heeft cassiman een punt, mr .....
![]() |
#29 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Het is een feit dat veel Europese dames van respectabele leeftijd het vliegtuig nemen naar Senegal en dan op het strand hand in hand worden gezien met een plaatselijke gigolo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() wij laten die afrikaanse aidskutten allemaal voor u liggen.Dat ge u niet verveelt ginder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1975: 0,653 1980: 0,673 1985: 0,703 1990: 0,735 1995: 0,741 2000: 0,691 2004: 0,653 Tot aan 1995 (waarschijnlijk 1994, maar daar zijn geen cijfers van) is er een duidelijke stijging te zien, maar na de machtsovername van het ANC schiet het HDI omlaag met gemiddeld zo'n 10 punten per jaar. http://hdr.undp.org/hdr2006/pdfs/rep...006_Tables.pdf (pagina 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Kakken op de westerse beschaving lijkt hun frustraties toch een beetje te helen. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ook rechtse rukkers kunnen soms raakschieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Misschien trek ik nog wel eens de wereld in, maar dat zal niet snel zijn omdat ik denk dat het daar echt beter is dan in ons heerlijke progressieve goddeloze modderlandje. Tuurlijk, we hebben hier zat te zeiken, maar dat hebben ze overal wel hoor. Verhuizen is daarom meer een kwestie van eens over iets anders kunnen zeiken...
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Een professor genetica die beschouwd wordt als zijnde een nieuwe profetische visionair op het vlak van de globale economische en demografische ontwikkelingen ? Een beetje zoals Van Broeckhoven die omwille van haar enorme politieke talenten binnenkort wellicht eerste minister van dit land zal worden of zo ?
Hoe iemand kan stellen dat in onze vrije ('American Dream-gerichte') markteconomie de innovatie en goede ideeën teveel worden afgeremd, is mij een absoluut raadsel maar kom. Blijkbaar is onze economie zowel zo vrij dat mensen zonder al te veel talenten uit de boot vallen maar tegelijkertijd op mysterieuze wijze dan ook weer zo beperkend dat getalenteerden evenmin aan de bak geraken. Had onze professor nu nog China ipv Afrika gezegd, hadden we er misschien nog een discussie over kunnen voeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat zijn dan die 'redelijke opties' van u ? Knikken, buigen en tenslotte barsten ? |
|
![]() |
![]() |