![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat verdrag kan je hier vinden: Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens http://villa.intermax.nl/wob/wet/evrm.htm Het UVRM dat jij hier aanhaalt (Universele Verklaring van de Rechten van de Mens) dateert alweer van 10 december 1948. Het EVRM daarentegen, werd in de loop der jaren verschillende keren aangepast namelijk in 1970, 1971, 1990, 1994 en 1998 en wordt binnenkort alweer aangevuld. Het bewuste artikel vind je hier:
Ziezo, hier kan je weer een eindje verder mee.
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niets is absoluut. Ik hoop dat binnen 50 of 100 jaar de "Europese" Verklaring van de Rechten van de Mens verder is uitgediept, geactualiseerd en verfijnd. En daarom moet het mogelijk zijn om bepaalde zaken eruit in vraag te stellen door afwijkende meningen, hoe zot deze ook zijn. Integrisme leidt tot verstarring, of dat nu wetenschappelijk, filosofisch, of religieus is. We zijn ondertussen toch ook al voorbij "de Tien Geboden" geevolueerd.
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Het UVRM dat jij hier aanhaalt (Universele Verklaring van de Rechten van de Mens) dateert alweer van 10 december 1948. Het EVRM daarentegen, werd in de loop der jaren verschillende keren aangepast namelijk in 1970, 1971, 1990, 1994 en 1998 en wordt binnenkort alweer aangevuld. Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens http://villa.intermax.nl/wob/wet/evrm.htm Lees het eerst en kom dan nog eens terug.
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ge u dan verlaagd tot beledigingen, dan eindigt voor mij de discussie.
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
1) Jij zegt het UVRM en het gaat over het EVRM. 2) Jij zegt dat het UVRM achterhaald is, en dat zeg ik ook, maar je zegt dat ook over het EVRM en dat is helemaal niet correct. 3) Jij zegt dat al het 3de proces loopt tegen het VB, dat is niet waar: het is nog altijd het eerste. Als we het eens kunnen zijn over die drie punten, zal ik op de rest ook antwoorden.
![]() |
#26 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tweede stap in de redenering: vrije meningsuiting over het EVRM is hiervoor nodig, van wie dat ook komt, en hoe zot het ook klinkt. En dit is in tegenspraak met het PC integrisme. Citaat:
Citaat:
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb geen tijd en ook geen zin om al die verslagen terug te gaan doornemen, want dat zijn lange epistels, in moeilijk juridisch nederlands geschreven. Ten andere, zoals ik al zei zal ongeacht de uitslag van dit proces, nog altijd niet het einde betekenen. Eén van de twee partijen zal altijd weer in Cassatie gaan, en dat zal dan weer hervat worden op zijn vroegst in het najaar. Ook weet ik niet of een hoger beroep dan Cassatie in dit geval mogelijk is. (Raad van State? Hof van Straatsburg?) Voor de rest denk ik dat in deze draad ik alles beantwoord heb.
![]() |
#28 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Eerst met het Egmontpact om in de regering te kunnen zetelen. En nu met een kartel met de meest begicistische partij in België om toch maar in de regering te komen. Dat is pas huichelarij. |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
En ken Uw geschiedenis: Het Egmontpact is een kwarteeuw oud. Welke politici van de N-VA waren daar volgens U voor verantwoordelijk?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |