![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Favorieten (de eerste belangrijke namen die bij me opkomen...): * Eric Dolphy * Ornette Coleman * Sonny Rollins * John Coltrane * Thelonious Monk (verbazingwekkend wat die man uit zijn ensembles weet te halen! Dat moet echt ne wrede control-freak geweest zijn!!) * John Coltrane * Grant Green * Art Blakey ... en ook nog vele anderen... (Een lijstje favorieten maken is eigenlijk heel moeilijk. Waarschijnlijk/uiteraard heb ik ook niet half voldoende jazz in mijn collectie zitten om wat ik graag hoor eer aan te doen...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken er niets van maar kan het soms wel appreciëren (op de PC heb ik net iets van Miles Davis, maar dat is dan ook alles tussen de duizenden andere liedjes)
Woon vlakbij maar nog nooit op Jazz Middelheim geweest trouwens, wanneer is dat en hoeveel kost da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Miles is uiteraard ook iemand die in mijn lijstje favorieten hoort te staan. Het is net als Monk iemand die zijn ensemble goed in de hand kan houden en uit de mensen met wie hij speelt datgene kan krijgen wat hij wil... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(tenzij je vrijkaarten kan bemachtigen ![]() //edit: is 2 jaarlijks (dit jaar was dat van 15 tem 19 augustus) Citaat:
Een muzikant naar mijn hart. Laatst gewijzigd door Starkan : 30 augustus 2007 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach,de onzin van brandend actueel
![]()
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jazz is vet, al zweer ik bij de Blues Jazz Middelheim is klote: ze moeten die stoeletjes weghalen. Bewegen is er verboden. De Duvel is er wel goed. ![]() De afterparties in de Petrol zijn dan nog de beste... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik wou dit jaar gaan maar wegens omstandigheden verhinderd. Volgend jaar probeer ik toch present te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De glazen die je vroeger kreeg zijn nu beperkt tot één dranktent, en er waren er ook niet voldoende. Wat normaal echt wel een meerwaarde kan betekenen voor een festival. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb Jazz leren lusten bij het ontdekken van de masada reeks van John Zorn
http://youtube.com/watch?v=VLRcr5An5xY |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Noot: jazz heeft als bijbetekenis :energieke dans Op een jazz-festival moet je de mogelijkheid geven om te kunnen swingen. Mooi zat ik daar, braaf op mijn stoeltje, te luisteren naar een gierend swingend trompetgeschal,... Het duurde welgeteld 10 seconden tot ik buiten de tent stond te dansen met vrienden. Ok, we hoorden de muziek niet meer zo goed, maar dan nog liever zo! En je had die gezichten van enkele elitaire mensen moeten zien, die zich waarschijnlijk geen fluit in jazz interesseren, maar eerder daar zijn om "gezien te worden". (de duvel zat er ook voor iets tussen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik houd wel van Bert Joris' deuntjes, om het Belgisch te houden.
|
![]() |
![]() |