![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raad trouwens voor Giserke: kijk eens na of je geen klacht zou indienen bij de Federal Computer Crime Unit. Laatst gewijzigd door Kortaf : 3 september 2007 om 08:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: ik zie dat het anderen ook al opgevallen was...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 september 2007 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat me ook wel intrigeert, is of Giserke de genoemde beschuldigen in een of andere vorm herkent. Slaat het op iets, of heeft hij niets te maken met studies en/of discussies over drugs? Is de PB per ongeluk naar hem gestuurd, of is hij werkelijk doelbewust naar zijn persoon toe geschreven?
Laatst gewijzigd door Kortaf : 3 september 2007 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen idee vanuit welke topic hij wil reageren. Dan nog zie ik niet in waarom je mensen moet persoonlijk bedreigen omdat je het niet eens bent in een discutie.
Ik vindt het wel relevant dat soort privé berichten hier te publiceren. Wel om de volgende redenen: - Het uitschakelen van nepaccounts die dit forum verzieken. Dat soort uitspraken overstijgen mijn persoonlijke belangen op dit forum (als ik die al heb ![]() - Het kan zijn dat er nog anderen op deze manier worden belaagd. - En idd het kan de moeite zijn, indien dergelijk individu andere bedoelingen heeft dit te melden bij de juiste diensten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Wat is eigenlijk uw standpunt over softdrugs?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd nu.
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Af te raden. Ik vind niet dat het zomaar uit het strafrecht moet louter omdat het een modegril is. Er zijn genoeg wetenschappelijke bewijzen die de problemen van softdrugs bloot leggen.
Laatst gewijzigd door giserke : 3 september 2007 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geachte,
Toevallig kwam ik op jouw posts terecht toe ik op het net surfte en informatie zocht rond cannabis in België. Mijn eerste vraag naar jou toe: wie ben jij? Alvast geen arts zoveel is zeker. Van spelling heb je ook geen kaas gegeten (Beaucourt!). De hedendaagse argumentatielogica evenals de formele positivistische logica heb je duidelijk niet onder de knie. Daarentegen leidt ik aan je dichotomale denkpatroon af dat je echter wel een overtuigd positivist bent. Let echter op; bij sommigen is de grens tussen positivisme en fascisme flinterdun! Waar haal jij je argumenten vandaan? Ben jij onderlegd in het wetenschappelijke statistische bedrijf? Zie jij de subjectieve projectie van orustgevoelens op een ethisch dillema (zoals cannabis), onder impuls van een macrosociologische context; gekristalliseerd door politieke, economische en culturele patronen, wel in? Jouw attitude bevalt me niet man. Je maakt misbruik van jouw zogezegde ervaringsdeskundigheid en linkt die bovendien nog aan politieke propaganda ook. Hoop voor jou dat je ondertussen niet meer in de zorgsector werkt. Jouw carrière zou anders wel eens een kort leven kunnen beschoren zijn. Mijn vader en oom zijn sleutelpersonen in het beheer van multipele tertiaire instituten. Via een IP-scan en descatterplug; is jouw exacte naam tot zelfs woonplaats en aanverwante personalia in no-time achterhaalt. Laat die harde pseudowetenschappelijke taal van je, evenals die propaganda achterwege. Lees liever eens een boek! ---- Deze waren we nog vergeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me feitelijk eigenlijk af wat "multitepele tertiaire instituten" zijn
& wat er "tegen" is om "tegen drugs" te zijn. Niemand moet "moeite doen" om mijn naam en adres te achterhalen : Roger Verhiest Heirmanstraat 8 B 2100 Antwerpen-Deurne Ik meen dat ik een vrij burger in een vrij land ben in staat en onbevreesd om mijn mening te uiten.
![]() |
#33 |
|
![]() ah dag buurman !
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() tobolo: "Lees liever eens een boek!"
Dat kan ik iedereen aanbevelen, let wel: i.p.v. op forums je tijd te verspelen ![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 3 september 2007 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cossaer, Lode Lamorinierestraat 266 2018 Antwerpen
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben jullie er voldoende over nagedacht voor jullie je privé-gegevens hier op dit forum te grabbel gooiden? Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo'n schitterend idee (en dan druk ik me bijzonder mild uit).
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |