![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als er 2000 man zal zijn, zal ik het sjiek vinden.
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Suppose you hear in one of the towns the LORD your God is giving you that some worthless rabble among you have led their fellow citizens astray by encouraging them to worship foreign gods. In such cases, you must examine the facts carefully. If you find it is true and can prove that such a detestable act has occurred among you, you must attack that town and completely destroy all its inhabitants, as well as all the livestock. Then you must pile all the plunder in the middle of the street and burn it. Put the entire town to the torch as a burnt offering to the LORD your God. That town must remain a ruin forever; it may never be rebuilt. Keep none of the plunder that has been set apart for destruction. Then the LORD will turn from his fierce anger and be merciful to you. He will have compassion on you and make you a great nation, just as he solemnly promised your ancestors. "The LORD your God will be merciful only if you obey him and keep all the commands I am giving you today, doing what is pleasing to him." (Deuteronomy 13:13-19 NLT) Het is niet het geloof dat iemand slecht maakt, het geloof zorgt er alleen voor dat ze geen geweten moeten hebben. WAT ze met hun geloof doen, kiezen ze zelf. Keuze genoeg in die boekskes. Het is dezelfde bijbel die gebruikt wordt om te preken dat je je naasten moet liefhebben als degene die de inquisitie heeft mogelijk gemaakt. Als ik zoiets schrijf in een boek ga ik recht naar de gevangenis. Waarom mogen religies dat dan wel?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 4 september 2007 om 07:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik tolereer en dat heeft niks met tegen beter weten in te maken. Ik tolereer omdat al die zever me geen bal interesseert. Doe wat je niet laten kan, I couldn't care less. Ik heb bitter weinig schrik om klop te krijgen van een bende idioten want ik laat me niet in met dergelijk gespuis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Wil mij hier iemand mij eens overtuigen waarom ik gelovig moet zijn ?
Ik snap het niet helemaal ... Ik geloof nochtans , maar alleen in mijn eigen.. en ik geloof ook enkel wat ik zie ...dus .. fuck off god en allah . |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men moet niet betogen of argumenteren om de islam buiten te houden, en je eigen geloof vast te houden. Maar men moet gaan betogen om geloof en god de plaats te geven waar het thuishoort... bij de sectie : fictie en fabeltjes... En daar ook naar handelen... en betogen opdat elk geloof zo behandelt zou worden... Dat wil zeggen niet meer plooien, buigen, kruipen om toch maar niet te 'beledigen', want eigenlijk is het niet beledigen, ik kan niet beledigen wat er niet is... En als een ander wil geloven in iets dat er niet is, moet niemand anders daarvoor iets laten, of tot iets verplicht zijn... Onlangs discussie of islam mag aangeleerd worden in katholieke scholen... ik SCHROK daarvan, dat er mensen zijn die daarvoor ijveren... terwijl men zich beter zou inspannen om onderwijs VOLLEDIG geloofs-vrij (GEEN ENKEL geloof aanleren) te maken... Laatst gewijzigd door Zyp : 4 september 2007 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, zoals eerder gezegd laat ik me niet in met dergelijke marginale sujetten, dus in de buurt komen van die betoging is niet direct een optie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb hier duidelijk de indruk dat het een betoging door mensen met een hart voor de Europese cultuur en normen gaat, dus zeker niet door anarchisten. Nieuwe kruisvaarders eerder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar door de hedendaagse realiteit vertaalt dit zich vooral naar de islam. Katholicisme is (op dit moment) bij ons zeer sterk geseculariseerd.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 4 september 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, er komen betogers van allerlei "pluimage" (of sommige met een gebrek eraan).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Dat soort debiliteiten in ons onderwijs proberen krijgen is even erg.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Islam is stukken erger omdat ze zich politiek opwerpen en hun regels ook aan anderen willen opleggen. Helemaal mee eens. Maar het katholieke gevoel blijft een basis vormen waarop onze ideeen getoetst worden, en dat zorgt bijvoorbeeld voor die "verdraagzaamheid" naar andere religies toe. Het is dankzij het katholicisme in Belgie dat wij misschien wél voorzichtig kritiek mogen hebben op hoofddoeken, maar NIET op de geloofsleer van de islam. Om het simpel te zeggen, als we de hoofddoeken willen bestrijden moeten we bijna aantonen dat de koran geen hoofddoeken voorschrijft. Terwijl het veel simpeler zou zijn om te zeggen "wat dat achterlijk boekje voorschrijft, daar kan de wet echt geen rekening mee houden." Maar dat kan dus niet hé, want we hebben zelf boter op het hoofd, snap je mijn motivatie?
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Van geloven in je eigen naar geloven in van alles en nog wat andere kitch is maar een klein stapje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Nóg een topic hierover?