Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 4 september 2007, 09:03   #21
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Iemand die met leugens zijn eigen fouten in iemand anders zijn schoenen wil schuiven zou ik eerder een valse gemene achterbakse lafaard noemen.
Echt wel het laagste van het laagste wat men kan doen.
klopt, met de zaak-Balkenende is ie inderdaad zeer zwaar over de schreef gegaan.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 7 september 2007, 23:25   #22
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whopperke Bekijk bericht
De Gucht senior premier, en zijn zoon Jean-Jacques al meteen vice-premier. Waarom niet. Bij de Vandebossches (niet die van Familie) is het toch ook zo gegaan. Vader, dochter Freya, nu moeke van Freya en tante van Freya een dikbetaalde benoeming. Waarom niet. Ze zijn goed bezig ook al denken een ganse hoop Vlamingen van niet.
En dan maar de beschuldigende vinger uitsteken naar het VB vanwege hun uitspraak," EIGEN VOLK EERST". Volgens mij lussen ze overal in de politiek nogal van die pap als het over hun eigen volk familieleden gaat!
Garry is offline  
Oud 8 september 2007, 01:46   #23
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolf Rulez Bekijk bericht
Een Waals premier in ruil voor een onafhankelijker Vlaanderen? Waar teken ik? Als Vlaanderen volledig onafhankelijk zou worden, zou ik zelfs Di Rupo 4 jaar aan de macht laten vooraleer de boel volledig te splitsen...

*heb ik dat echt luidop gezegd? *
Zelfs liever Di Rupo dan een andere waal. Ik heb enigzins respekt voor die man. Van hem kan men alvast niet zeggen dat hij te dom is om vlaams te leren of het niet wil spreken. Hij heeft het klaargespeeld om in enkele jaren een min of meer verstaanbaar nederlands te brabbelen en dat voor iemand van italiaanse afkomst. Dat is in ieder geval al veel meer dan dat men kan zeggen van onze konigin die eveneens van italie afkomstig is. Die kan na al die jaren, zo is nog maar onlangs gebleken, velfs geen kort tekstje, dat dan al door andere voor haar wordt opgesteld met de meest simpele bewoordingen, op een verstaanbare manier aflezen. Hieruit blijkt overduidelijk dat ze zelfs niet eens verstaat wat ze leest en je mag er zeker van zijn dat ze dit niet onvoorbereid zal gedaan hebben. Wat dat betreft mag ze een puntje zuigen aan M�*xima van Nederland. Men pet af voor deze dame.

Omdat ik niet gewoon ben achter de rug te klappen volgt hierna een kleine toelichting in het italiaans zodat hare majesteit het ook kan verstaan.

È effettivamente inaccettabile per una regina da una paese con due o tre lingue come Belgio, non avere la capacit�* di parlare, capire o legere quasi corretto queste lingue, certo dopo di vivere tanti anni da qui.

Mi sembra in questo caso che M�*xima di Olanda é un buono esempio per la nostra regina.

Hoe wil je verlangen dat de walen nederlands gaan leren wanneer we een konigin hebben die, na al die jaren hier woonachtig te zijn en vooral in haar hoedanigheid, zefs nog niet eens halfbakke vlaams kan stottere.

Laatst gewijzigd door Garry : 8 september 2007 om 01:50.
Garry is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be