![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() OPeratie Gladio al eens beter bekeken?
hier een officieel erkende analyse na parlementaier onderzoeken. http://thomasdeflo.wordpress.com/200...s-greatest-hit |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er tegenwoordig badkamers in boeings en airbussen?
Excuseer mij voor deze onwetendheid, ik heb al lang niet meer gevlogen. ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() altijd handig om het in uw handbagage te hebben als je gewone bagage "vermist" is. Wat nogal eens wil voorvallen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Oké, ik trek mijn bewering terug wegens te weinig vliegervaring.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2007 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
In de film worden de feiten gepresenteerd en helder uitgelegd, voor verschillende inside jobs, niet enkel 9/11. Het is een veelgebruikte techniek. Het staat je vrij nog meer informatie op te zoeken als je ze niet gelooft. Maar natuurlijk geldt het oude adagium, " wat bater kaars en bril als de uil niet zien wil".
Laatst gewijzigd door exodus : 5 september 2007 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
Ik heb sindsdien met veel mensen gepraat, veel landen gezien, veel boeken gelezen. Sommige dingen geloof ik nog, de Pentagonaanval was bijvoorbeeld langs geen kant door een vliegtuig. Eerder een vrachtwagen met explosieven die door de lakse security kon, of een geimporteerde SCUD of Silkworm. Soms vraag ik mij ook af als 9/11 al dan niet inside is. Machiavelli zegt immers: "Therefore a wise prince will seek means by which his subjects will always and in every possible condition of things have need of his government, and then they will always be faithful to him." Na het verdwijnen van de Sovjet-Unie had de bevolking niet langer nood aan NAVO, het enorme leger, en had het Amerikaans bestuur dringend een reden nodig om het volk terug nood te geven aan al deze dingen. In Europa is zoiets nooit gebeurd, en zie nu de Europese bevolking. Rot weg zonder gemeenschappelijke vijand en doel om voor te werken. 9/11 kan heel goed een manier zijn om dit terug op te wekken... De vraag is: Heiligt het doel wel de middelen? |
|
![]() |
![]() |