![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar niet bescheiden genoeg om andere mensen te (ver)oordelen zonder iets over hen te weten.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 september 2007 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden.
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door Akira : 7 september 2007 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist & dan moeten wij als mens nog zelfs proberen daar mee om te kunnen . ![]() ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 6 september 2007 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() JA
zonder oordelen zoals de rest hier werken WIJ allen op deze topic ; met 1 uitzondering na, maar die werkt on-officieus in burgerrechtelijke TERMINOLOGIE & WOORDSPEL/ imago misbruikend voor oordelende woorden geschreven zoals andere politiek geëngageerde(n) al hier . Veel mensen vertrouwen ik & Kobaf niet ....ALGOE ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merci voor het aanbod maar weetge ik sta soms tot 22u30 aan de voedsel banken en werk soms 6/7 dagen als ik TIJD heb/vindt , kom ik af ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 6 september 2007 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() dat doen we idd
terwijl de salonanarchisten aan de dis zitten en om dat te bekostigen overdag incognito papiertjes voor het klootjesvolk gaan rapen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn gsm staat op www moh adres :-s da durf ik ni zenne ![]() Is da ergens in Antwerpen ?! Kapitalisten zen bedriegers die zogezegd werken & niet vergelijkbaar met the king Kobaf . Een 4WS zou normaal toch iets concreets kunnen ondernemen ?[/quote] Hier ga ik even HARDOP mee lachen ( hahahaha ) Neen ondernemings gezinden vindt men enkel terug aan corrupte stads balies niet op straat gelijk den Kobaf & neen wij zen ni normaal maar WEL normaal gezond ingesteld . Concreet zen we wel als we zeggen dat ne cvp / vld of groen of sp spirit geld hazen zijn die geen reet in zitten met gelijkheid en opkomen of prestigieuze economische ondernemingschappen die gehéél niet opnemen voor de armen . Wel woordjes in de mond gooien ; wel anarchistische bewegingen vanuit nederland en belgië in media gooien maar de gewone stille brave werkende arme ....geen tijd meneer / mevrouw ...de volgende OF sorry pc foutje / administratieve fout ....jaja mis communicatie....kijk hé men zit geen reet in mé nen arme mens & men schijnt dat wel uit maar dat is niet zo , zoals altijd en overal op www & daarbuiten . Enkel corrupte zakken vullers mogen ondernemen en krijgen extra subsidies enzovoort jaja onze corrupte staat is goe bezig en het hangt mijnen frak uit . ![]() ![]() Zonder pc of cam ...veur de rest mag dees landje BLIJ zijn dat ik me inhouw of de aarde zou wel eens kunnen daveren en de hemel zou wel is kunnen scheuren & donderend jubellen . Kiest gij moh mé anarchisten heb ik het niet zo mee & kapitalisten nog minder zenne ( met reden ) . LAST QUOTE : 4WS : welke acties hebben jullie in dit verband al ooit ondernomen & welke antwoorden hebben jullie gekregen ? Een 4WS zou normaal toch iets concreets kunnen ondernemen ?[/quote] VEEL TE VEEL acties mocht ge het mij vragen want die zen al 'jaren' bezig vanuit de straat , her & der . Concreet oké : Wekenlijkse forum waar minimum 3 leden aktief zijn & paar andere minder aktief . Nog conreeter we groeien en de leden stijgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seg spreken we is ne keer af volgende week want ik hem honger & paseer daar toch de maandag per fiets/bus hé . Ah hey das waar ![]() ![]() ![]() seejah Laatst gewijzigd door duncan : 6 september 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Sorry dat ik me moei, maar als ik zo'n organisatie draaiende zou willen houden zou ik niet zo reageren. In plaats van blij te zijn met al degenen die interesse tonen in jullie werk. ![]() Edit: Verder lijkt het hier op een verzameling dubbelnicks bij mekaar. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 september 2007 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() 1 ding staat wel vast Kobaf heeft wel problemen met communicatie soms wat merkbaar is .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ON TOPIC :
Sommige project ontwikkelaars werken samen met stads diensten om hun krotten te vernieuwen maar de mensen die er dan nog wonen daar kijkt men niet naar of laat men lings liggen . VANDAAR die huis aan huis akties op Antwerpen Noord waar men polst hoe het er aan toe gaat in werkenlijkheid . |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() In Leuven is men verschillende flatgebouwen die volledig bestaan uit sociale woningen volledig aan het vernieuwen. De bewoners moesten dus tijdelijk wijken, maar via een bepaald beleid (geen nieuwe gezinnen meer toelaten in het gebouw dat gerenoveerd moest worden, ...) zorgden ze ervoor dat het leed voor de bewoners zoveel mogelijk gespaard bleef. Daar ging het er dus, zover ik heb kunnen zien, wel menswaardig aan toe. En er komen een pak sociale woningen bij, want men is er nog een nieuw flatgebouw bij aan het bouwen.
Soms gaat het er zelfs helemaal anders aan toe: mijn broer heeft als architect stage gelopen bij een renovatieproject van sociale woningen in Maasmechelen. Hij moest van deur tot deur rondgaan bij de bewoners van de sociale wijk en vragen of er ergens problemen mee waren. Indien dat zo was en het haalbaar was werd het euvel hersteld. Er wordt dus wel degelijk ook geluisterd naar de wensen van de bewoners en van verkrotting was hier absoluut geen sprake. Daar maakte men net kennis met een ander fenomeen: de bewoners lagen de arbeiders dwars en probeerden kosten op hun te verhalen waar ze konden. Btw, Duncan, kweet niet of je het gelezen hebt maar onze goede en supersociale vriend 1handclapping heeft je in deze draad een boterham aangeboden. ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja maar ik weet niet of JULLIE het al zagen...ik reageerde er al paar keer op . Kosten verhalen en on nodig aan te rekenen is zekers in bij de rijkeren der maatschpij ja ; oordelen hoort daar ook bij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Waar ik vroeger woonde op de dambruggestraat was het hell & huisbaas werkte plots goed mee met stad Antwerpen men zei me nog das ongezond als die daar werken uitvoert en da mag ni ah wa moet ik doen meneer ...ah uwen huisbaas ( nu plots project manager ) aan klagen
![]() Ik zien meer verkrotting en nieuwbouw da leeg staat en dus ook al verkrot vroeg of laat omdat de prijzen toren hoog zijn . |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Rijke Freya VDB & consoorten bedoel je
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 7 september 2007 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 september 2007 om 20:00. |
||
![]() |