Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2007, 21:12   #21
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht

Iedereen weet dat de "Pauliens" afspreken op fora en blogs om online polls te spammen. Verschillende sites hebben daar al over geklaagd. LGF bv.
Zelfde rhetoriek die FOX tijdens de laatste poll het land rondstuurde zonder dat het mogelijk was meer dan eens te stemmen. En dan LFG als voorbeeld aanhalen is wel helemaal het toppunt

Maar bon, sommige geloven hier duidelijk nog in sprookjes.

Citaat:
Neo-Con blog sites like Little Green Footballs are now removing Ron Paul from their polls because too many people are voting for him! This is not as a result of one person voting multiple times, as in all the online polls only one vote per IP address is allowed, but the operators of the site simply don't like Ron Paul and have chosen to ignore reality and pretend that he doesn't exist.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2007, 09:02   #22
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Giuliani bewezen dat hij goed kan besturen? Huh?

Dude, net zoals Bush dat nu aan't bewijzen is ... 't is maar wat ge goed bestuur vind hè ... 't is niet omdat misdaadCIJFERS dalen dat je goed bestuurd! Je weet toch ook dat de burgerrechten in New York redelijk hebben meoten inboeten ... ik bedoel een avondklok, zero-tolerance (d.w.z.: dezelfde straf voor een moordernaar als een gauwdief) ... hij heeft er ook voor gezorgd dat het aantal gevangenissen vertienvoudigd is ... 't is daar wel geprivatiseerd ... dat is misschine ook een reden ... 't is big bussiness zo'n gevangenis ... anyway ... Giuliani heeft hem ook bagaaid op 9/11 door verkeerde maatregelen te nemen. Terwijl hij wist dat het stof en de rook zeer schadelijk waren gaf hij te kennen, 1 dag na de ramp (tegen beter weten en advies van experts in) dat de lucht in orde was ... hierdoor sterven er vandaag nog honderden, zoniet duizenden aan de gevolgen van he inademen van die lucht ... meestal hebben deze personen kanker ... zo zijn er wel meer dingen die hij fout deed ... bleek toh uit zijn poll dat hij lang nie tmeer geliefd was in NY ...

Trouwens, dat Ron Paul gevaarlijk zou zijn aan de macht? Hmm, ik denk dat je niet weet over wie we't hebben. Deze man pleit voor de herwaaderinig van de grondwet in de VS (deze is met de voeten getreden met Patriot Act I en II). Hij wil minder macht voor de 'executive branch', zeg maar de uitvoerende macht, de president ... ik snap je redenering helemaal niet, hij is een constitutionalist die zijn land wil dienen en de illigale oorlogen wil stopzetten (war on terror is een illigale oorlog voor de V.N.: geen goedkeuring veiligheidsraad, en voor de Amerikaanse grondwet: geen goedkeurng van congress). Hij is voor onmiddleijke terugtrekking uit Irak, dat hij het teweede Vietnam noemt.

Volgens polls maakt hij wel grote kans, maar omdat alle andere grote kandidaten (the mone-candidates) samenwerken tégen hem slinken zijn kansen inderdaad. Maar als de doorsnee Amerikaan waat waarvoor hij juist staat zouden ze zeker stemmen ... maar de media doet alle moeite om hem aan de kant te zetten en constant te bestempelen als een marginaal verschijnsel ... polls bewijzen anders.
http://www.youtube.com/watch?v=IWfIhFhelm8

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Giuliani heeft bewezen dat hij kan besturen, hij heeft in New York de misdaad spectaculair kunnen doen dalen.

Ron Paul is een isolationist, een positie die je als machtigste land ter wereld met snel veranderende machtsverhoudingen niet kan ophouden. Niet dat hij een kans maakt om verkozen te worden.

Hillary Clinton durft nogal eens van mening te veranderen als het haar uitkomt, en dat haar man al president geweest is vind ik een nadeel, ik ben tegen politieke dynastieën (hetzelfde geldt uiteraard ook voor onze vriend Bush )

Obama heeft een aantal domme dingen gezegd de laatste tijd: terrorisme is volgens hem het gevolg van armoede, een stelling die al uitvoerig weerlegd is, hij zou Pakistan aanvallen wanneer dat land niet meer doet in de war on terror. Daardoor zou hij de seculiere leider van een islamitische kernmacht destabiliseren, op een moment dat deze al onder vuur komt te liggen door islamisten. Misschien is het een gebrek aan ervaring, maar dergelijke uitspraken geven weinig hoop op goed bestuur.
Oud 11 september 2007, 22:38   #23
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Ron Paul over de waarde van de dollar

Citaat:
I also want to abolish the Federal Reserve, and send Alan Greenspan out to get a job. The value of our dollar and the level of our interest rates are not supposed to be manipulated by a few members of the power elite meeting secretly in a marble palace.
maar dan zegt hij

Citaat:
The Federal Reserve is unconstitutional, pure and simple. The only Constitutional money is gold and silver, not notes redeemable in them. Not fed funny money.
Als je niet weet hoeveel goud er is of wie goud heeft dan zit je toch nogaltijd met een probleem, niet?
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2007, 01:14   #24
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht

maar dan zegt hij

Als je niet weet hoeveel goud er is of wie goud heeft dan zit je toch nogaltijd met een probleem, niet?
Paul blijft keet schoppen, ik vraag mer af hoe lang hij nog getollereerd zal worden als kandidaat. He won't make it
Oud 14 september 2007, 21:47   #25
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht

maar dan zegt hij

waarvoor die federal reserve juist dient. Niemand heeft ook maar enige notie van dat controle-orgaan dat de waarde van geld bepaald; niet meer gerelateerd aan de goudvoorwaarde maar enkel aan marktspeculaties die enkel gericht zijn op winst voor die bedrijven die het 'verdienen' volgens de federal reserve.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2007, 00:33   #26
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Zelfde rhetoriek die FOX tijdens de laatste poll het land rondstuurde zonder dat het mogelijk was meer dan eens te stemmen. En dan LFG als voorbeeld aanhalen is wel helemaal het toppunt

Maar bon, sommige geloven hier duidelijk nog in sprookjes.
Het is niet omdat ik LGF bij wijlen lees dat ik helemaal akkoord ga met wat ze te zeggen hebben. Wat ik doe, is meerdere bronnen bekijken, verschillende meningen beluisteren en beschouwen. Iets wat jullie NWO-nutcases eens wat vaker zouden moeten doen.
LGF, je weet het misschien niet, geeft wel steeds bronnen wanneer ze een bewering maken. Wanneer ze zeggen dat de Paulians afspreken op fora om polls te spammen, geven ze links naar topics waar inderdaad door Paulians afgesproken wordt. Zoek op LGF en je zult de links vinden.
Ik vraag me af wat Ron Paul zelf vind van zijn compleet van de pot gerukte fanclub. Ofwel schaamt hij zich diep (en stijgt daarmee in mijn achting), ofwel is hij jullie mening toegedaan en verdient hij het presidentsschap in geen geval - het enige wat hij dan verdient is een hoge dosis neuroleptica, wat ik jullie allen sterk kan aanbevelen.
Oud 20 september 2007, 00:42   #27
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis Bekijk bericht
Giuliani bewezen dat hij goed kan besturen? Huh?

Dude, net zoals Bush dat nu aan't bewijzen is ... 't is maar wat ge goed bestuur vind hè ... 't is niet omdat misdaadCIJFERS dalen dat je goed bestuurd! Je weet toch ook dat de burgerrechten in New York redelijk hebben meoten inboeten ... ik bedoel een avondklok, zero-tolerance (d.w.z.: dezelfde straf voor een moordernaar als een gauwdief) ... hij heeft er ook voor gezorgd dat het aantal gevangenissen vertienvoudigd is ... 't is daar wel geprivatiseerd ... dat is misschine ook een reden ... 't is big bussiness zo'n gevangenis ... anyway ... Giuliani heeft hem ook bagaaid op 9/11 door verkeerde maatregelen te nemen. Terwijl hij wist dat het stof en de rook zeer schadelijk waren gaf hij te kennen, 1 dag na de ramp (tegen beter weten en advies van experts in) dat de lucht in orde was ... hierdoor sterven er vandaag nog honderden, zoniet duizenden aan de gevolgen van he inademen van die lucht ... meestal hebben deze personen kanker ... zo zijn er wel meer dingen die hij fout deed ... bleek toh uit zijn poll dat hij lang nie tmeer geliefd was in NY ...

Trouwens, dat Ron Paul gevaarlijk zou zijn aan de macht? Hmm, ik denk dat je niet weet over wie we't hebben. Deze man pleit voor de herwaaderinig van de grondwet in de VS (deze is met de voeten getreden met Patriot Act I en II). Hij wil minder macht voor de 'executive branch', zeg maar de uitvoerende macht, de president ... ik snap je redenering helemaal niet, hij is een constitutionalist die zijn land wil dienen en de illigale oorlogen wil stopzetten (war on terror is een illigale oorlog voor de V.N.: geen goedkeuring veiligheidsraad, en voor de Amerikaanse grondwet: geen goedkeurng van congress). Hij is voor onmiddleijke terugtrekking uit Irak, dat hij het teweede Vietnam noemt.

Volgens polls maakt hij wel grote kans, maar omdat alle andere grote kandidaten (the mone-candidates) samenwerken tégen hem slinken zijn kansen inderdaad. Maar als de doorsnee Amerikaan waat waarvoor hij juist staat zouden ze zeker stemmen ... maar de media doet alle moeite om hem aan de kant te zetten en constant te bestempelen als een marginaal verschijnsel ... polls bewijzen anders.
http://www.youtube.com/watch?v=IWfIhFhelm8
Totale bullshit.
Een gauwdief die dezelfde straf als een moordenaar krijgt ?!! Op welke planeet leef jij ?
Of een oorlog illegaal is, kan me niet zo bijzonder veel schelen. De VN werkt toch totaal niet (wat geen goed teken is uiteraard). De VS heeft in 'the war on terror' het recht aan zijn kant. De terroristen doen hun uiterste best, zijn zelfs bereid hun eigen leven op te offeren om zoveel mogelijk onschuldige burgers de dood in te sleuren. Het is niet meer dan normaal dat een natie zich verdedigt tegen dergelijke barbarij. Iedere natie die dat nalaat, betaalt daar vroeg of laat de prijs voor.
Een onmiddellijke terugtrekking uit Irak zou hoogstwaarschijnlijk een burgeroorlog betekenen. Geen al te sterk plan dus.
Wat de maatregelen op 9/11 betreffen, de beste stuurlui staan aan wal.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be