![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je smeekt er dan ook om. Ik wil je gewoon ter wille zijn.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom, probeer af en toe eens inhoudelijk te reageren. 't zou eens wat anders zijn.
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat ik hier nu van je quote is een perfect voorbeeld. Maar goed... zullen we Adrian eens aan het werk zien? http://forum.politics.be/showpost.ph...76&postcount=2 Eerste reply over de boetes die het kabinet Landuyt krijgt omtrent de lawaaihinder over Brussel. Een complex dossier dat een oplossing behoeft. Hoe inhoudelijk is dat? En je bent verdomd snel om altijd eerste replyer te zijn met een non-reply. Vraag me alsjeblieft niet om inhoudelijk te reageren tov. jou. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 6 september 2007 om 20:41. |
||
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() En Healey Mohammed Said al-Sahhaf II...
"Er zijn geen bewijzen", is zijn tot nu toe stevigste repliek. "Kom, geef me maar gelijk" is dan weer uiterst geschikt voor een handtekening. Alleen Nello deed destijds beter. Enfin, bedankt toch voor het compliment. ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de duidelijkheid; ik lach de Belgische overheid uit. Je zou denken dat dát hier in goede aarde zou vallen. Maar blijkbaar niet. Zo vaak zeg ik trouwens niet 'geef me toch gelijk'. Waarom je dat blijft herhalen, snap ik niet goed.
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd of jullie dezelfde soort van eerlijkheid ten toon gaan willen spreiden. Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Milquet moet eens zwijgen. Ze haalt ocharme 17 % in Wallonië. Haar Vlaamse tegenhanger bijna het dubbele.
Alhoewel ja, hoe meer ze de Vlamingen de gordijnen injaagt, hoe ongeliefder de Vlamingen tegenover die francofonen gaan staan... ![]() Ik was trouwens gisteren nog in Brussel: een beter voorbeeld van wat er gebeurt als Franstaligen de dienst er uitmaken, kan je niet hebben! Precies de Albanese hoofdstad Tirana, maar dan int groot.
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar zijn specialiteit is toch wel standpunt X dagenlang met would-be argumenten af te breken, om dan te besluiten met: "Ik weet dat het voor jou moeilijk is te lezen wat er staat, maar voor de laatste keer, ik ben een uitgesproken voorstander van standpunt X. Ik zou willen dat je me daarop afrekent".
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In WALLONIE 17%.?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |