Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Het doet
pijn en huil bijna dagelijks 3 30,00%
geen pijn (ben te dom om het te begrijpen) 7 70,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2007, 17:29   #21
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby Bekijk bericht
Het gaat slechter en slechter met extreem rechts partijen: in Nederland hebben 2 partijen hun laatste adem uitgeblazen, tegenvallende verkiezingsuitslagen (VB, Le Pen,...), ...., Udo Ulfkotte (en andere 'belangrijke' smeerlappen) haalt uit naar het VB en zal niet aanwezig zijn op de veelbesproken betoging.

VBers moeten toch wel veel incasseren. Dat moet volgens mij wel pijn doen, of heb ik dat verkeerd? Die vraag werd tijdens de verkiezingen ook aan Filip De Winter gesteld en die antwoordde dat hij dat ondertussen zo gewoon is dat het geen pijn meer doet. Maar hij is een ervaren racist, dus heeft de nodige training achter de rug. Hoe zit het nu met jullie amateur racisten?
Nog steeds geen bewijs daarvoor.

En om het met Eddy B te zeggen. Weer een kutpeiling.

Voor de rest zit je te ijlen, maar je doet maar. Ik zou toch eens naar een dokter gaan, al is het maar voor je spijsvertering.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 17:39   #22
Kazan
Minister-President

Kazan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat slechter en slechter met extreem rechts partijen: in Nederland hebben 2 partijen hun laatste adem uitgeblazen, tegenvallende verkiezingsuitslagen (VB, Le Pen,...), ...., Udo Ulfkotte (en andere 'belangrijke' smeerlappen) haalt uit naar het VB en zal niet aanwezig zijn op de veelbesproken betoging.

VBers moeten toch wel veel incasseren. Dat moet volgens mij wel pijn doen, of heb ik dat verkeerd? Die vraag werd tijdens de verkiezingen ook aan Filip De Winter gesteld en die antwoordde dat hij dat ondertussen zo gewoon is dat het geen pijn meer doet. Maar hij is een ervaren racist, dus heeft de nodige training achter de rug. Hoe zit het nu met jullie amateur racisten?
Als ik zeg: "Vorige week heeft een Afghaan in Antwerpen zonder reden een bejaarde man heeft doodgestoken."
Dan zegt u: "Je mag allochtonen nu niet over 1 kam scheren, het gedrag van 1 individu is niet representatief voor het gedrag van de hele groep."
En VB'ers? Tja, dat zijn allemaal racisten, nazis en dommerikken natuurlijk.
Hypocrisie noemt men dat.
Kazan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 18:04   #23
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kazan Bekijk bericht
Als ik zeg: "Vorige week heeft een Afghaan in Antwerpen zonder reden een bejaarde man heeft doodgestoken."
Dan zegt u: "Je mag allochtonen nu niet over 1 kam scheren, het gedrag van 1 individu is niet representatief voor het gedrag van de hele groep."
En VB'ers? Tja, dat zijn allemaal racisten, nazis en dommerikken natuurlijk.
Als ik vandaag voor een partij zou stemmen die alle honden en katten weg wil, dan ben ik een katten- en een hondenhater. Ik kan niet zeggen dat ik ervoor stem omdat ze een boom in mijn straat gaan planten.

Je neemt de ergste punten in een partijprogramma (ze worden wel duidelijk vermeld in de media) en dan stem je erop als je daar ook mee geassocieerd wilt worden. Laten we niet Freddy Bruyninckx spelen en achteraf zeggen dat je het niet geweten had.

Laatst gewijzigd door Moby : 7 september 2007 om 18:05.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 19:50   #24
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aangezien er een duidelijke correlatie bestaat tussen racisme en intellect, staat het nagenoeg vast dat racisten niet kunnen huilen over hun gebrek aan success. Daar zijn ze, zo stelt de wetenschap vast, simpelweg te dom voor.

Huilen vereist naast intellectuele immers ook emotionele intelligentie. Beide faculteiten ontbreken bij Vlaams Blokkers.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 20:00   #25
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Aangezien er een duidelijke correlatie bestaat tussen racisme en intellect, staat het nagenoeg vast dat racisten niet kunnen huilen over hun gebrek aan success. Daar zijn ze, zo stelt de wetenschap vast, simpelweg te dom voor.

Huilen vereist naast intellectuele immers ook emotionele intelligentie. Beide faculteiten ontbreken bij Vlaams Blokkers.
Er bestaat ook een duidelijke correlatie tussen narcisme en een minderwaardigheidscomplex .

Maar laat u gerust gaan hoor. En dat telt ook voor Moby
Oud 7 september 2007, 20:04   #26
Kazan
Minister-President

Kazan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik vandaag voor een partij zou stemmen die alle honden en katten weg wil, dan ben ik een katten- en een hondenhater. Ik kan niet zeggen dat ik ervoor stem omdat ze een boom in mijn straat gaan planten.

Je neemt de ergste punten in een partijprogramma (ze worden wel duidelijk vermeld in de media) en dan stem je erop als je daar ook mee geassocieerd wilt worden. Laten we niet Freddy Bruyninckx spelen en achteraf zeggen dat je het niet geweten had.
In het huidige VB programma staat niet (meer) dat ze alle allochtonen gaan buitensmijten (in tegenstelling tot enkele jaren geleden). Ze spreken nu enkel nog van een immigratiestop, afschaffen van de snel-belg wet, enkel stemrecht voor staatburgers, menselijke, maar kordate uitwijzing van uitgeprocedeerde illegalen, ...
Dit noem ik geen racisme.
Maar ik ga niet ontkennen dat sommige leden/stemmers van het VB racisten zijn en/of een duister verleden hebben.

P.S. als ik tijdens gemeenteraadsverkiezingen in het stemhokje sta, stem ik wel voor de partij die een boom gaat planten of het fietspad gaat heraanleggen, ongeacht migratie en/of communautaire standpunten, aangezien in de gemeenteraad deze zaken onbelangrijk zijn.
Oud 7 september 2007, 22:43   #27
hurycane
Provinciaal Gedeputeerde

hurycane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
Vlaams Belang stem je wel overwogen. het is immers niet zonder gevaar.
De vakbond smijt je buiten, op het werk kan het zijn dat je een haatcampagne over je heen krijgt als je voor je mening uitkomt. Daar zullen de ABVV'ers wel voor zorgen.

In de media schelden ze uit voor mestkever of andere insecten, bruine drek, ratten, nazi's, racisten, enz.....

Dus voor je Vlaams Belang stemt ben je zeker van je zaak. Om te antwoorden op je vraag... Nee het doet geen pijn, het sterkt alleen de keuze die je gemaakt hebt. Hoe meer anti-acties hoe sterker we worden.
Je moet het als beton bekijken, die krijgt ook alleen maar meer sterkte als hij onder druk komt te staan.
Ja er zullen er zeker zijn die zo stemmen maar er zijn er ook zeker en vast een hele hoop die dit niet doen, die slechts stemmen om één rede nl. de vreemdelingenproblematiek.

De andere standpunten die nadelig zijn voor de kleine man daar weet men veelal niets van af en dus is het vrij makkelijk om hen te laten inzien dat ze tegen zichzelf stemmen.

Daarom dat het VB ook nooit zijn verantwoordelijkheid zal willen oppakken omdat ze dit zelf goed genoeg beseffen.
hurycane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 22:45   #28
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat deze peiling voor VB'ers bedoeld is. Sinds wanneer ben jij een VB'er?
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 22:46   #29
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Ik denk dat deze peiling voor VB'ers bedoeld is. Sinds wanneer ben jij een VB'er?
C2C is gewoon nog dommer dan de domme vb'ers stel het u eens voor, man man man!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2007, 23:03   #30
van exaerde herman
Burgemeester

Standaard

Citaat:

uw haat tegen vlaams belangers moet wel erg groot zijn.u gaat nog veel werk hebben,want volgens een peiling enkele jaren geleden is 75% van de vlaamse bevolking racistich of heeft het wel eens racistische gedachten gehad.aangezien vlaams belang geen 75% van de stemmen haalt vraag ik mij toch af of er ook geen racisten zitten binnen andere partijen.over welke wetenschap u het heeft weet ik ook niet, of ze moet antwoord hebben op de vraag hoe het komt dat mensen racistich worden.je word zo niet geboren.
Oud 7 september 2007, 23:39   #31
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het huidige VB programma staat niet (meer) dat ze alle allochtonen gaan buitensmijten (in tegenstelling tot enkele jaren geleden). Ze spreken nu enkel nog van een immigratiestop, afschaffen van de snel-belg wet, enkel stemrecht voor staatburgers, menselijke, maar kordate uitwijzing van uitgeprocedeerde illegalen, ...
Dit noem ik geen racisme.
Ik zal eens een voorbeeld geven uit mijn branche. Als we een internet marketing campagne opstarten beginnen we met een programma dat in onze ogen en die van de klant goed past bij wat we als doel hebben ingesteld. Maar het loopt in het begin nooit 100% goed, dus moeten we zaken weglaten of toevoegen totdat we genoeg mensen aantrekken die dan leads worden voor onze klant. Dat is wat het VB doet, en mensen proberen zich te schuilen achter de woorden dat ze nu veranderd zijn. Ik zie dat als schaamte, omdat je voor een partij stemt waarvan de werkwijze in meeste gevallen het begin is geweest van groot geweld.
Dit is ook de reden dat Abou Jahjah nooit heeft kunnen winnen. Alleen domme mensen kiezen voor dergelijke partijen...

Citaat:
Maar ik ga niet ontkennen dat sommige leden/stemmers van het VB racisten zijn en/of een duister verleden hebben.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 VB-stemmer is die geen racist is. Een partij met extreme ideeën trekt geen fatsoenlijke mensen aan. Zo partij, zo kiezers!

Citaat:
P.S. als ik tijdens gemeenteraadsverkiezingen in het stemhokje sta, stem ik wel voor de partij die een boom gaat planten of het fietspad gaat heraanleggen, ongeacht migratie en/of communautaire standpunten, aangezien in de gemeenteraad deze zaken onbelangrijk zijn.
Wij kennen die verhalen wel, van dat politiekers lui zijn, bla bla. Die mensen verzetten heel wat werk, en zorgen ervoor dat ons landje blijft draaien. Wij hebben het heel goed hier en België behoort tot de rijkste landen in de wereld. En raad eens...dit allemaal zonder het VB.
Als je politiekers zoekt die niks doen, dan moet je eens bij je eigen partij gaan kijken. Die behoren tot de grootste groep doppers in ons landje. Ze weten dat ze met hun standpunten nergens komen. Ze kunnen evengoed een partij opstarten die alle honden en katten buiten wil, omdat ze onze straat bevuilen. Wedden dat ze dan ook veel stemmen krijgen en nooit zullen regeren!

Laatst gewijzigd door Moby : 7 september 2007 om 23:40.
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 00:05   #32
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Belachelijk dit!
Oud 8 september 2007, 00:19   #33
Marlboro
Banneling

Standaard

Het is leuk om weten van al die vb bashers hier want terwijl al die mensen die vroeger of bv vorig jaar nog op sp-a,vld,cd&v stemmen zijn goeie,niets mis mee;die mensen zien dat er niets gebeurt en steeds loze beloftes zijn ect....En ze zijn het meer dan beu en stemmen bv op het vb;dan opeens zijn het allemaal racisten?
Stemmen die mensen binnen paar jaar terug op vld of eender welke andere partij buiten het vb;dan zijn het terug goeie.lol.

MOBY?
Zeg het eens?
Dus al die mensen zijn dus volgens u ook allemaal racist geworden volgens u?
ps;je word niet als racist geboren,je word het en mensen als u en uw vriendjes de poliiekers zijn er gvdm zelf medeverantwoordelijk voor,alleen zijn jullie te dom dat je het zelf niets eens doorhebt.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 03:31   #34
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Positie in de maatschappij? Op straat zal je bedoelen: ik heb een ploertendoder klaarliggen voor het geval ze niet binnen de paar seconden de deur hebben gevonden.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 08:27   #35
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Twéé forumidioten ?
Oh nee !!!
mja, met de hans kan je lachen.

Hiermee ook wel, maar dit is al eerder lachen met een mongooltje die probeert intellectueel over te komen. T'is een groene lach dat onze nieuwe forumidioot opwekt.
Oud 8 september 2007, 08:29   #36
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
uw haat tegen vlaams belangers moet wel erg groot zijn.u gaat nog veel werk hebben,want volgens een peiling enkele jaren geleden is 75% van de vlaamse bevolking racistich of heeft het wel eens racistische gedachten gehad.aangezien vlaams belang geen 75% van de stemmen haalt vraag ik mij toch af of er ook geen racisten zitten binnen andere partijen.over welke wetenschap u het heeft weet ik ook niet, of ze moet antwoord hebben op de vraag hoe het komt dat mensen racistich worden.je word zo niet geboren.
Mensen hebben de neiging het tegenovengestelde te doen wat hen opgedragen wordt.

"Stem nie voor racisten!" is zo'n typisch statement. Het zal net meer mensen aansporen om het te doen dan dat het effectief zal stoppen.

Propaganda is een interessant thema, maar ook propaganda moet "ingekleed" worden. Beetje zoals vrouwen dus
Oud 8 september 2007, 08:33   #37
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Kan U die wetenschappelijke studie hier misschien eens publiceren? Want die zou ons dan zeer zeker bewijzen dat we de islam moeten buiten houden... Die opium voor het volk is een beetje te straf en tast zeer duidelijk de intellectuele prestaties aan, aangezien zelfs dokters het ineens plezant gaan vinden om met bommen te gaan spelen en hun hypocriete eed geen goed doen...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 08:35   #38
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

mooi, leven is mooi lalalalalalalalalalalala
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2007, 11:09   #39
Kazan
Minister-President

Kazan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal eens een voorbeeld geven uit mijn branche. Als we een internet marketing campagne opstarten beginnen we met een programma dat in onze ogen en die van de klant goed past bij wat we als doel hebben ingesteld. Maar het loopt in het begin nooit 100% goed, dus moeten we zaken weglaten of toevoegen totdat we genoeg mensen aantrekken die dan leads worden voor onze klant. Dat is wat het VB doet, en mensen proberen zich te schuilen achter de woorden dat ze nu veranderd zijn. Ik zie dat als schaamte, omdat je voor een partij stemt waarvan de werkwijze in meeste gevallen het begin is geweest van groot geweld.
Dit is ook de reden dat Abou Jahjah nooit heeft kunnen winnen. Alleen domme mensen kiezen voor dergelijke partijen...
Ik noch jij kunnen weten of het VB echt veranderd is of ze zich slechts verschuilen achter hun nieuwe programma(ik ben geen VB-lid noch een VB stemmer en jij hoogstwaarschijnlijk ook niet)
En kan je ook een bericht posten zonder een belediging?

Citaat:
Ik geloof niet dat er ook maar 1 VB-stemmer is die geen racist is. Een partij met extreme ideeën trekt geen fatsoenlijke mensen aan. Zo partij, zo kiezers!
Zeggen de foert- of proteststemmers jou iets?

Citaat:
Wij kennen die verhalen wel, van dat politiekers lui zijn, bla bla. Die mensen verzetten heel wat werk, en zorgen ervoor dat ons landje blijft draaien. Wij hebben het heel goed hier en België behoort tot de rijkste landen in de wereld. En raad eens...dit allemaal zonder het VB.
Als je politiekers zoekt die niks doen, dan moet je eens bij je eigen partij gaan kijken. Die behoren tot de grootste groep doppers in ons landje. Ze weten dat ze met hun standpunten nergens komen. Ze kunnen evengoed een partij opstarten die alle honden en katten buiten wil, omdat ze onze straat bevuilen. Wedden dat ze dan ook veel stemmen krijgen en nooit zullen regeren!
Heb ik ooit gezegd dat politiekers lui zijn??? En België is inderdaad een rijk land geworden zonder het VB. Dus LDD, BUB, PVDA+, CAP, ... mogen niet aan de macht komen volgens jou? (want dat bedoelde je toch, neem ik aan)
En jij zegt dat waarschijnlijk het VB niet democratisch is, maar zelf zou je nieuwe partijen geen kans geven.
Oud 8 september 2007, 11:52   #40
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mijn waarde Dick,

Tiens, biedt deze multi-culturele maatschappij dan refuge aan blokkers?
U plaatst de amateur racisten op dit forum echt wel voor schut door bij hen te informeren naar de positie die blokkers in het maatschappelijke niets zouden innemen.
Ik hou het erop dat blokkers centrum-niets zijn. Watjes die blokkers, altijd al geweten. Het extreme niets hoort de heer Leterme toe, zie maar op www.steunleterme.be.

void
virmiljoen

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 8 september 2007 om 11:59.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be