![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja das just if wanna die ; die with youre boots on ![]() Ahzo gij zijt nen dure zoon/dochter dan ![]() ( Babysit en music sjows enzo) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eum ik ga elk weekend gaan werken, heb amper vrije tijd, maar dá geld spendeer ik aan gsm, tv, pc, reizen.. Voor de kleine rommel mogen men ouder(s) opdraaien.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 9 september 2007 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Mijne pa had en heeft geld teveel gelijk vele belgen waar da andere arme belgen da ni hebben hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() vrije tijd had ik ook ni veel vroeger zenne ; echt ni amai
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
<--------------------- (berichtenaantal) ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 9 september 2007 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() oe noemt da beest ....euhmmm ahja ....ambtenaar/embetantenaar of diplomaat worden dan kregt ge veel vrije tijd en 'NIET' leerkracht want men DENKT dat ge veel vrije tijd hebt mor da is ni zo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() die pikken al ons geld hier zoda wij zo hard moeten werken dat we geen vrij tijd hebben pfff ...zou koningshuis daar ook last van hemme of zo ....i wonder ... .
Shame tsss |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() m m m m mora fritten of zelfgemokte ?
iddd puren hard dope man moh lakker lakker dat da es hmmmm burp pardon ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() oei oei oei ja das inderdaad uwen karmischen drugs die van mij is koffie hé & tabak moh als ik wark smoor ik ni tenzij in de winter das van het werken dan
![]() En dan moeten we ook nog altij belastink betalen pfff das stinkt euhmm ik bedoel da vindt ik arg veur het volk ....het zen gansters ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Ducan,je uitspraak ruikt naar racisme.
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 10 september 2007 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dat mag u gerust denken !!!!
Het is NIET de eerste keer dat ik een advocaat odig heb in dees apenland om DUIDENLIJK te maken dat ik geen rascisje zen . Verder nog dit - ethniciteit betkent de afkomst van iemand of iets . DIALOOG vormen betekent ook niet dat bvb een Guerin TELKENS komt zeveren met ongegronde redenen tgo mij . Heb je TOEVALLIG problemen dat ik geen anarchisje ben zoals u en VEEL andere of die bijna 70% atheïsten waar ik ook niet bij ben ....jammer hé ![]() Kijk het zit vrij simpel als ge er ni mee omkunt moetge het niet lezen; capiche ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Steeds dezelfde die ijlen en dromen en woordjes in men mond gooien .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Wie is nu de zagevent?
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het naar iets ruiken = stinkt . Beide zijn sensorische waarnemingen ...fet dat je het al zo omschrijft impliceert mogenlijk dat u mijn persoon dit WEL toeschrijft ....anders zoudtge der ni over beginnen hé ![]() t t t erg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |