![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat verandert weinig aan het feit dat er alleen aparte vrouwenzwemuurtjes zijn (of gevraagd worden) en geen moslima-zwemuurtjes zoals Circe blijft beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Het is hen inderdaad om een apart vrouwenzwemuurtje te doen (weliswaar ingegeven door religieuze motieven). Ga eens kijken aan het zwembad wie er tijdens zo'n uurtje allemaal komt zwemmen en je zal merken dat het echt niet alleen moslima's zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 7 september 2007 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Kent iemand hier de Principia Discordia?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij moeten we toch iets meer aan proselytisme (prosyletisme? nee) gaan doen hé Polly.
Daar krijgen we extra Denzel Washingtons voor in ons paradijs.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Migrantenjong, ik weet niet wat Principia Discordia is. Is het interessant? Ik bedoel, de Latijnse woorden snap ik wel.
circe, in 2004 probeerde ik hier al wat leden te ronselen voor Proenisme. Het is me best gelukt zo'n 4 mensen over de streep te helpen naar de Waarheid toe. We zijn echter zo vaak in elkaar geslagen toen we bezopen met onze blote bovenlijven door de straten van Antwerpen, Brussel en Luik liepen, dat we under cover zijn moeten gaan opereren... Volgens mij is de FSM beweging een ietsje meer geïntegreerd. Kijk maar: ![]() en echte bumper stickers: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() PollyCorrect,
Het is ook een absurde godsdienst, wel eens waard om hun boek te lezen. Het is "ofwel een godsdienst gemaskeerd als een grap, ofwel een grap gemaskeerd als een godsdienst". |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel: hoe en op welke gronden bepaal je wanneer een godsdienst al dan niet absurd is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten wij het zo zeggen: Monthy Python is absurde humor (daarom zeker niet slecht!) en Simpsons is directe humor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() wow, migrantenjong, jij komt hier pas kijken en al 47 berichten per dag gemiddeld
![]() Maar dat terzijde... wat vindt je bv van het verschijnsel 'boerka' - omdat het vrouwelijk schoon zodanig de begeerte opwekt gaan we maar helemaal een zwart laken eroverheen hangen, met smalle gaatjes voor de ogen - eigenlijk is dat toch, als je het goed bekijkt, een uit de hand gelopen grap die de godsdienst belachelijk maakt? Ik bedoel maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() Verdorie, dan kan ik geen binks in zwembroek bekijken, als die ook hun eigen zwemuurtje opeisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() [pastafari-modus]
Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Die Moslima's zijn duidelijk misleid door de Antipasta
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Nu weten we de echte reden waarom pasta duurder is geworden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik doe mee.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vreemd genoeg bestond dit vrouwenuurtje in de openbare zwembaden al toen ik nog kind was en werd daar in die tijd helemaal geen tamtam rond gemaakt. Alleen nu het niet overal meer bestaat en moslima's vragen om het herinvoeren van dit in Vlaanderen ook jaren oude gebruik, is het plots een probleem... Begrijpe wie begrijpen kan. |
|
![]() |
![]() |