![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoe ik als dakloze toch op het internet kan zitten - het zij jullie nu eens een raadsel zie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 september 2007 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reed eens met mij toen 6-jarig dochtertje over een polderdijkje onder de rook van Amsterdam (voor kenners het weggetje van Ouder-Amstel naar Amsterdam)
Op de weg stond een vrachtwagen half in de berm geparkeerd waarin zich duidelijk zeer bloedige taferen afspeelde. In die auto werden schapen geslacht, je hoorde die arme beesten kermen van de piin en de angst. Bloed droop op de grond, de kadavers werden in personenwagens afgevoerd. Gelukkig kon de aandacht van mijn dochtertje van dat tafereel afleiden. Uiteraard was de Amsterdamse politie nergens te bekennen, hoewel het slachten van dieren in het openbaar streng verboden is. http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl...wloc=addr&om=1
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 9 september 2007 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Dierenmishandeling is tegen de wet. De jurisprudentie moet de criteria hier verduidelijken en de lat zo hoog mogelijk leggen. Parket moet optreden tegen overtredingen van de wet ipv ze steeds door de vingers te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Vind je jezelf beter dan anderen?
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() ik vind eender welk mens absoluut meer en beter dan eender welk dier ja
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 september 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() ale, dus je hebt een hoge dunk van je zelf
![]() |
#27 |
|
![]() ik zou dat eerder omdraaien. Wie zichzelf minder acht dan een dier heeft een probleem met zijn eigenwaarde. een te lage dunk dus van zichzelf. doe daar iets aan jongen
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() en om misverstanden te vermijden - het is natuurlijk niet omdat dieren minder zijn dan mensen dat we deze daarom moeten mishandelen - integendeel natuurlijk zelfs. we moeten als mensen het beest niet uithangen
maar als je niet van jezelf houdt dan kan je niet van een ander houden als de mens zich al niet om zijn eigen soort bekommert - wat verwachten jullie dan dat de mens zich om andere soorten gaat bekommeren ? moest je het aan dieren vragen - dan zouden ze ook zeggen dat het maar normaal is dat we ons om onze eigen soort eerst bekommeren - die doen dat met hun nageslacht trouwens ook. nu wel als jullie dieren zo superieur vinden - doe dan zoals zij
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 september 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() De ideale oplossing is dat de moslims naar de schapen gaan in Afrika(one way) ipv de schapen van Afrika naar hier komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://cahiers-antispecistes.org/spip.php?article111
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 9 september 2007 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() En wat als ik jou minder acht dan een dier? Heb ik dan ook een te lage dunk van mezelf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En armen in de derde wereld kan je niet gaan vergelijken met de armen van hier. Ik zeg het weer, niet iedereen zit in dezelfde situatie maar mensen die kunnen/willen werken en 'normaal' leven (ik heb ook niet de allernieuwste GSM, digitale of breedbeeld-TV) ipv zich tot over hun oren in de poef te kopen hoeven hier helemaal niet arm te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Jij zei in vorige posts dat je je het ongehoord vindt dat dieren voorrang krijgen op mensen omdat het 'maar' dieren zijn, terwijl ze net hetzelfde zijn.
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() dan heb je een te lage dunk van je eigen soort
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() dat zowel wij als sommige dieren zoogdieren zijn maakt ons in het geheel niet hetzelfde. een mens kan alles wat een dier kan - omgekeerd niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
tja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 september 2007 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |