![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft u ooit al gedaan aan emigreren naar het buitenland? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 69,77% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
7 | 16,28% |
Ik ben al geëmigreerd naar het buitenland |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,95% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Juist, maar Oekraïns zal bijvoorbeeld veel moeilijker zijn om te leren dan bv. Deens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 1) Vlaanderen
2) Zweden 3) Ijsland 4) Noorwegen 5) Denemarken 6) Finland 7) Zwitserland 8) Oostenrijk 9) Groenland 10) Duitsland |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Heb je iets tegen de Far Oer eilandjes?????
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ma nu ga ik stoppen met u te pesten, goed? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ... Noorwegen ...
En eigenlijk waren we er toen bijna ... Stilaan bezig met de taal , gewoonten , werk , scholen en dergelijke ... We hadden zelfs al een prachtboerderij gevonden ...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 10 september 2007 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is natuurlijk een mooi land om heen te gaan, al beschouw ik dat niet echt als emigreren, anders misschien iets Noordelijks, Scandinavië, IJsland, Canada, best mooie landen allemaal. Bij Groenland heb ik een wat minder duidelijk beeld, maar is vast cool. Afrika is een heel mooi continent, maar juist in van ene stukje in het Zuiden dat een economie draaiende houd kan je je afvragen of je daar als Nederlander wil zitten. Verder zou een Aziatische bestemming of misschien zelfs Zuid-Amerika nog kunnen, maar dat word toch al wel een grotere stap. Australië of Nieuw-Zeeland is ook wel grappig. Maar voorlopig ben ik hier ook wel tevreden. Ik zie wel hoe het loopt...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 september 2007 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar op het allerlaatste moment kreeg je te horen dat de cavia niet mee mocht?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oostenrijk komt zeker in aanmerking en duitsland ook. zwitserland iets minder, tenzij ik een riant fortuin zou bezitten. de andere landen ken ik eigenlijk niet genoeg om me erover uit spreken. landen die eventueel ook in aanmerking zouden komen zijn: Schotland, Canada en Frankrijk.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar neen ,echtscheiding kwam ertussen ... Kleinigheidje ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Usa/canada/dubai/zwitserland/singapore
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
O, en ik wil graag naar een land waar ik dichterbij mooier kan kajakken dan hier, wat dat betreft is het Noorden waarschijnlijk ook al best een goede optie, alleen een beetje koud in de winter.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 september 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Dat is een zeer mooi lijstje, ik zocht singapore voor op mijn lijstje maar had het niet gevonden, mijn profiel is eigenlijk verre 'rijke' landen.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() hebben ze daar ook propere steden zonder uitstekende stoeptegels (ge weet wel, zo'n stoeptegel die 0,7 cm hoger ligt dan de vorige, LEVENSgevaarlijk om over te vallen) op het trottoir?
ik vind dat toch wel belangrijk voor de leefbaarheid van een stad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorwegen
Canada Usa (Alaska lijkt me wel leuk , maar toch eerst op vakantie gaan zien ![]() Spanje (binnenland toch) ...